Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2018

ευχες πάνω στο τελευταιο βιβλιο του Νικου Καμπάνη


. Ένα ακόμα βιβλίο έφτασε στο τέλος του.
Απομένουν άρθρα συνεργατών με ειδικότητα στη Γεωγραφία, στη Γεωδαισία, στην Αστρονομία....
(... Απομένει να συμπληρωθεί και ο κατάλογος των χορηγών..)
... Άρθρα συνεργατών οι οποίοι επιβεβαιώνουν το αυτονόητο: ότι δηλαδή η Κέρκυρα ήταν το νησί των Φαιάκων, ότι τα σημεία του ορίζοντα την εποχή του Ομήρου ήταν όπως και σήμερα, ότι η Κέρκυρα ήταν πιο βόρεια από το κεντρικό Ιόνιο και η Κεφαλλονιά πιο δυτικά από τη Λευκάδα...

Η μελέτη της ραψωδίας ζ' της Ομήρου Οδύσσειας αποκαλύπτει την πιθανότερη διαδρομή που ακολούθησε η άμαξα της Ναυσικάας πηγαίνοντας να συναντήσει τον Οδυσσέα.
Στο βιβλίο αυτό πραγματοποιούμε επίσης αναπαράσταση του εσωτερικού-νότιου λιμανιού της Σχερίας του Αλκίνοου στη θέση όπου σήμερα είναι η λιμνοθάλασσα του Χαλικιόπουλου.
Γιωργος ΓκιαφηςΔιαχειριστής ομάδας KAΛΗ  ΧΡΟΝΙΑ  ,,ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ! Μ,ΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ
Νικόλαος Καμπάνης Ποτέ δεν θα βρεθεί η Ιθάκη για τους περισσότερους, γιατί ψάχνουν σε λάθος θέση. 
...Ενώ για εμάς της Παλικής γιατί δεν μας βοηθάει κανείς.
Γιωργος ΓκιαφηςΔιαχειριστής ομάδας Ωραια ποιηση.και του Οδυσσεα το παπορο ητανε στον Πόρο

 Και της ιστοριας το σλατι ειναι μολις βρουμε το παλατι
συνεχεια με χρησιμο διαλογο σε ΚΟΜΠΟΓΙΟ

ΓΙΑΝΓΚΟΣ  ΜΕΤΑΞΑΣ
Καλημέρα Κομπόγιο!
Δεν περίμενα ότι η χτεσινή μου ανάρτηση θα οδηγούσε σε απανεργοποίηση των σχολίων. Η πρόθεση μου δεν ήταν παρά να ευχηθώ για την καινούργια χρονιά θέτοντας και μια φιλοσοφημένη παράμετρο, για την ματαιότητα του να θεωρούμε τις περιουσίες μας «δικές μας». Διότι, σήμερα είναι, αύριο δεν είναι και ποτέ είναι κάποιου. Αυτό ακριβώς αποδεικνύει ο ζωγραφικός πίνακας με το ερειπωμένο αρχοντικό του Διονύση Μεταξά Ζήζου, που αποθανάτισε η Ντιάνα Αντωνακάτου το 1962 και που ανέβασα χτες.

Αντιλαμβάνομαι φυσικά την επιθυμία του Ορέστη να προφυλάξει τον διάλογο από άσκοπες και χαμηλού επιπέδου αντεγκλήσεις μεταξύ των μελών, απανεργοποιώντας τα σχόλια αλλά μια τέτοια τακτική εμπεριέχει τον κίνδυνο ο διάλογος να παραμείνει στείρος και τυπικός. Δεν κατάλαβα ότι τα σχόλια μπορεί να έφτασαν σε κάποιο κρίσιμο ή οριακό σημείο. Θα μου πεις βέβαια Orestis, ότι ο προσδιορισμός υπέρβασης του ορίου είναι δυσδιάκριτος και υποκειμενικός και θα συμφωνήσω μαζί σου. Από την άλλη, η διαφορετική άποψη και η διαφωνία είναι μέρος του διαλόγου.
Δεν ξέρω που διάβασες το σχόλιο "όποιος δεν είναι σπουδαγμένος ιστορικός, δεν ξέρει τίποτε ...". Στην οποιαδήποτε περίπτωση το θεωρώ τουλάχιστον παιδαριώδες, και ανεύθυνο. Ευτυχώς που υπάρχουν ελεύθεροι, αδογμάτιστοι, «ερασιτέχνες» ερευνητές και ιστορικοί, που αναζητούν την ιστορική αλήθεια πέρα από συμφέροντα, δόγματα, προσωπικές φιλοδοξίες, επιστημονικές ή πολιτικές εξαρτήσεις, σκοπιμότητες και κατεστημένα. Τέτοιος, πιστεύω ότι είσαι εσύ και οι περισσότεροι στο Κομπόγιο, στο Ριφόρτσο και όχι μόνον.
Η άποψη σου, «ότι ο πράττων κρίνεται (και δεν χρειάζεται να κρίνει...) , ο μη πράττων πως μπορεί να κρίνει???», είναι κατά την γνώμη μου κάπως ακραία και ασαφής και ίσως αυτό να ενόχλησε τον φίλο μας Κώστας Παπαζαφειράτος. Κώστα, γιατί ενοχλείσαι με την αναφορά στους μικρόνοες και μικρόψυχους που αναφέρει ο George Giannakis και που επικροτεί ο Ορέστης; Ειλικρινά δεν γνωρίζω σε ποιους ειδικά αναφέρεται, αλλά η κοινωνία μας είναι γεμάτη από αυτούς. Προς τι λοιπόν η ανάγκη τεκμηρίωσης; Ας αναλογιστούμε καλύτερα το πως όλοι μπορούμε να συνεισφέρουμε στο παρόν και στο μέλλον της Κεφαλονιάς, που μας ενώνει. Ολοι μαζί μπορούμε να κάνουμε πολλά. Με Νόηση (και κατανόηση) και Φως.
Orestis KappatosΔιαχειριστής ομάδας Γιάγκο μου καλημέρα. Σεβαστές οι απόψεις σου. Είναι πολύ δύσκολο για μας να απενεργοποιούμε σχόλια. Το έχουμε κάνει ελάχιστες φορές , ενώ σε πλήθος αναρτήσεων, παρά τις αντεγκλήσεις , συνιστούμε ψυχραιμία. Είμαστε όμως αναγκασμένοι , όταν υπάρχουν απαντήσεις επί δημοσιευμάτων που υπάρχουν στο διαδίκτυο και μεταφέρονται σε μας, όταν αρχίζουν οι μνημονεύσεις μελών σε σχόλια, όταν στο παρασκήνιο γνωρίζουμε κάποιες άλλες λεπτομέρειες, να κάνουμε έσχατες κινήσεις. Και προσωπικά θεωρώ καλύτερο να απενεργοποιώ, παρά να σβήνω σχόλια (πιθανόν και διαγραφή μελών) που είτε δημιουργούν παρεξηγήσεις, είτε οδηγούν σε αντεγκλήσεις, είτε σε σοβαρότατες (και ενίοτε) προσωπικές διαφωνίες που κρατούν και εκτός ομάδας. Και με αυτό θα επιθυμούσα να λήξουν τυχόν παρεξηγήσεις και το θέμα να κλείσει.

Yangos Metaxas Orestis, ελπίζω ότι δεν με συμπεριλαμβάνεις στους "παρεξηγημένους". Δεν έχω πρόβλημα με κανέναν και θέμα δεν υπήρξε για μένα, ώστε να το θεωρήσω λήξαν. Δεν ξέρω τα δημοσιεύματα στα οποία αναφέρεσαι και απλά ξαφνίστηκα.
Διαχείριση


Orestis KappatosΔιαχειριστής ομάδας Γιάγκο μου, δεν παρεξηγούμε με κανέναν. Ούτε είμαι από αυτούς που δεν επιθυμούν τον διάλογο. Ούτε επιδιώκω ποτέ τα προσωπικά μπράβο και τσου επαίνους και τα φιλικά χτυπήματα στην πλάτη. Επιδιώκω μόνο την γνώση. Απλώς όταν "οσμίζομαι" ότι τα πράγματα πάνε στα άκρα, πρέπει να προστατεύσω την ομάδα ή και μέλη. Το Κομπόγιο δεν είναι "δικό μου ή των διαχειριστών". Αν δεν υπήρχε αυτή η ανταπόκριση του κόσμου, να αρχίσει να ανοίγει τα σεντούκια και να φέρνει στην επιφάνεια άγνωστο υλικό, όπως και κάποιοι να αρχίσουν να κάνουν μια συνδυαστική δουλεία, δεν θα γινόταν τίποτε.......
Διαχείριση


Γιωργος Γκιαφης Na ,σχολιάσω εκτός φυσικά τις ευχές μου για καλή χρονιά ,δημιουργική,γεμάτη ευχάριστες ειδήσεις και όλα τα συναφή ότι και εγώ έχω περιορισμούς στις αναφορές μου αρκετές φορές
Διαχείριση

 Φυσικά πολύ σωστά εχει   θεσει  ο  καλος φίλος Ορέστης μπορεί να μην συμφωνεί με αυτά που γράφω ( ομηρικά) αλλά μου αφήνει το δικαίωμα να τα γράφω,αν και πολλές φορές για τα ηρεμοτερα απενεργοποιεί σχολιασμούς,εγώ πάντα είμαι ανοικτός σε κάθε διάλογο στο θέμα αφορά άμεσα όλα τα νησιά μας,είναι θέμα ιστορικούς τον,και με λοιπούς μνηστήρες της γεωγραφικής θέσης της Ιθάκης και μέσα από το μπλοκ μου που δεν κάνω διαχωρισμούς και υπάρχει ελεύθερος διάλογος έχουν προκύψει τρομεροί διάλογοι αντικρουόμενες πολλές φορές αλλά με πολύ ουσία απο ολους μας.
 . Σίγουρα μέσα από την άποψη του καθένα μας δεν θα βρεθεί ποτέ η Ιθάκη,αυτό θα γίνει από τους αρμόδιους στην ώρα της,είναι όμως πολύ ευχάριστο που κάποιοι ασχολούμαστε με αυτό ,και το κυριότερο όπως και στην πραγματική Οδύσσεια η ουσία ήταν το ταξίδι,εγώ ειλικρινά εσάς από αυτό το διαδικτυακό ταξίδι του μπλοκ μου όγδοο χρόνο πια έχω μάθει τόσα πολλά που ούτε τα φαντάζουν.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ
Διαχείριση

Spiros Kagadis Ωραία τα λες Γιώργο! Η γνωστή σε όλους συνεισφορά σου στο όλο θέμα ανάδειξης και προβολής της Ομηρικής ή και πραγματικής Ιθάκης είναι για πολλά χρόνια τώρα αξιομνημόνευτη για όλους εμάς τους Κεφαλλονίτες αλλά και τους Ιθακήσιους! Όπως είπε και ο Βολτέρος μπορεί να διαφωνώ με αυτά που λες θα αγωνιστώ μέχρι θανάτου για το δικαίωμα σου να τα λες ελεύθερα!!!!
Διαχείριση

Γιωργος Γκιαφης ΑΚΡΙΒΏς ΣΠΥΡΟ! Πιθανόν οι σκεψεις και αποψεις μου να ειναι παντελώς λάθος, μπορει σε π'χ 100 μελη αυτης της ομάδας, αυτές οι απόψεις να ενδιαφέρουν μόνοι κανα -δυο-τρια ατομα,, νομιζω ομως μεσα από έναν υγιη διαλογο με τεκμηριομένες απόψεις,, η συζήτηση να προκαλέσει ενδιαφέρον,, και αυτές οι απορίες μας πάνω στο θέμα να βρουν και αλλους ενδιαφερόμενους! Εξάλου η περιοχη Πόρου,,εχει τόσσες ειδησεις ,, και εκτος τα Ομηρικά που υπάρχει θεματολογια,,να γράψει κανεοις εγκυκλοπαιδια! Εγω την θεωρω οπως εχειι πει εξάλου και ο ΚΕΚΑΤΟΣ, Χωρίς να ξέρω αν τελικά το εννοουσε, οτι η περιοχή μας θα επρεπε κανονικά να ηταν η Αρχαιολογικη πρωτευουσα του νησιου

Κώστας Παπαζαφειράτος Φίλε Γιάγκο, καλημέρα. Θα αυτολογοκριθώ εν μέρει χάριν ηρεμίας και της προσδοκίας μου για ένα καλύτερο παρόν και μέλλον της Κεφαλονιάς. Αναφέρω ότι σε συνομιλία μου με τον Ορέστη μέσω μηνυμάτων δρομολογήσαμε μια συνάντηση κάποια στιγμή η οποία είμαι βέβαιος ότι θα αποδώσει καρπούς. Δεν γνωρίζω αν το "Κομπόγιο" και το "Ριφόρτσο" θα θελήσουν να κινηθούν δυναμικά για την προώθηση ζητημάτων όπως τον μυκηναϊκό θολωτό τάφο και τα υπόλοιπα ευρήματα στα Τζαννάτα πέραν της ενασχόλησής τους με το παρελθόν δεδομένου ότι για τέτοιες ενέργειες αναπτύσσονται "τριβές" με πολιτικούς και θεσμικούς παράγοντες. Για πολλά ζητήματα ίσως θα ήταν ευεργετικό και σκόπιμο να γίνονται συναντήσεις που είναι καλύτερες μερικές φορές από τη χρήση του F/b.
Διαχείριση

Yangos Metaxas Καλημέρα Κώστας, δεν γνωρίζω τι έχεις πει με τον Ορέστη αλλά πιστεύω ότι όταν υπάρχει καλή πρόθεση και διάθεση και κυρίως υπευθυνότητα, πολλά μπορούν να γίνουν.
Διαχείριση


Αγγελικη Μαρκετου Καλημερα! Συμφωνω με τον Γιαγκο. Οταν οι διαφωνιες γινονται πολιτισμενα δεν υπαρχει λογος να απενεργοποιουνται τα σχολια. Μονο οταν βγαινουν εξω απο τα ορια ευγενειας. Πολλοι θα ηθελαν να γραψουν στον Γιαγκο. Καλοπροαιρετα λοιπον, καλο θα ειναι να μην συμβαινει. Ευχαριστω.
Διαχείριση


Orestis KappatosΔιαχειριστής ομάδας Καλημέρα Αγγελική. Το έγραψα και παραπάνω....Είμαστε αναγκασμένοι , όταν υπάρχουν απαντήσεις επί δημοσιευμάτων που υπάρχουν στο διαδίκτυο και μεταφέρονται σε μας, όταν αρχίζουν οι μνημονεύσεις μελών σε σχόλια, όταν στο παρασκήνιο γνωρίζουμε κάποιες άλλες λεπτομέρειες, να κάνουμε έσχατες κινήσεις. Και προσωπικά θεωρώ καλύτερο να απενεργοποιώ, παρά να σβήνω σχόλια (πιθανόν και διαγραφή μελών) που είτε δημιουργούν παρεξηγήσεις, είτε οδηγούν σε αντεγκλήσεις, είτε σε σοβαρότατες (και ενίοτε) προσωπικές διαφωνίες που κρατούν και εκτός ομάδας..................
Διαχείριση


Katerina Gr Alysandratos Όταν μέλη κατηγορούν ονομαστικά συγγενικά μας πρόσωπα όπως συνέβη στην δικη μου περίπτωση και αντέδρασα ,πολιτισμένα νομίζω :απενεργοποίηθη η συζήτηση. Γι αυτό και η απομάκρυνση μου από την ομάδα
Διαχείριση


Gabriel Panagiosoulis Είμεθα όλοι μας άνθρωποι, με τις ίδιες ρίζες, για το καλό του τόπου μας, του εαυτού μας, της Κεφαλονίτικης κληρονομιάς μας μα και της παρουσίας μας στον διάλογο, στις σεβαστές διαφορετικές γνώμες που εκφέρει ο κάθε ένας μας, στην ευκαιρία που μας παρέχει το αγαπητό Κομπόγιο, πρέπει να συνεχίσουμε τον διάλογο η βάση της ύπαρξής μας ως Κεφαλονιτες μα και ως άνθρωποι που αν τα αναλλογιστούμε είμαστε σαν ένας κόκκος άμμου που πιστευουμε με περηφάνεια στα πατροπαράδοτα πριν μας καταπιεί η Σαχάρα της παγκοσμιότητας. αυτής που έχει κατακτήσει το σήμερα.... Την καλημερα μου και χρόνια πολλά και καλά ευτυχισμένο και προοδευτικό το 2018
Διαχείριση


Orestis Kappatos Θα παρακαλέσω ΘΕΡΜΑ να κλείσουμε το θέμα.....Νομίζω ουδείς επιθυμεί εκ νέου απενεργοποίηση σχολίων . Σας ευχαριστώ πολύ......
Μετα από αυτό  και απάντηση μου εγινε από τον Ορεστη  απανεργοποίηση των σχολίων,, οποτε  δεν μπορεσε να συνεχιστει ο διάλογος,, Ειλικρινά  εγώ  δεν εχω προβλημα σε αυτό,, ειναι η απόφαση των διαχειριστων πανω  σε διαφορα θεματα να ενεργουν ετσι,, 
Απλα ειμαι αντιθετης απόψης οτι ενα θέμα  θα λυθει,,,μονο μεσα από  διάλογο!Εγω μέσα από τις συζητησεις  στο μπλοκ μου θα συνεχισω το ομορφο ταξίδι αναζητησηςκαι  ευχομαι οι συζητησεις πάνω στο θεμα  (που εχω δωσει βάρος) να αυξάνονται, και ας υπάρχουν αντικρουομενες  απόψεις,,Το απότελεσμα  της "κοντρας" ειναι επιμορφωτικο!!Η ομάδα του ΚΟΜΠΟΓΙΟ, οπως φυσικά και το ΡΙΦΟΡΤΣΟ ,εχουν κάνει τρομερη δουλεια  σε θέματα της ιστορίας αυτου του τόπου, οποτε είναι και αποκλειστική τοιυς  απόφαση πως θα χειρίζονται την κάθε θεματολογια!!  Εγω  τους ευχομαι  καλή συνέχεια,, στο τεραστιο εργο γνωσης που μας προσφαιρουν,, και οπου και οποτε μπορω θα ειμαι αρωγος  σε οτι μπορω να βοηθησω!

3 σχόλια:

  1. Τώρα βέβαια διαχωρίζοντας τη θέση μου θα φανώ κακός σε κάποιους, αλλά όταν μετά τόσα ψαξίματα θέτουμε τους Φαίακες στη Κέρκυρα κάτι δε πάει καλά με την Ιθάκη που πρέπει να τοποθετηθεί στη Ζάκυνθο του Αιγαίου, δηλαδή την Πάρο…
    Λοιπόνε ας σοβαρευτούμε λίγο γιατί και ο Αχιλλέας κάποτε φόρεσε φουστίτσα και το έπαιζε Αχιλλίτσα αλλά τότενες δε χορεύανε τσάμικο και μπόριε και κρυβότανε.
    Τώρα με το «τσάμικο» αυτά δε γένουνται.
    Και ο νοών νοείτω.
    Και μη κοροϊδεύουμε τον κόσμο χοντρά, γιατί θα μας πάρουνε τελείως στο «ψιλό». (προσωπική μου άποψη).
    Ρόκκος Σπύρος

    Κά κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΦΙΛΕ ΣΠΥΡΟ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΜΑΚΡΟς ΘΕΜΑΤΟς,, (ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΕΚΤΟς) ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΗΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΣΟΥ!ΧΑΧΑΧΑ, ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΕΛΑΤΕ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΝΑ ΣΑΤΝΙΣΤΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑ ΜΙΡΙΑ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ!! ΟΤΑΝ ΚΟΥΝΑΓΡΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΓΡΑΦΑΜΕ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΚΟΥΝΗΘΟΥΜΕ ΓΕΛΟΥΣΑΜΕ,, ΤΩΡΑ ΤΣΟΥ ΠΕΙΡΑΞΕ! Αστα φιλε αβυσος η ψυχη του ανθρωπου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΠ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΜΠΑΝΗ,, ΠΟΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ,, ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙ ΒΙΒΛΙΑ ,, ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΤΟΥ ΒΓΟΥΝ,,, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΗΘΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΟΜΠΟΓΙΟ,, ΣΤΟΥ ΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΥΖΗΤΙΕΤΑΙ ΑΠΛΑ ΤΟ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ, ή ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ,, ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΕΕΥΤΑΙΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΠΡΙΝ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙ ΠΑΙ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ Ο ΟΡΕΣΤΗΣ: Γιωργος Γκιαφης διαφωνώ με αυτά που λες θα αγωνιστώ μέχρι θανάτου για το δικαίωμα σου να τα λες ελεύθερα!!! ΤΑ ΚΑΤΕΓΡΑΨΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΟΥΜΕ! !!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

    Orestis Kappatos
    Διαχειριστής ομάδας-- Γιωργος Γκιαφης καλησπέρα. Απαντώ λοιπόν και αναγκάζομαι πάλι να απενεργοποιήσω.....Σε έχουμε αφήσει πάμπολες φορές να πεις ότι πιστεύεις , σαφέστατα και έχεις το δικαίωμα να υπερασπίζεσαι μέχρι θαν'άτου , αλλά σε ευχαριστώ και για τον σεβασμό στην παράκλησή μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή