ΓΙΑΝΓΚΟΣ ΜΕΤΑΞΑΣ
Καλημέρα Κομπόγιο!
Δεν περίμενα ότι η χτεσινή μου ανάρτηση θα οδηγούσε σε απανεργοποίηση των σχολίων. Η πρόθεση μου δεν ήταν παρά να ευχηθώ για την καινούργια χρονιά θέτοντας και μια φιλοσοφημένη παράμετρο, για την ματαιότητα του να θεωρούμε τις περιουσίες μας «δικές μας». Διότι, σήμερα είναι, αύριο δεν είναι και ποτέ είναι κάποιου. Αυτό ακριβώς αποδεικνύει ο ζωγραφικός πίνακας με το ερειπωμένο αρχοντικό του Διονύση Μεταξά Ζήζου, που αποθανάτισε η Ντιάνα Αντωνακάτου το 1962 και που ανέβασα χτες.
Αντιλαμβάνομαι φυσικά την επιθυμία του Ορέστη να προφυλάξει τον διάλογο από άσκοπες και χαμηλού επιπέδου αντεγκλήσεις μεταξύ των μελών, απανεργοποιώντας τα σχόλια αλλά μια τέτοια τακτική εμπεριέχει τον κίνδυνο ο διάλογος να παραμείνει στείρος και τυπικός. Δεν κατάλαβα ότι τα σχόλια μπορεί να έφτασαν σε κάποιο κρίσιμο ή οριακό σημείο. Θα μου πεις βέβαια Orestis, ότι ο προσδιορισμός υπέρβασης του ορίου είναι δυσδιάκριτος και υποκειμενικός και θα συμφωνήσω μαζί σου. Από την άλλη, η διαφορετική άποψη και η διαφωνία είναι μέρος του διαλόγου.
Δεν ξέρω που διάβασες το σχόλιο "όποιος δεν είναι σπουδαγμένος ιστορικός, δεν ξέρει τίποτε ...". Στην οποιαδήποτε περίπτωση το θεωρώ τουλάχιστον παιδαριώδες, και ανεύθυνο. Ευτυχώς που υπάρχουν ελεύθεροι, αδογμάτιστοι, «ερασιτέχνες» ερευνητές και ιστορικοί, που αναζητούν την ιστορική αλήθεια πέρα από συμφέροντα, δόγματα, προσωπικές φιλοδοξίες, επιστημονικές ή πολιτικές εξαρτήσεις, σκοπιμότητες και κατεστημένα. Τέτοιος, πιστεύω ότι είσαι εσύ και οι περισσότεροι στο Κομπόγιο, στο Ριφόρτσο και όχι μόνον.
Η άποψη σου, «ότι ο πράττων κρίνεται (και δεν χρειάζεται να κρίνει...) , ο μη πράττων πως μπορεί να κρίνει???», είναι κατά την γνώμη μου κάπως ακραία και ασαφής και ίσως αυτό να ενόχλησε τον φίλο μας Κώστας Παπαζαφειράτος. Κώστα, γιατί ενοχλείσαι με την αναφορά στους μικρόνοες και μικρόψυχους που αναφέρει ο George Giannakis και που επικροτεί ο Ορέστης; Ειλικρινά δεν γνωρίζω σε ποιους ειδικά αναφέρεται, αλλά η κοινωνία μας είναι γεμάτη από αυτούς. Προς τι λοιπόν η ανάγκη τεκμηρίωσης; Ας αναλογιστούμε καλύτερα το πως όλοι μπορούμε να συνεισφέρουμε στο παρόν και στο μέλλον της Κεφαλονιάς, που μας ενώνει. Ολοι μαζί μπορούμε να κάνουμε πολλά. Με Νόηση (και κατανόηση) και Φως.
Τώρα βέβαια διαχωρίζοντας τη θέση μου θα φανώ κακός σε κάποιους, αλλά όταν μετά τόσα ψαξίματα θέτουμε τους Φαίακες στη Κέρκυρα κάτι δε πάει καλά με την Ιθάκη που πρέπει να τοποθετηθεί στη Ζάκυνθο του Αιγαίου, δηλαδή την Πάρο…
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπόνε ας σοβαρευτούμε λίγο γιατί και ο Αχιλλέας κάποτε φόρεσε φουστίτσα και το έπαιζε Αχιλλίτσα αλλά τότενες δε χορεύανε τσάμικο και μπόριε και κρυβότανε.
Τώρα με το «τσάμικο» αυτά δε γένουνται.
Και ο νοών νοείτω.
Και μη κοροϊδεύουμε τον κόσμο χοντρά, γιατί θα μας πάρουνε τελείως στο «ψιλό». (προσωπική μου άποψη).
Ρόκκος Σπύρος
Κά κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα.
ΦΙΛΕ ΣΠΥΡΟ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΜΑΚΡΟς ΘΕΜΑΤΟς,, (ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΕΚΤΟς) ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΗΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΣΟΥ!ΧΑΧΑΧΑ, ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΕΛΑΤΕ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΝΑ ΣΑΤΝΙΣΤΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑ ΜΙΡΙΑ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ!! ΟΤΑΝ ΚΟΥΝΑΓΡΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΓΡΑΦΑΜΕ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΚΟΥΝΗΘΟΥΜΕ ΓΕΛΟΥΣΑΜΕ,, ΤΩΡΑ ΤΣΟΥ ΠΕΙΡΑΞΕ! Αστα φιλε αβυσος η ψυχη του ανθρωπου
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΠ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΜΠΑΝΗ,, ΠΟΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ,, ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙ ΒΙΒΛΙΑ ,, ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΤΟΥ ΒΓΟΥΝ,,, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΗΘΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΟΜΠΟΓΙΟ,, ΣΤΟΥ ΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΥΖΗΤΙΕΤΑΙ ΑΠΛΑ ΤΟ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ, ή ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ,, ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΕΕΥΤΑΙΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΠΡΙΝ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙ ΠΑΙ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ Ο ΟΡΕΣΤΗΣ: Γιωργος Γκιαφης διαφωνώ με αυτά που λες θα αγωνιστώ μέχρι θανάτου για το δικαίωμα σου να τα λες ελεύθερα!!! ΤΑ ΚΑΤΕΓΡΑΨΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΟΥΜΕ! !!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήOrestis Kappatos
Διαχειριστής ομάδας-- Γιωργος Γκιαφης καλησπέρα. Απαντώ λοιπόν και αναγκάζομαι πάλι να απενεργοποιήσω.....Σε έχουμε αφήσει πάμπολες φορές να πεις ότι πιστεύεις , σαφέστατα και έχεις το δικαίωμα να υπερασπίζεσαι μέχρι θαν'άτου , αλλά σε ευχαριστώ και για τον σεβασμό στην παράκλησή μου....