Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2023

Ευχαριστήριο Υποψήφιας Επάρχου Ιθάκης, Σμαράγδας Σαρδελή



Ευχαριστώ Θερμά όλους τους Θιακούς Συμπολίτες μου,, οι οποίοι με τίμησαν με την εμπιστοσύνη και την ψήφο τους στις χθεσινές περιφερειακές εκλογές, δίνοντάς μου την εντολή και την ευθύνη να αγωνιστώ για τον τόπο μου!!!

Την επόμενη Κυριακή ο λαός της Ιθάκης και των Επτανήσων, καλείται για δεύτερη φορά να επιλέξει τον επόμενο Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων, ανάμεσα στον κο Γιάννη Τρεπεκλή ο οποίος έχει την πρωτιά στα Ιόνια Νησιά με εμένα ως την επόμενη Έπαρχος Ιθάκης και την κα Κράτσα και τους συνεργάτες της, η οποία έχει αποδειχθεί ανεύθυνη και ακατάλληλη για τη θέση της Περιφερειακής Αρχής με τις πληγές του “Μπάλου” και του “Ιανού”, ακόμη ανοιχτές και αδιάφορη ως προς την αποκατάσταση και την αποζημίωση του τόπου και των κατοίκων του….!!!

Με “χρίσμα” μας την λαϊκή εντολή και εντελώς ανεξάρτητα, ακομμάτιστα και αχρωμάτιστα με Μπροστάρη τον έμπειρο, ακούραστο και δυναμικό Γιάννη Τρεπεκλή, μπορούμε με τη δική σας ψήφο να εργαστούμε με σοβαρότητα, εντιμότητα και διαφάνεια, για την Ιθάκη μας και τα Νησιά μας!!!

Την επόμενη Κυριακή εσείς θα αποφασίσετε που θα αναθέσετε την τύχη των Νησιών και το μέλλον των παιδιών μας…!!!

Και αυτήν την Κυριακή λοιπόν, σας θέλω όλους δίπλα μου!!!

Σμαράγδα Σαρδελή

Υποψήφια Έπαρχος Ιθάκης

με τον συνδυασμό “ΙΟΝΙΑ ΕΠΟΧΗ” και

Υποψήφιο Περιφερειάρχη τον Ιωάννη Τρεπεκλή

 Τρεπεκλής Ιωάννης

16,35 
290
251
15
5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου