Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

ΕΝΑ ΓΕΝΕΟΛΟΓΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΣ


ο Περσέας έγινε βασιλιάς της Τίρυνθας. Εκεί δημιούργησε την περίφημη για τα «Κυκλώπεια Τείχη» της πόλη Μυκήνες. Ονομάστηκε έτσι από την άκρη της σπαθοθήκης, που ονομαζόταν «μύκης».
Ο Περσέας απόκτησε, με την Ανδρομέδα, εφτά παιδιά: 
ΑΥΤΟ  ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΤΑ ΕΙΝΑΙ Ο  Ο  ΜΗΣΤΩΡ,,ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΛΥΛΟΓΟΥΜΕ  ΕΚΑΝΕ  ΤΗΝ ΙΠΠΟΘΟΗ,, ,,  ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ  ΤΟΝ ΤΑΦΙΟ, Αργότερα, ξαναγύρισε στις Μυκήνες για να σκοτώσει τους γιούς του βασιλιά Ηλεκτρύωνος

ΚΑΙ  ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ  ΤΟΝ ΠΤΕΡΕΛΑΟ  Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΚΑΙ 
ΒΑΣΙΛΕΨΕ ΣΤΟ ΟΜΟΡΦΟ  ΟΜΗΡΙΚΟ  ΝΗΣΙ ΜΑΣ!!!

Οι μυθικοί Τηλεβόες με ίσως το πιό σημαντικό κέντρο τους το νησί Τάφος (το σημερινό Μεγανήσι) υπήρξαν περιβόητοι Θαλασσινοί και πειρατές. Οι Τηλεβόες, αφού κατέλαβαν τα Ιόνια νησιά, διεκδίκησαν ακόμη και την εξουσία των Μυκηνών. Σε μάχη δε μεταξύ των ο βασιλιάς των Μυκηνών έχασε 7 από τα 8 παιδιά του. Την εκδίκηση ανέλαβε ο ανεψιός του βασιλιά, ο Αμφιτρύωνας με συμμάχους τον Κέφαλο από την Αττική, τον Πανοπέα από την Φωκίδα και τον Έλειο από την Αργολίδα. Αυτός κυρίευσε τα Ιόνια νησιά και τα δώρισε στον Κέφαλο και τον Έλειο που εγκαταστάθηκαν εκεί. Γιός του Κέφαλου ήταν ο Αρκείσιος και του Αρκείσιου ο Λαέρτης, ο πατέρας του Ομηρικού Οδυσσέα.




ΕΠΕΙΤΑ ΦΤΑΣΑΜΕ  ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ  ΜΙΝΩΑ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ,, ΚΑΙ  ΔΕΙΤΕ  ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ 

ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ  Ο ΚΕΦΑΛΟΣ  ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΦΥΤΡΙΩΝΑ  (ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ) ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΝΑ ΡΘΟΥΝ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝ ,ΣΑΝ ΕΚΔΙΚΗΣΗ  ΓΙΑ ΤΟ ΦΟΝΟ ΤΩΝ ΓΙΩΝ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΩΝΑ
ΚΑΙ  ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΟΥΝ  ΤΟ  ΤΟΤΕ  ΔΥΤΙΚΟ  ΒΑΣΙΛΕΙΟ,, ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ.
Ο  Λαέρτης  Θεωρείται γιος του Αρκεισίου, σύζυγος της Αντίκλειας και πατέρας πολλών θυγατέρων. Ο Οδυσσέας ήταν το μόνο αρσενικό του παιδί. Ως μητέρα του Λαέρτη μνημονεύεται η Χαλκομέδουσα και ως πατέρας του Πατέρα του  ο Κέφαλος, 
ΕΔΩ ΤΩΡΑ   ΘΑ ΡΘΟΥΜΕ ΛΙΓΟ  ΣΤΟ ΑΛΛΟ  ΣΟΙ,,!!  (ΤΗΣ  ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ)
Ο Ικάριος και ο Τυνδάρεως εκδιώχθηκαν από τον ετεροθαλή αδελφό τους Ιπποκόωντα, οπότε κατέφυγαν στην Πλευρώνα, στο ανάκτορο του Θεστίου, όπου παρέμειναν και τον βοήθησαν να αντιμετωπίσει τους γείτονες εχθρούς του. Αργότερα, ο Ηρακλής σκότωσε τον Ιπποκόωντα και τους γιούς του, και επανέφερε τον Τυνδάρεω στον θρόνο της Σπάρτης. Σύμφωνα με την επικρατέστερη παράδοση, ο Ικάριος παρέμεινε στην Ακαρνανία, όπου πήρε ως σύζυγό του την Πολυκάστη, κόρη του Λυγαίου,
ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ  ΑΓΟΡΙΩΝ  ,Ο  ΙΚΑΡΙΟΣ  ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΟΡΗ  ΠΟΥ  ΥΠΕΡΑΓΑΠΟΥΣΕ!
Για τη μονάκριβη κόρη του, την Πηνελόπη, ο Ικάριος διοργάνωσε αγώνες δρόμου και την πάντρεψε με τον νικητή, τον Οδυσσέα. Το πιθανότερο όμως είναι ότι ο Οδυσσέας είχε πάει στη Σπάρτη ως μνηστήρας της Ωραίας Ελένης και, όταν είδε το πλήθος των άλλων μνηστήρων της, σκέφθηκε να διαλέξει κάποια άλλη για σύζυγο αντί να έχει να αναμετρηθεί με τόσους άλλους. Πήρε λοιπόν την υπόσχεση από τον Τυνδάρεω ότι θα μεσολαβούσε για την Πηνελόπη, ενώ ο Οδυσσέας με την εξυπνάδα του θα του έλεγε ποια λύση έπρεπε να δώσει στο ζήτημα των μνηστήρων της Ελένης. Μετά τον γάμο του Οδυσσέα και της Πηνελόπης, ο Ικάριος ζήτησε να μείνει κοντά τους. Ο Οδυσσέας αρνήθηκε και ο Ικάριος, επιμένοντας, άρχισε να τρέχει πίσω από το άρμα με το οποίο το ανδρόγυνο έφευγε για την Ιθάκη, παρακαλώντας την Πηνελόπη να κατεβεί και να γυρίσει πίσω. Τελικά ο Οδυσσέας χάνοντας την υπομονή του στάθηκε σε ένα σημείο που απείχε τριάντα στάδια από τη Σπάρτη και ζήτησε από την Πηνελόπη να επιλέξει ανάμεσα σε αυτόν και στον πατέρα της. Η Πηνελόπη αισθάνθηκε ντροπή και σε απάντηση σκέπασε με ένα πέπλο το πρόσωπό της, υπονοώντας με αυτό ότι ήθελε να ακολουθήσει τον σύζυγό της αλλά ντρεπόταν να το πει στον πατέρα της. Τότε ο Ικάριος κατάλαβε την επιθυμία της και υπεχώρησε. Αργότερα, στο μέρος όπου έγινε αυτό το περιστατικό, ο Ικάριος ανέγειρε ιερό ή άγαλμα της θεάς Αιδούς (= ντροπής), της τροφού της θεάς Αθηνάς.
ΑΠΟ  ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ Η ΙΣΤΟΡΙΑ  ΤΟΥ  ΖΕΥΓΟΥΣ  ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗ
ΕΠΙ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ  ,,ΕΥΤΥΧΩΣ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ!!
KAI AΠΟ  ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ



Οι γενεαλογίες κατά τον μύθο και της παραδόσεως λένε   ότι πρώτοι άποικοι της
Κεφαλονιάς ήταν οι Λέλεγες. Σύμφωνα με τον Ευστάθιο Λιβιεράτο οι Φοίνικες
αργότερα, λόγω της γεωγραφικής θέσης του νησιού και των φυσικών λιμανιών
και όρμων που είχε καθώς και των φυσικών παρατηρητηρίων που έκαναν πιο
εύκολη την άμυνα στην πειρατεία, αποίκισαν στην περιοχή και έδωσαν το όνομα
Σάμη ή Σάμος, το οποίο έχει παραμείνει μέχρι και σήμερα. Δεν ξέρουμε την
ακριβή χρονολογία της άφιξης ή της εκδίωξής τους. Γνωρίζουμε όμως ότι την
εποχή του Χαλκού, στις αρχές, κάνουν την εμφάνισή τους οι Τάφιοι, φύλο
Πελασγικό, και αφού διώχνουν με τη βία τους Φοίνικες, ονομάζουν το νησί
Ταφία και την πόλη Τάφο (Τάφος8
 : εκτός από μνήμα, η λέξη σήμαινε θαυμασμό,
έκπληξη αλλά και αγώνες προς τιμήν του νεκρού ). Απόγονος των Ταφίων είναι
και ο Οδυσσέας.


Σύμφωνα πάντα με τον Ευστάθιο Λιβιεράτο οι Τάφιοι ή αλλιώς Τηλεβόες,
καθώς και οι Επειοί και οι Κεφαλλήνες, ήταν όλοι μέρος ενός αρχαιότερου
έθνους, των Λελέγων και ήταν διασκορπισμένοι σε όλη την Ελλάδα. Μέσα από
επιμιξίες, εισχώρησαν στο έθνος των Πελασγών και έγιναν ένα με αυτούς.
Αργότερα αποκόπηκαν και πάλι και μετοίκησαν στα παράλια της Ακαρνανίας,
από όπου και έγιναν μεγάλη πειρατική δύναμη, εκδίωξαν τους φοίνικες από την
Κεφαλονιά ( ο Λιβιεράτος υποστηρίζει ότι το όνομα Κεφαλονιά δόθηκε πρώτα
από τους Φοίνικες, και όχι από τον πρώτο βασιλιά, το Κέφαλο ), την οποία και
μετονόμασαν σε Ταφία. Από εκεί πήραν υπό την επικράτειά τους την Λευκάδα
και Ζάκυνθο. Όταν έκαναν την πρώτη επιδρομή εναντίον της Τίρυνθας και των
Μυκηνών περί το 1350 π.Χ. όλα τα νησιά είχαν ήδη το όνομα Εχινάδες Νήσοι.
Τότε βασιλιάς των Μυκηνών ήταν ο Μήστορας, ο γιός του Περσέα και της
Λυσιδίκης, η οποία ήταν κόρη του Πέλοπα. Οι Τάφιοι κερδίζουν και ο
Μήστορας καταφέρνει να συνθηκολογήσει μαζί τους για να αποφθεχθούν
μεγαλύτερες καταστροφές, δίνοντας στον αρχηγό τους την κόρη του Ιπποθόη για
γυναίκα. Υπάρχει και σχετικός μύθος σχετικά με την αρπαγή της Ιπποθόης από

7
 Λιβιεράτος 1916, 28.
8
 Liddell Scott, Κωνσταντινίδου, σελ 296  7
τον Ποσειδώνα, ο οποίος αφού την πήγε «εις τας Εχινάδας», έκανε μαζί της τον
Τάφιο, τον Τρομερό. Πενήντα χρόνια αργότερα θα γινόταν και δεύτερη επιδρομή
εναντίον της Τίρυνθας και των Μυκηνών, αλλά αυτή τη φορά με την πρόφαση
κληρονομικών δικαιωμάτων.

Ο Μήστορας πεθαίνει άνευ αρρένων γόνων, οπότε ο αδερφός του, Ηλεκτρύων
αναλαμβάνει τη διοίκηση του κράτους, ενώ παίρνει ως σύζυγο την κόρη του
αδερφού του, Αλκαίου, την Αναξώ και κάνει μαζί της εννιά αγόρια και μία κόρη
την Αλκμήνη. Επίσης αποκτά ένα νόθο παιδί , τον Λικύμνιο. Ο Πτερέλαος,
απόγονος του Τάφιου, επικαλείται τη καταγωγή του από την Ιπποθόη ( τη
μητέρα του Τάφιου ) και την θεϊκή του καταγωγή από τον Ποσειδώνα και
απαιτεί να δοθεί ο θρόνος σε αυτόν. Ο Ηλεκτρύων αρνείται και έτσι οδηγούνται
σε έναν καταστροφικό πόλεμο, στον οποίο όλοι οι γιοί του Ηλεκτρύωνα, εκτός
από τον Λικύμνιο, και όλοι οι γιοί του Πτερέλαου, εκτός από τον μικρότερο τον
Ευήρη, σκοτώθηκαν προκαλώντας ο ένας τον άλλον. Νικητής δεν υπήρξε τότε.
Ο Ηλεκτρύων παρέδωσε τον θρόνο στον γιό του Αλκαίου και σύζυγο της κόρης
του Αλκμήνης, τον Αμφιτρύωνα ζητώντας εκδίκηση για τον καταστροφικό
πόλεμο. Ένα τραγικό ατύχημα οδηγεί στον θάνατο του Ηλεκτρύωνα από τον ίδιο
τον Αμφιτρύωνα, ο οποίος όχι μόνο χάνει τον θρόνο αλλά εκδιώκεται από τον
θείο του, Σθένελο, από το βασίλειο. Καταφεύγει στην Θήβα μαζί με τους
υποστηρικτές του, στην οποία τότε βασιλιάς ήταν ο Κρέοντας, θείος της μητέρας
του.

Ο Αμφιτρύων τότε ζητάει βοήθεια από την Θήβα για να εκστρατεύσει εναντίον
των Ταφίων, όμως οι δυνάμεις δεν επαρκούν. Ζητάνε τότε βοήθεια από τον
Κέφαλο, ηγεμόνα του Θορικού στη Αττική με μεγάλη επιρροή στην Αθήνα
καθώς είχε συγγένεια με τον βασιλιά των Αθηνών, Αιγέα.

Αφού συσπειρώνονται οι δυνάμεις, ξεκινούν εκστρατεία εναντίον των Ταφίων,
χωρίς μεγάλη επιτυχία λόγω της φυσικής άμυνας της περιοχής. Τότε ο
Αμφιτρύων αφού τάζει έρωτα στην κόρη του Πτερελάου, Κομαιθώ, την πείθει να
δολοφονήσει τον πατέρα της. Ο θρύλος λέει ότι λόγω της θεϊκής καταγωγής του
Πτερελάου, ο ίδιος ο Ποσειδώνας του είχε δώσει το χάρισμα της αθανασίας
χαρίζοντάς του μια χρυσή τρίχα. Λέγεται λοιπόν9
 ότι η Κομαιθώ ξερίζωσε αυτή
την τρίχα και από τη στιγμή που πλέον ήταν θνητός, τον σκότωσε στον ύπνο του.
Και με αυτόν τον τρόπο μπήκε στην πόλη ο Αμφιτρύων, ενώ το πρώτο πράγμα
που έκανε ήταν να εκτελέσει δημόσια την Κομαιθώ για το έγκλημα που διέπραξε.

Ο Κέφαλος διορίστηκε ηγεμόνας και οι υπόλοιποι μοιράστηκαν τα λάφυρα των
Ταφίων. Ο Κέφαλος ονόμασε το νησί Κεφαλληνία και το διαίρεσε σε τέσσερα
βασίλεια, την Σάμη, τους Πρόννους, την Κραναία, την Πάλη. Η προφορική
παράδοση ανάμεσα στους Κεφαλλήνες λέει ότι τα ονόματα δόθηκαν από τους

9
 Λιβιεράτος 1916, 39.  8
τέσσερις γιούς του ηγεμόνα, όμως ο Λιβιεράτος υποστηρίζει ότι ο Κέφαλος είχε
μόνο δύο γιούς τον Αρκείσιο και τον Ίφικλο. Ο Αρκείσιος αργότερα
αυτοαποκαλείται γιός του Δία και ο απόγονός του, Λαέρτης, συνεχίζει την
παράδοση. Και φτάνουμε στον γιό του, Οδυσσέα, ο οποίος μας είναι γνωστός για
τα κατορθώματά του μέσα από τα ομηρικά έπη.

Μέσα από αυτή την μυθικοϊστορική αναφορά μπορούμε να αντλήσουμε πολλά
στοιχεία. Καταρχήν βλέπουμε την άμεση σχέση που θεωρείται ότι έχουν οι
Τάφιοι με τους Μυκηναίους λόγω καταγωγικής συγγένειας από την Ιπποθόη.
Κυρίως βλέπουμε την ισχύ που είχε το Κεφαλληνιακό κράτος εκείνη την εποχή
αφού μπόρεσε να νικήσει και αργότερα να ανταπεξέλθει επάξια στον πόλεμο με
τους Μυκηναίους. Χρειάστηκαν δε οι δυνάμεις της Θήβας, της Κορίνθου και της
Αθήνας να συνενωθούν για να μπορέσουν να το καταβάλουν. Μέσα από το
μυθικοϊστορικό πλαίσιο μπορούμε να αντιληφθούμε τις μεταβολές στο βιοτικό
επίπεδο των κατοίκων (πειρατεία, ακμή, παρακμή). Επιπρόσθετα μπορούμε να
διακρίνουμε τις επιρροές που δέχεται ο εγχώριος πληθυσμός και τις οποίες
περιμένουμε να δούμε και στην κεραμική.

Ακολουθεί σχεδιάγραμμα, το οποίο προβάλλει την σύνδεση των Μυκηναίων με
τους Τάφιους καθώς και τη γενεαλογική προέλευση του Οδυσσέα, σύμφωνα με
το προαναφερθέν μυθικοϊστορικό πλαίσιο. Ο χρονολογικός πίνακας, βάσει του
οποίου έχει στηριχθεί η χρονολόγηση ολόκληρης της εργασίας, βρίσκεται στην
σελίδα 12.  9
Γενεαλογικό Δένδρο Τάφιου

Πέλοπας



 Περσέας + Λυσιδίκη

 ↓ ↓ ↓ ↓

 Αλκαίος Ηλεκτρύων Μήστορας Σθένελος

 ↓ ↓ ↕ ↓

Αμφιτρύων Αναξώ + Ηλεκτρύων Ιπποθόη + Βασιλιάς
 Ταφίων ♦

 ↕ ↓ ↓ ↓ ↓

Αμφιτρύων + Αλκμήνη *9 υιοί Λικύμνιος Τάφιος
 (νόθο)
 ↓

 Πτερέλαος

 ↓ ↓

 **6 υιοί Κομαιθώ


Κέφαλος + Πρόκρις / Κλυμένη ♦

 ↓ ↓

 Αρκείσιος Ίφικλος



 Λαέρτης + Αντίκλεια



 Οδυσσέας + Πηνελόπη



Τηλέμαχος





♦ Η Πρόκρις ήταν η πρώτη σύζυγος του Κέφαλου. Μετά το θάνατο της ο
Κέφαλος ξαναπαντρεύτηκε με την Κλυμένη., κόρη  του Μινύα (πιθανή και η τοποθεσία Μηνιες)

8 σχόλια:

  1. Ωραία τα αναλύεις Poros!

    Εκειό που ξέχασες να πεις είναι ότι η Πηνελόπη λένε ότι ήταν πιο όμορφη από τη ξαδέρφη της την ωραία Ελένη και μάλλον αλήθεια είναι.
    Δεύτερο είδες που στα έλεγα λίγο πιο πρίν ότι ο Θιακοκεφαλλονίτης τη γυναίκα ή τη στρώνει, ή τη στέρνει στη μάνα της, ή στον Άγιο για γιατριά?
    Ο Οδυσσέας με επιβεβαίωσε!

    Χα χα χα χα χα χα χα

    Υ.Γ.
    Ορέ τέτοια γράφω τώρα τελευταία και δε θα με πλησιάζει θηλυκό για θηλυκό.
    Ούτε θηλυκιά γάτα που λένε!
    Χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο ΑΝΤΡΑΣ Ο ΣΩΣΤΟΣ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ'ΝΑΙ,, ,,ΑΛΛΟ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΕΙ ΓΥΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΚΑΝΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ,,ΠΑΝΕ ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΦΙΛΤΑΤΕ!!
    ΕΤΣΙ ΤΟΝ ΘΈΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΉ,,,ΚΑΙ ΜΌΛΙς ΤΟΝ ΠΑΝΤΡΕΥΤΟΥΝ ΤΟΥ ΒΆΖΟΥΝ ΤΑ ΔΥΟ ΠΌΔΙΑ ΣΕ ΈΝΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙ!!!,, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΑΝΤΑΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΘΙΜΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ,, ΝΑ ΤΗΝ ΠΙΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΛΙ,,ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΣΠΗΛΙΑ ΜΑΣ!!,, (ΕΚΕΙ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΕΞΑΛΟΥ Η ΣΤΟΥΡΝΟΠΟΛΙΤΙΚΗ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ορέ Poros άκου να δείς. Το σπίτι μου το «κράταε» η μάνα μου και οικονομικά μα και σε άλλα θέματα. Ο κακομοίρης ο πατέρας μου πώς να φέρει κάνα φράγκο ξεσκιζότανε και άμα του έλεες φέρε κάνα λάχανο από το μανάβη έφερνε ένα δεμάτι για να ταΐσει ολόκληρο λόχο.
    Σήμερα άμα δε κάμει κουμάντο ο άντρας στο 90% των νηκοκυριώνε αντίο μαστέλο.
    Εκεί το παίζεις, ή στρώνεις τα πράματα σαν άντρας, ή κάηκες.
    Εκειό που δε καταλαβαίνω είναι γιατί οι γυναίκες ψάχνουνε για κάνα σύζυγο λίγο μαλακάκο και μετά δε τσου αρέσει. Αφού μαλακάκο ήθελαν.
    Άβυσσος η ψυχή τση γυναίκας.
    Στα νιάτα μου λοιπόν μου την έκατσε μια με ένα τζιτζιφιόγκο, είναι λίγο παλιά έκφραση αλλά αντιπροσωπευτική.
    Μετά λοιπόν όταν έμαθε ότι έχω σοβαρό δεσμό μου την έπεσε εν ψυχρώ και μου έλεε να μη κάνω μαλα@@ γιατί έγινε λάθος και έπεσε σε μαλα@@ και θα πιεί ποντικοφάρμακο.
    Γελάς έ? Δε κάνω πλάκα και ήτανε και γαμ@@ τη γκόμενα!
    Αν και ήμουνα ακόμα τσιμπημένος και εξακολούθησα για πολύ να είμαι και είχα πιεί και κάνα μισόκιλο την έστειλα στο διάολο. (Είχαμε βγεί για συζήτηση τετ- α-τετ).
    Το αποτέλεσμα τον παντρεύτηκε και αφού έκαμε και δυό παιδιά χώρισε.
    Καταλαβαίνεις τίποτα? Εγώ όχι!


    Χουά χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. της Γυναίκας η ψυχη είπε και ο γνωστός τροβαδούρος Αβυσσός,,τι τα ψάχνεις!!,, το θέμα είναι να την κοπανάς όταν είναι κόλασή,, και να σταματας το ρολόι ..όταν γίνεται παράδεισος!!,, αλλά θέλει ταλέντο χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τώρα πατριώτη με έκαμες μπίλιες.
    Και για να το πούμε νε τη ντοπιολαλιά μας,
    Άβυσσος = πάρτε διαόλοι βάγια.

    Χα χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λοιπόν φίλε ας αφήσομε τσι φιλοσοφίες (αν και καλό κάνουν) και κοίτα που είσαι στα πράματα να βάλεις τίποτα εύκολες ερωτήσεις στο διαγώνισμα του «κρυμμένου θησαυρού» γιατί επέρυσι μου έβγαλες τη Παναγία να τσι μαντέψω.
    Κανονικά έπρεπε να πεις και του φίλου Αβραάμ να μας στείλει κανένα καλλιτέχνημα από εφκειά που φτιάνει με γρίφο μέσα. Μια ιδέα πέταξα μη φάω και ξύλο. Χα χα χα.

    Ορέ μπας και πρέπει να του αλλάξουμε και ονομασία για να είμαστε μέσα στην επικαιρότητα και να τόνε βγάλουμε « Φαωμένο Θησαυρό»???

    Χα χα χα χα χα χα.

    Λοιπόν από ότι γνωρίζω παλιά οι από κιόπισω ερχότανε με τσι μπεζίνες τσου από δω με αντιπροσωπία μασκαράτας κατά τα μέσα τση βδομάδας κάνανε μια γύρα στο Αργοστόλι και διαφημίζανε το δικό τους καρναβάλι για να πάει κόσμος.

    Και μια φορά προπολεμικά που σφαχτήκανε αναμεταξύ τους εφέρανε όλους τσου κοπρόσκυλους από το Ληξούρι και τσου αμολάρανε έδεκει στο φανάρι και γέμισε η πόλη αδέσποτα και πεινασμένα.

    Χουά χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΟΙ ΚΙΟ ΠΙΣΩ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣ,, ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ ΜΠΡΟΣ,,
    ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ Η ΦΑΓΩΜΑΡΑ ΓΕΝΙΚΩΣ!!,, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
    ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΧΩΡΙΩΝ,,ΑΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΝΗΣΙ!,,
    ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΘΗΣΑΥΡΟΥΜΜ ΦΑΩΜΕΝΟΣ Η ΚΡΥΜΕΝΟΣ,, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝΕ ΚΑΜΟΙΑ ΦΥΛΑΔΑ,,
    ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ,, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ
    ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΑΚΟΜΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και για να πάρουν και οι νεότεροι μια γεύση του επιπέδου πολιτισμού που είχαν κάποτε τα νησιά μας θα αναφέρω δύο τυχαίες περιπτώσεις:
    Αρκετά χρόνια πριν νεολαίος τότε, γνώρισα το διευθυντή και ιδιοκτήτη νομίζω τότε της εφημερίδας «Πελοπόννησος» στη Πάτρα.
    Είχαμε μεγάλη διαφορά ηλικίας βέβαια αλλά μόλις έμαθε ότι είμαι από δω του άνοιξε το κουτάκι με τις αναμνήσεις και πόσα δε μου είπε απίθανα για μένα τότε πράγματα.
    Δε θέλω να κουράσω θα πω μόνο ένα.
    Μου έλεγε λοιπόν ότι αυτές τις μέρες στα νιάτα του και αυτός, κοίταγε πώς να περάσει απέναντι στα νησιά μας να διασκεδάσει να παίξει στο καζίνο (ποιο να εννοούσε τάχα), να βρεί φίλους να διασκεδάσει και να περάσει σαν άνθρωπος τέλος πάντων.
    Τώρα βέβαια εμείς περνάμε απέναντι. Έτσι τα καταφέραμε!!!
    Μια άλλη φορά που περίμενα στην Αθήνα σε μια ουρά έπιασα τυχαία συζήτηση με μια καλοστεκούμενη απλή και πολύ ευγενική γιαγιά από αυτές που δείχνουν από μακριά ένα καλλιεργημένο άτομο και ‘όταν έμαθε τη καταγωγή μου θέλησε μια και υπήρχε χρόνος να ανοίξει και αυτή ένα χείμαρρο από καλά λόγια για το πολιτισμό μας για τούτο για το άλλο και γενικώς μου είπε ότι πέρασε την καλύτερή της θητεία σα δασκάλα στην πατρίδα μας.
    Με ρωτούσε λοιπόν αν είναι ακόμα έτσι τα πράγματα.
    Τι να τση πω?
    Δε θέλησα να τη κακοκαρδίσω.
    Ας το παλέψουμε ρε παιδιά, άμα το βάλουμε σε μια γωνίτσα στη καρδιά μας, το «έχουμε» που λένε, κάτι θα πετύχουμε.
    Πάντα είχαμε ένα ιδιαίτερο πολιτισμό και διαφέραμε, πρέπει να τον επαναφέρουμε για το καλό μας μα και για το ονόρε μας στο κάτου- κάτου.

    Χαίρομαι να βλέπω ανθρώπους να κουράζονται και να αφιερώνουν χρόνο κρατώντας και με τα δόντια καμιά φορά συνήθειες μιας άλλης εποχής πολύ πιο κουλτουριάρικης
    από το σημερινό κατήφορο γενικώς. Και είμαστε φάρα που έχουμε τσι δυνατότητες.
    Το σκυλοφάωμα μας τρώει. Ας μπει και λίγο νερό στη ρομπόλα, δε χάλασε ο κόσμος.

    Καλή μασκαράτα πατριώτες.

    Άμα δείτε κανένανε μασκαρεμένο μαρούλι σε κανιά ζαρντινιέρα στο λιμάνι εγώ θα είμαι!!

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή