Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2023

Έφυγε από την ζωή ο Νίκος Ξανθόπουλος (το παιδί του λαού).


 Έφυγε από την ζωή ο Νίκος Ξανθόπουλος (το παιδί του λαού). Τώρα θα μου πείτε τι σχέση έχει ο Ξανθόπουλος με την Κεφαλλονιά? Οχι, δεν είχε καμία σχέση ο ίδιος, είχε όμως η εικόνα του, αυτή του βασανισμένου ήρωα που ενσαρκωνε στην οθόνη. Θυμάμαι το άσπρο πανί, που απλωναν μπροστά στην εκκλησιά της Παναγίας στηνΆσσο οι διάφοροι πλανόδιοι που γύριζαν στα χωριά και μας έφερναν τον κινηματογράφο. Συνήθως το καλοκαίρι συνέβαινε αυτό, που ερχόταν στα χωριά κάποιες οικογένειες χωριανών από την Αθήνα, Πάτρα και αλλού.

Ήταν μια γιορτή όταν μαθαίναμε ότι κατέβηκε ο κινηματογράφος στο χωριό. Θυμάμαι την νόνα μου που μου έλεγε"έλα αφέντη μου να μου κουβαλήσεις την καρέκλα μου να μου την βάλεις μπροστά- μπροστά για να βλέπω" . Βλέπετε ο κάθε ένας έφερνε την καρέκλα του.
Έφυγε ένας καλός ηθοποιός, Άνθρωπος και οικογενειάρχης που ποτέ δεν απασχόλησε τα ΜΜΕ.
Με σκάνδαλα κλπ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου