Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


FREE SUNBEDS IN POROS

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

Παρασκευή, 30 Δεκεμβρίου 2016

ΠΑΛΙΑ ΣΧΟΛΙΑΚΙΑ

  1. Συμφωνώ με τις "αιτιάσεις" του ALEXANDROS the GREAT...και θα ήθελα να "προκαλέσω" έτι περισσότερον τις αναζητήσεις μας...από το προσωνύμιον του πιστού Σκύλου του Οδυσσέα που "Ηγήθηκε των Μεγάθυμων Κεφαλλήνων" τον ΆΡΓΟΣ!
    Αλήθεια, είναι τυχαία η ονομασία του σκύλου του (όπως κοινά είναι παραδεκτό σε όλη την επιστημονική κοινότητα της οικουμένης, τίποτε στις ονοματοδοσίες της αρχαίας Ελλάδας, δεν ήταν τυχαίο ή κενόν νοήματος); Η ονομασία Αργοσ - τόλιον, (πέραν της γνωστής και απλής "εξήγησης" που έχει δοθεί) μήπως έχει άμεση ή έμμεση σχέση με τον ΑΡΓΟΣ; Τραβηγμένο από τα μαλλιά, θα μου πείτε, μα...δεν το ψάχνουμε κάπως και ετυμολογικά, κάτω από το πρίσμα των αρχαίων Ελληνικών "ντοπολαλιών";;;
    Απάντηση
  2. ...Και όχι μόνο...Από τη μια Κούταβος, από την άλλη Λάσση, όλο σκυλιά θυμίζει το Αργοστόλι.
    Εγώ πάντως πιστεύω ότι ήταν τόπος σταυλισμού και εκπαίδευσης αυτών των σκυλιών.

  3. kefalonia,κεφαλονια,πορος,επαγγελματα,αρχαια,ομηρικη ιθακη
    POROSVRESS.BLOGSPOT.COM|ΑΠΟ ΠΟΡΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
  4. ΚΑΙ
  5. ΜΗΝΙΕΣ ( ΜΙΝΥΈΣ) ,,ΤΥΧΑΙΟ?

    Μινύες, ένα όνομα θρύλος, το όνομα ενός λαού δια τον oποίον ελάχιστα γνωρίζουμε, αν και οι ίδιοι μας άφησαν ακριβή κληρονομιά, πολλά από τα επιτεύγματα τους. Κανείς όμως, από τους αρχαίους ήδη χρόνους, δεν ήτο εις θέσιν να απαντήσει ασφαλώς στα ερωτήματα περί της καταγωγής των και περί της αρχικής των κοιτίδας...Κανείς ; ...Αυτό βέβαια είναι κάτι πολύ πρόσκαιρο ως σκέψη και κάτι σχετικό διότι όλα μαρτυρούν ότι οι Μινύες είναι ένα Ελληνικό φύλο το οποίο όπως και τα άλλα Ελληνικά φύλα, διαβίωσε, λειτούργησε και έζησε με τον ίδιο τρόπο και με τα ίδια ιδανικά όπως και τα υπόλοιπα .

    Τοιχογραφίες από το Ανάκτορον του Βοιωτικού Ορχομενού  Μινύες, ένα όνομα θρύλος, το όνομα ενός λαού δια τον oποίον ελάχιστα γνωρίζο...
    ELLINONDIKTYO.BLOGSPOT.COM|ΑΠΟ ΑΡΧΑΙΟΓΝΩΜΩΝ Φ



  6. Η επιρροη της μινωικης Κνωσου εφτασε μεχρι την Κεφαλονια στη Δυση!
    Ο χρυσος διπλος πελεκυς βρεθηκε στο μυκηναικο βασιλικο θολωτο ταφο των Τζαννατων Πόρου Κεφαλονιας, 1400 π.Χ. περιπου.

5 σχόλια:

  1. Επειδής βαρέθηκα να ακούω άλλα κουφά για τον σκύλο του Οδυσσέα, ας το ξεκαθαρίσουμε και αυτό:
    Ιλιάδα Α-50 λοιπόν.
    ἕζετ᾿ ἔπειτ᾿ ἀπάνευθε νεῶν, μετὰ δ᾿ ἰὸν ἕηκε·
    δεινὴ δὲ κλαγγὴ γένετ᾿ ἀργυρέοιο βιοῖο·
    οὐρῆας μὲν πρῶτον ἐπῴχετο καὶ κύνας ἀργούς, 50
    αὐτὰρ ἔπειτ᾿ αὐτοῖσι βέλος ἐχεπευκὲς ἐφιεὶς
    βάλλ᾿·


    Των πλοίων κάθισε άντικρυ και απόλυσε το βέλος
    και αχός εβγήκε τρομερός απ’ τ’ ασημένιο τόξο.
    Και αφού τους σκύλους έπληξε και τα μουλάρια πρώτα,
    εις τους ανθρώπους έριχνε τα πικροφόρ’ ακόντια
    αδιάκοπα

    «Κύνας αργούς» λέει στο συγκεκριμένο στίχο, άρα το κύνας (σκύλους) ταχείς ή λευκούς (καθότι το λάμπειν βγαίνει από το ταχέως κινείσθαι), ή αν διατηρήσουμε τον τονισμό η λέξη « Άργος» στα Τρωϊκά σήμαινε την κατόπιν Ελλάδα, άρα χρησιμοποιείται σαν επίθετο ή καλύτερα ράτσα σκύλου, όπως σήμερα θα λέγαμε καθαρόαιμο Ελληνικό κυνηγιάρικο, όπου η δεύτερη περίπτωση είναι πιο πιθανή.
    Άντε για να μη τρελαθούμε Χριστουγεννιάτικα…
    (Είπαμε να αρχίσουνε οι μπόμπες κατά την Άνοιξη αλλά τα θερμά επεισόδια δε θα περνάνε στο ντούκου).
    Σ.Ρ.
    Κά κα κα κα κα κα κα κα κα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλά Χριστούγεννα,, αυτό το σχολιασμό,,θα πω ,,οτι ειναι ιδιαίτερα σοβαρός,
    και λόγο που ο φίλος Καμπανης εχει γραψει τα βιβλια ,,για την ρατσα του σκυλου, ,και την σχεση του με κρητη,, ειναι σχολιασμο που φυσικα θα του τον πασσάρω!
    Καλη χρονια ,,και με υγεια πάντως,, (εμας τουτο το δεκαημερο μας κρεβατωσε όλλους)
    και όσο για την μπόμπα,, πιστεύω με βάση την ενημέρωση που εχω,,θα κανει αρκετο κροτο,, και ελπίζω να δημοσιοποιησει τουλάχιστον την αναζητηση μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσει ότι έχουν βάλει τον τόνο στη λήγουσα. αφού στα αρχαία ήταν κεφαλαία και κάποιοι ηλιθίως σκεφτόμενοι διαμόρφωσαν καταστάσεις. Φυλή ήταν, φυλή ιερών σκυλιών με υψηλούς συμβολισμούς για τους ακροατές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πιστεύω ότι αυτοί οι «κάποιοι» έβαλαν τόνο και στη λήγουσα και στην παραλήγουσα βγάζοντας έτσι δύο διαφορετικές ρίζες λέξεων.
    Τώρα αν πιάσουμε τα προβλήματα της τότε Ελληνικής γλώσσας είναι ένα άλλο μεγάλο πρόβλημα.
    Αν χρειάζονται περισσότερες εξηγήσεις πολύ ευχαρίστως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αυτό που δικη μου απόψη στο θέμα η αναφορά στον Αργος γινεται μονο και μονο γιατι κάτι θελει να μας τονισει ο ποιητης! (Ισως το συμβολο του σφραγιθολιθου, ειτε η σχεση Κεφαλου Λαιλαπας, που δεν λειπει απο καμοια του φωτο, είτε η αγάπη που ειχαν τοτε στα σκυλια, ειτε κατι σε σχεση με την ονομασια του,, πάντως του να θετει οτι 20 χρονια ταξιδιου ο σκυλος τον περιμενε και ζουσε δεν στέκει, οποτε απλά η αναφορα σε αυτόν εχει αλλα ιδιαιτερα στοιχεια,, που ισως πρεπει να μας βαζουν σε σκεψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή