Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 12 Μαΐου 2020

συνεχιζουμε με ομηρικα σχολιακια

Σχολιασμοι στην ενημερωση Μακη Μεταξα

2 σχόλια:

  1. Το πρόβλημα είναι ότι με τα σημερινά πάντα δεδομένα κάθε τόπος στη Θιακοκεφαλλονιά που διεκδικεί τη ιδιαίτερη πατρίδα του Οδυσσέα έχει κάποια προβλήματα ταυτοποίησης σε σχέση με τις περιγραφές του Ομήρου.

    Οπότε αν δεν βρεθεί από ανασκαφές κάτι εντελώς συγκεκριμένο που να πιστοποιεί την ύπαρξη της πόλης της Ομηρικής Ιθάκης όλα μα όλα θα ανήκουν στη σφαίρα της υπόθεσης και πραγματική επιστημονική ταυτοποίηση δεν θα μπορέσει να γίνει.
    Αυτή δυστυχώς είναι η αλήθεια, γιατί απλά και μόνο Μυκηναϊκοί οικισμοί μάλλον υπήρχαν (ίσως και να υπάρχουν ακόμα) και σε άλλα μέρη των νησιών μας.

    Και για την ώρα η αρχαιολογικές μας υπηρεσίες αναμένουν τη θεά τύχη να τσι βοηθήσει.
    Πολύ θρήσκοι εφκείνοι οι αρχαιολόγοι ορέ παιδί μου !!!!

    Χα χα χα χα χα χα χα χα
    Σπ. Ρόκκος

  2. κανα Ταμα στον αγιο το βλεπεις να βοηθαει! Οι θιακοι για να κατοχυρωσουν την τοποθεσια προχωρουν εντωμεταξυ στην ονομασια του λιμανιου πισαετου σε Οδυσσεας!Αμα το παμε ετσι εμεις θα το ονομασουμε πηνελοπη (εχουμε και κιες τις ωραιες φωτο Αβρααμ) και η Παλικη να το ονομασουν Λαερτη! Εσεις φκιου πανω Ευμαιο, και ο φιλος με την θεωρεια Φισκαρδου ας το βγαλει Τηλεμαχο! Εδω κακαριζουμε εντονα παρακαλω!! !! κακακακακα

POROSNEWS.BLOGSPOT.COM
ΝΕΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ


Εδω τα προηγούμενα   https://porosnews.blogspot.com/2020/05/blog-post_882.html
πολλά τα Ομηρικα σχολια!
POROSNEWS.BLOGSPOT.COM
πολλά τα Ομηρικα σχολια!
και  ο  consolas11 Μαΐου 2020 - 1:25 π.μ. σε κρασι αρχαιων

Το κρασί και συνεπαγόμενα η Διονυσιακή λατρεία πολλά προσέφεραν στον Ελληνικό πολιτισμό και στη Κεφαλλονιά ακόμα περισσότερο, μόνο που από τον «Όμηρο» αντιμετωπίστηκαν υπούλως και τεχνιέντως κατά τη λαϊκή ρήση εξυπηρετώντας συμφέροντα της εποχής !
Αιωνίως τα ίδια δηλαδής!!

Έτσι τα Ομηρικά έπη προσπαθούν να συμβιβάσουν ή μάλλον να αποκρύψουν αλήθειες, όπως μπερδεύοντας τον Δία σαν εξουσιαστή της Ιθάκης στους στίχους της Οδύσσειας, πράγμα που φαίνεται καθαρά στο σημείο που ο Οδυσσέας προσπαθεί να πείσει τον Λαέρτη ότι είναι γιός του:
(ω – 342)


… « και μου ‘ταζες κι αμπέλιπενήντα αράδες᾿
κι ούτε που ‘πεφτε μαζί της κάθε αράδας ο τρύγος,
τι είχες μες στο αμπέλι σου λογής λογής σταφύλι,
κάθε χρονιά που ο Δίας θα χάριζε καλή σοδιά ψηλάθε.»…

Τί δουλειά είχε ο Δίας όταν ο Διόνυσος θεός της αμπέλου, γονιμότητας και βλάστησης ήταν αυτός που χάριζε την καλή σοδιά?? Δεν το γνώριζε αυτό ο Όμηρος?? Χα χα.

Γιατί τη λέξη Κεφαλλήνες την αποφεύγει (ο Όμηρος) σαν ο διάβολος το λιβάνι?

Στην Οδύσσεια χρησιμοποιεί τη λέξη στην ραψωδία (ω), εκεί που δεν γίνεται διαφορετικά (ω-378, 355, 429) και μετά άλλες φορές αποκαλεί τους Κεφαλλονίτες Αχαιούς! (ω-426, ω-438, α – 394, α – 400, κλπ.) χα χα.

Για περισσότερα στο, www.portoassos.gr/αντικεφαλλήνας-ο-όμηρος
Αντικεφαλλήνας ο «Όμηρος»? | Ρόκκος Σπύρος
PORTOASSOS.GR
Αντικεφαλλήνας ο «Όμηρος»? | Ρόκκος Σπύρος

Κουά κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα

 e-poros11 Μαΐου 2020 - 8:49 π.μ.
Ο Διόνυσος είναι θεός του γλεντιού, γέλια τρελά προκαλεί και διώχνει τις μαύρες έγνοιες. Και στο τραπέζι των θεών, το νέκταρ του αυξάνει τη μακαριότητά τους κι αντλούν οι θνητοί από τη γελαστή του κύλικα τον ύπνο και ξεχνούν τα βάσανά τους”.
Αν δε ετυμολογήσουμε τη λέξη Κεφαλλήνες σαν Κεϊφ-αλ-λήνες πρόκειται για πολίτες «λήνες» που  συμμετείχαν στα Λήναια  την υπέρτατη γιορτή του Διονύσου.
  http://www.portoassos.gr/το-ονομα-τση-κεφαλονιας-μας/

τμηματα  της αναρτησης σου την οποια ανεβασα με υποσυνδεσμο και τους δυο σχολιασμους:
Ενα χρονο μετα την δολοφονια φυσσα -Σεμπτεμβρη αν θυμαμαι καλα ,,ειχα εναν μοναχικο πελατη, ετρωγε ενα μεζεδακι και επινε κρασι , καθε απογευμα! 2η μερα με ειδε πως επειδη τα παιδια μου λογο ηληκιας τα εχανα στο απεναντι μπαρ με υπολογιστες με αρχισε το τροπαριο για  να προσεχω τα παιδια μου γιατι θα τα χασω!! μην μακρυγορω ομως ηταν ο πατερας του Φυσσα, και  πιασαμε την κουβεντα ηταν ,αρχαιολατρης, και επειδη εκλεινε ενας χρονος απο την δολοφονια του γιου του , ειχε ερθει Κεφαλονια να ξεφυγει απο τον πόνο του, Ενω η γυναικα του κοντευε σε αθηνα να σαλταρει! Ο γιος μου ειχε κανει κακες παρεες και εκεινη την ημερα (δολοφονιας) με αφησε λεει και πηγε με τους φιλους του να δει ολυμπιακο, και οι δολοφονει βρηκαν την ευκαιρια να τον μαχαιρωσουν ,, για τα τραγουδια που ελεγε και οχι  στον καυγα που ισχυριστηκαν οτι εγινε!
Ας παμε ομως στα δια ταυτα,, πηγα λεει στον Αγιο,, Καλα δεν το εχετε δει πως εκει  ειναι ο αρχαιος ναος εκει του Διονυσου? Στον ταφο στα Τζαννατα του λεω πηγες! Φυσικα μου λεει Βασιλικος και σιγουρα ειναι του Οδυσσεα, θεωρησα οτι ο ναος που βλεπω στο μοναστηρι του Αγιου επρεπε να ειναι της Αθηνας που την ειχε προστατιδα, αλλα ειναι του Διονυσου, 

Οι Κεφαλλονητες το εχετε με τα αμπελια, και σιγουρα θα λατρευανε τον Διονυσο! Περασα μου λεει και απο ιθακη μια βολτα,, και ενω δεν εκετσα και πολυ, το βλεπω οτι η Ιθακη του Οδυσσεα ειναι το νησι σας!Ειπαμε πολλα, τα εχει φιλοσοφισει πολυ τα πραγματα αλλα δεν κρατησα επαφες,,! Ελπιζω καποια στιγμη να ξαναπερασει σαν επισκεπτης!

3 σχόλια:

  1. Α πα πα πα, να δώσω άδεια να δημοσιευθεί εφκιό με το μπικίνι απά στην Πάστρα;
    Και τάλλο ντρίρλα από τη Ρομπόλα στα Κεφαλλονίτικα Λήναια; Το ζούμε στα 40 πηγάδια, στη Λάμια, στα Φραγκάτα, στα Ματζαβινάτα, στα Θέματα και σε άλλες 10 μεριές κάθε καλοκαίρι. Να εισχωρήσει το μικρόβιο της κουρλαμάδας και στην Ομηρική μας ομάδα; Α ΠΟ ΚΛΕΙ Ε ΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Καμπάνη όταν κάποιοι πρωτοείπαν ότι η γή είναι στρογγυλή κουρλούς τσου λέγανε, μόνο που εφκείνοι κάτι είχανε ψάξει πέρα από εκείνα που τσου έλεε ο νόνος τσου.
      Συμβουλή μου ψάξτε λιγάκι ό,τι σας παραξενεύει επί των γραφομένων μου και μετά τα ξαναλέμε.
      «Οίνος ευφραίνει καρδίας» πάντα αρκεί να ξέρεις το όριο.
      Εξ΄ου και το παν μέτρον άριστον των αρχαίωνε, χα χα χα χα.

      Διαγραφή
  2. χαρδαλιας μας εγινες και εσυ φιλε Νικο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή