Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 27 Μαΐου 2020

ποιητικος διαλογος!!!

Η εικόνα ίσως περιέχει: υπαίθριες δραστηριότητες και νερό

Dennis Germenis

Στο Διονύση Γερμενή
Φίλε μου Dennis Germenis
Η φλογερή σου πένα
Ας θυμηθεί καμιά φορά
Να γράψει και για μένα.

Για μένα το Γεράσιμο
Απ` την Κεφαλληνία
Που κογιονάρω όλους σας
Σε κάθε ευκαιρία.
Και να μου πει, Γεράσιμε,
Μη γράφεις σαχλαμάρες
Γίνε λιγάκι σοβαρός
Κι άσε τις κουκουνάρες.
Θαρρείς μωρέ Γεράσιμε
Πως γράφεις νέτα σκέτα
Και προσπαθείς να μιμηθείς
Το Γιώργη το Μολφέτα;
Είσαι αιθεροβάμονας
Καβάλησες καλάμι,
Κι αν δεν αλλάξεις τακτική
Θα σου τα ψάλω πάλι.
Και κάτι άλλο θα σου πω,
Πως στην εκτίμησή μου,
Είσαι ψηλά Διονύση μου
Στο λόγο της τιμής μου.
Γεράσιμος Κλωνής
18-5-20
Απάντηση
ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ
ΓΕΡΑΣΙΜΟ ΚΛΩΝΗ

Γερασιμε μου δεν χρειαζεσαι
την φτωχικη μου πενα,
για να υμνησει ποιητη
τοιουτον σαν και εσένα.
Φιλε μου αληθινα γραφεις
απο καρδιάς
σιγουραμεντε νετα σκέτα,
κατα την γνωμη μου ισος
με τον υπεροχο ευκειόν Μολφέτα.
Μονο εχω να σου πω και να σου ψάλω
τρεφω εκτιμηση και θαυμασμο
για σενανε τεραστιο μεγάλο.
Εκει στα ξενα στην Ντάον Άντερ Αυστραλία
σου ευχομαι καλη συνεχεια και πολλη υγεία.
Dennis Germenis😍 20/05/20

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου