ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ www.protothema.gr
Ο αγώνας ήταν συναρπαστικός από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο γύρο, με τους Χάμιλτον, Αλόνσο και Γουέμπερ να κάνουν τον δικό τους αγώνα. Ιδιαίτερα η μάχη, τόσο στην πίστα, όσο και στα pit, των δύο πρώτων ήταν αμείωτη από τον πρώτο έως τον εξηκοστό γύρο.
To σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε τον poleman Μαρκ Γουέμπερ να πατινάρει το συμπλέκτη πραγματοποιώντας μια ακόμη κακή εκκίνηση. Ο Χάμιλτον άδραξε την ευκαιρία και έστριψε πρώτος ακολουθούμενος από τους Γουέμπερ, Φέτελ, Αλόνσο.
Ο Βρετανός πίεζε οριακά τη McLaren προσπαθώντας να απομακρυνθεί, αρχικά άνοιξε τη διαφορά στα 2 δευτερόλεπτα αλλά μετά οι Red Bull υπό την πίεση του Αλόνσο άρχισαν να ροκανίζουν τη διαφορά.
Έτσι ο Βρετανός μπήκε σχετικά νωρίς στα πιτ και βγαίνοντας βρέθηκε με μειονέκτημα έναντι του Γουέμπερ που τον ακολουθούσε και του Αλόνσο που πέρασε το Φέτελ.
Ο Αυστραλός αλλάζοντας λάστιχα πέρασε μπροστά και ο Χάμιλτον μπήκε ανάμεσα σ' αυτόν και τον Αλόνσο.
Οι τρεις τους κρατήθηκαν σ' ένα τρενάκι τρόμου μέχρι το δεύτερο πιτ στοπ όπου η ταχύτητα των μηχανικών της McLaren ξανάφερε το Χάμιλτον μπροστά. Κάπου εκεί ο Γουέμπερ φάνηκε να ρίχνει λευκή πετσέτα και να συμβιβάζεται με την 3η θέση, έτσι έμεινε στο κυνήγι του Χάμιλτον ο Αλόνσο.
Οι δυο τους έσπαγαν συνεχώς το ρεκόρ ταχύτερου γύρου με τη διαφορά να ανοίγει αρχικά στα 3 sec και να πέφτει στο τέλος στο 1 sec με τον Ισπανό να πιέζει. Ο Χάμιλτον μπήκε πρώτος για να αλλάξει λάστιχα 3 φορά βάζοντας τη μέση γόμα και όταν ο Αλόνσο ακολούθησε το παράδειγμά του η κατάσταση ήταν οριακή.
Ο Ισπανός βγήκε μπροστά, έστριψαν πλάι, πλάι αλλά ο Χάμιλτον τον πέρασε στην επόμενη στροφή και οδήγησε συγκλονιστικά μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας και τη δεύτερη νίκη του.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο 27χρονος πρωταθλητής έκανε το ταχύτερο γύρο αγώνα με τη μέση γόμα.
Το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε το Βρετανό να πανηγυρίζει έξαλλα τη 2η φετινή του νίκη. Μετέπειτα με κρύο μυαλό στη συνέντευξη Τύπου ο Λιούις Χάμιλτον επιτέλους δείχνει να κατανοεί τα πλεονεκτήματα του μέτρου στην επίθεση: «Οδηγώντας γύρο με το γύρο με διαφορά δεκάτων στο ρυθμό αγγίξαμε την τελειότητα οι τρεις μας. Για το δικό μου επιθετικό στυλ οι κινήσεις που έκανα σήμερα ήταν οι πιο ακριβείς που έχω επιχειρήσει εδώ και καιρό. Κατάφερα να οδηγήσω μυαλωμένα σ’ όλο τον αγώνα και αυτό μου δίνει ακόμη περισσότερη ικανοποίηση. Κάθε νίκη είναι ξεχωριστή αλλά πιστεύω ότι δεν μπορώ να νιώσω καλύτερα».
Ο αγώνας ήταν συναρπαστικός από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο γύρο, με τους Χάμιλτον, Αλόνσο και Γουέμπερ να κάνουν τον δικό τους αγώνα. Ιδιαίτερα η μάχη, τόσο στην πίστα, όσο και στα pit, των δύο πρώτων ήταν αμείωτη από τον πρώτο έως τον εξηκοστό γύρο.
To σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε τον poleman Μαρκ Γουέμπερ να πατινάρει το συμπλέκτη πραγματοποιώντας μια ακόμη κακή εκκίνηση. Ο Χάμιλτον άδραξε την ευκαιρία και έστριψε πρώτος ακολουθούμενος από τους Γουέμπερ, Φέτελ, Αλόνσο.
Ο Βρετανός πίεζε οριακά τη McLaren προσπαθώντας να απομακρυνθεί, αρχικά άνοιξε τη διαφορά στα 2 δευτερόλεπτα αλλά μετά οι Red Bull υπό την πίεση του Αλόνσο άρχισαν να ροκανίζουν τη διαφορά.
Έτσι ο Βρετανός μπήκε σχετικά νωρίς στα πιτ και βγαίνοντας βρέθηκε με μειονέκτημα έναντι του Γουέμπερ που τον ακολουθούσε και του Αλόνσο που πέρασε το Φέτελ.
Ο Αυστραλός αλλάζοντας λάστιχα πέρασε μπροστά και ο Χάμιλτον μπήκε ανάμεσα σ' αυτόν και τον Αλόνσο.
Οι τρεις τους κρατήθηκαν σ' ένα τρενάκι τρόμου μέχρι το δεύτερο πιτ στοπ όπου η ταχύτητα των μηχανικών της McLaren ξανάφερε το Χάμιλτον μπροστά. Κάπου εκεί ο Γουέμπερ φάνηκε να ρίχνει λευκή πετσέτα και να συμβιβάζεται με την 3η θέση, έτσι έμεινε στο κυνήγι του Χάμιλτον ο Αλόνσο.
Οι δυο τους έσπαγαν συνεχώς το ρεκόρ ταχύτερου γύρου με τη διαφορά να ανοίγει αρχικά στα 3 sec και να πέφτει στο τέλος στο 1 sec με τον Ισπανό να πιέζει. Ο Χάμιλτον μπήκε πρώτος για να αλλάξει λάστιχα 3 φορά βάζοντας τη μέση γόμα και όταν ο Αλόνσο ακολούθησε το παράδειγμά του η κατάσταση ήταν οριακή.
Ο Ισπανός βγήκε μπροστά, έστριψαν πλάι, πλάι αλλά ο Χάμιλτον τον πέρασε στην επόμενη στροφή και οδήγησε συγκλονιστικά μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας και τη δεύτερη νίκη του.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο 27χρονος πρωταθλητής έκανε το ταχύτερο γύρο αγώνα με τη μέση γόμα.
Το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε το Βρετανό να πανηγυρίζει έξαλλα τη 2η φετινή του νίκη. Μετέπειτα με κρύο μυαλό στη συνέντευξη Τύπου ο Λιούις Χάμιλτον επιτέλους δείχνει να κατανοεί τα πλεονεκτήματα του μέτρου στην επίθεση: «Οδηγώντας γύρο με το γύρο με διαφορά δεκάτων στο ρυθμό αγγίξαμε την τελειότητα οι τρεις μας. Για το δικό μου επιθετικό στυλ οι κινήσεις που έκανα σήμερα ήταν οι πιο ακριβείς που έχω επιχειρήσει εδώ και καιρό. Κατάφερα να οδηγήσω μυαλωμένα σ’ όλο τον αγώνα και αυτό μου δίνει ακόμη περισσότερη ικανοποίηση. Κάθε νίκη είναι ξεχωριστή αλλά πιστεύω ότι δεν μπορώ να νιώσω καλύτερα».
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος |
1. Hamilton McLaren-Mercedes 1’37:30.334 |
2. Alonso Ferrari + 3.980 |
3. Webber Red Bull-Renault + 9.788 |
4. Vettel Red Bull-Renault + 47.921 |
5. Massa Ferrari + 52.252 |
6. Sutil Force India-Mercedes + 1:26.208 |
7. Rosberg Mercedes + 1 γύρο |
8. Schumacher Mercedes + 1 γύρο |
9. Kobayashi Sauber-Ferrari + 1 γύρο |
10. Petrov Renault + 1 γύρο |
11. Perez Sauber-Ferrari + 1 γύρο |
12. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρο |
13. Di Resta Force India-Mercedes + 1 γύρο |
14. Maldonado Williams-Cosworth + 1 γύρο |
15. Buemi Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρο |
16. Kovalainen Lotus-Renault + 2 γύρους |
17. Glock Virgin-Cosworth + 3 γύρους |
18. D'Ambrosio Virgin-Cosworth + 3 γύρους |
19. Ricciardo HRT-Cosworth + 3 γύρους |
20. Chandhok Lotus-Renault + 4 γύρους |
|
Ταχύτερος γύρος: Vettel, 1:34.587 |
|
Εγκατέλειψαν: |
|
Πιλότος Ομάδα Γύρος |
Liuzzi HRT-Cosworth 44 |
Button McLaren-Mercedes 42 |
Barrichello Williams-Cosworth 23 |
Heidfeld Renault 10 |
|
|
Βαθμολογία, 10ος γύρος: |
|
Οδηγοί: Κατασκευαστές: |
1. Vettel 216 1. Red Bull-Renault 355 |
2. Webber 139 2. McLaren-Mercedes 243 |
3. Hamilton 134 3. Ferrari 192 |
4. Alonso 130 4. Mercedes 78 |
5. Button 109 5. Renault 66 |
6. Massa 62 6. Sauber-Ferrari 35 |
7. Rosberg 46 7. Force India-Mercedes 20 |
8. Heidfeld 34 8. Toro Rosso-Ferrari 17 |
9. Schumacher 32 9. Williams-Cosworth 4 |
10. Petrov 32 |
11. Kobayashi 27 |
12. Sutil 18 |
13. Alguersuari 9 |
14. Perez 8 |
15. Buemi 8 |
16. Barrichello 4 |
17. Di Resta 2 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου