ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΠΡΙΝ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ
- Ο Φέτελ προηγείται στο πρωτάθλημα με 204 βαθμούς, ακολουθούμενος από τον Ουέμπερ που έχει 124. Ο NIKHTHΣ Αλόνσο ανέβηκε τρίτος με 112, ενώ ο Χάμιλτον έπιασε τον Μπάτον στην τέταρτη θέση (αμφότεροι έχουν από 109 βαθμούς).
- Ο 10ος αγώνας της σεζόν θα γίνει στο Νίρμπουργκρινγκ της Γερμανίας σε δύο εβδομάδες (22-24/7).
ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΑΓΩΝΑ:
Βαθμολογία οδηγών
1. Sebastian Vettel RBR-Renault 186
2. Jenson Button McLaren-Mercedes 109
3. Mark Webber RBR-Renault 109
4. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 97
5. Fernando Alonso Ferrari 87
6. Felipe Massa Ferrari 42
7. Nico Rosberg Mercedes 32
8. Vitaly Petrov Renault 31
9. Nick Heidfeld Renault 30
10. Michael Schumacher Mercedes 26
11. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 25
12. Adrian Sutil Force India-Mercedes 10
13. Jaime Alguersuari STR-Ferrari 8
14. Sebastien Buemi STR-Ferrari 8
15. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 4
16. Sergio Perez Sauber-Ferrari 2
17. Paul di Resta Force India-Mercedes 2
Βαθμολογία κατασκευαστών
1. RBR-Renault 295
2. McLaren-Mercedes 206
3. Ferrari 129
4. Renault 61
5. Mercedes 58
6. Sauber-Ferrari 27
7. STR-Ferrari 16
8. Force India-Mercedes 12
9. Williams-Cosworth 4
Πηγή: http://24wro.blogspot.com
- Ο Φέτελ προηγείται στο πρωτάθλημα με 204 βαθμούς, ακολουθούμενος από τον Ουέμπερ που έχει 124. Ο NIKHTHΣ Αλόνσο ανέβηκε τρίτος με 112, ενώ ο Χάμιλτον έπιασε τον Μπάτον στην τέταρτη θέση (αμφότεροι έχουν από 109 βαθμούς).
- Ο 10ος αγώνας της σεζόν θα γίνει στο Νίρμπουργκρινγκ της Γερμανίας σε δύο εβδομάδες (22-24/7).
ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΑΓΩΝΑ:
Βαθμολογία οδηγών
1. Sebastian Vettel RBR-Renault 186
2. Jenson Button McLaren-Mercedes 109
3. Mark Webber RBR-Renault 109
4. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 97
5. Fernando Alonso Ferrari 87
6. Felipe Massa Ferrari 42
7. Nico Rosberg Mercedes 32
8. Vitaly Petrov Renault 31
9. Nick Heidfeld Renault 30
10. Michael Schumacher Mercedes 26
11. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 25
12. Adrian Sutil Force India-Mercedes 10
13. Jaime Alguersuari STR-Ferrari 8
14. Sebastien Buemi STR-Ferrari 8
15. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 4
16. Sergio Perez Sauber-Ferrari 2
17. Paul di Resta Force India-Mercedes 2
Βαθμολογία κατασκευαστών
1. RBR-Renault 295
2. McLaren-Mercedes 206
3. Ferrari 129
4. Renault 61
5. Mercedes 58
6. Sauber-Ferrari 27
7. STR-Ferrari 16
8. Force India-Mercedes 12
9. Williams-Cosworth 4
Πηγή: http://24wro.blogspot.com
«Ειδική νίκη σε θρυλική πίστα»
Κυριακή, 10 Ιούλ 2011 18:09
| Ο Φερνάντο Αλόνσο πιστεύει ότι η σημερινή νίκη στο Σίλβερστοουν είναι ειδική για τη Ferrari σε μια θρυλική πίστα, ενώ αναφέρθηκε και στην 375 F1, την οποία οδήγησε πριν τον αγώνα.
Την πρώτη του νίκη στο φετινό πρωτάθλημα πανηγύρισε στο Σίλβερστοουν ο Φερνάντο Αλόνσο και πιστεύει πως αυτή ήταν ειδική για τη Ferrari σε ένα θρυλικό σιρκουί, όπως δήλωσε λίγο μετά την ολοκλήρωση του αγώνα. «Τι υπέροχη έκπληξη! Η ομάδα έκανε καταπληκτική δουλειά κι εγώ αφιερώνω τη νίκη σε όλους στο Μαρανέλο, των οποίων η δουλειά επέτρεψε σε μένα και τον Φελίπε να οδηγήσουμε ένα τόσο καλό μονοθέσιο.
Είναι πολύ ειδική νίκη επειδή έρχεται σε μια θρυλική πίστα, όπως το Σίλβερστοουν, μπροστά σε πλήθος που ενθουσιάζεται πολύ με τα μονοθέσια. Επίσης, τα χαρακτηριστικά της πίστας δεν ταιριάζουν πραγματικά στο μονοθέσιο μας, όμως οι βελτιώσεις που φέραμε εδώ μας βοήθησαν πολύ. Στην εκκίνηση δεν ήταν εύκολο να οδηγήσεις επειδή μέρη του σιρκουί ήταν βρεγμένα και άλλα μόνο υγρά. Υπήρχαν κάποιες δύσκολες στιγμές, όπως όταν ο Χάμιλτον με προσπέρασε, αλλά μείναμε πολύ ήρεμοι όλη την ώρα, πείσαμε ότι μπορούσαμε να πάρουμε κάτι από αυτό», ήταν τα πρώτα λόγια του Ισπανού για να αναφερθεί στο τελευταίο πιτ στοπ.
«Αντιλήφθηκα ότι μπορώ να κερδίσω μόνο όταν βγήκα στην πίστα, έπειτα από το τελευταίο πιτ στοπ. Το πρόβλημα στο πιτ στοπ του Φέτελ βοήθησε, ο Χάμιλτον κράτησε τις δυο Red Bull πίσω του γι’ αρκετή ώρα, όμως πρέπει να πω ότι στο στεγνό ήμασταν πολύ δυνατοί». Επιπλέον, δε θα μπορούσε να μη μιλήσει και για την 375 F1, την οποία οδήγησε πριν τον αγώνα. «Νωρίτερα σήμερα είχα το προνόμιο να οδηγήσω την 375 F1 και λίγες ώρες αργότερα να κερδίσω τον ίδιο αγώνα για τη Ferrari εξήντα χρόνια αργότερα. Στην ομάδα μας υπάρχουν παιδιά, που δουλεύουν πίσω για τη Scuderia κι έχουν την ίδια αγάπη και το ίδιο πάθος για τους αγώνες».
Τέλος, μίλησε για το επερχόμενο Γκραν Πρι της Γερμανίας, στο οποίο πάει, πλέον, με το ηθικό να έχει ανέβει στα ύψη. «Πάμε στη Γερμανία με το ηθικό μας ανεβασμένο και περισσότερη αυτοπεποίθηση. Η Red Bull είναι ακόμα το πιο δυνατό μονοθέσιο, όμως οι βελτιώσεις μας δούλεψαν. Όταν ξεκινάγαμε στην αρχή της σεζόν, δεν ήμασταν κακόκεφοι, αλλά αντιδράσαμε και τώρα αποκομίσαμε το όφελος».
Μάσα: «Η ιστορία επαναλήφθηκε»
Από τη μεριά του, ο Φελίπε Μάσα αναφέρθηκε στην πρώτη νίκη της Ferrari στο Σίλβερστοουν πριν από 60 χρόνια και τόνισε πως η ιστορία επαναλήφθηκε. «Πρώτα απ’ όλα θέλω να συγχαρώ τον Φερνάντο, που έκανε έναν καλό αγώνα για να δώσει στη Ferrari μια πολύ σημαντική νίκη. 60 χρόνια πριν ο Γκονζάλες κέρδισε για πρώτη φορά και σήμερα η ιστορία επαναλήφθηκε. Πιστεύω ότι έχουμε κάνει ένα βήμα μπροστά αυτό το Σαββατοκύριακο από πλευράς απόδοσης και στις κατατακτήριες δοκιμές και στον αγώνα. Είναι αλήθεια ότι ο ρυθμός μου δεν ήταν εκπληκτικός σήμερα.
Από πλευράς στρατηγικής, ίσως μπορούσαμε να κάνουμε λίγο πιο μπροστά το δεύτερο πιτ στοπ, όμως η ομάδα δεν ήθελε να τελειώσω τον αγώνα με ελαστικά, τα οποία ήταν αρκετά φθαρμένα. Στο τέλος, πλησίασα τον Χάμιλτον, αλλά όταν ήμουν πίσω του, πάλευε κι έχανα μόνο λίγο με το να τον προσπεράσω. Πρέπει να συνεχίσουμε να πιέζουμε την εξέλιξη του μονοθεσίου. Υπάρχουν πολύ αγώνες ακόμα μπροστά μας κι το να έχουμε βελτιώσει το μονοθέσιο σημαίνει ότι μπορούμε να αισθανόμαστε περισσότερο σίγουροι για το δεύτερο μισό της σεζόν».
Είναι πολύ ειδική νίκη επειδή έρχεται σε μια θρυλική πίστα, όπως το Σίλβερστοουν, μπροστά σε πλήθος που ενθουσιάζεται πολύ με τα μονοθέσια. Επίσης, τα χαρακτηριστικά της πίστας δεν ταιριάζουν πραγματικά στο μονοθέσιο μας, όμως οι βελτιώσεις που φέραμε εδώ μας βοήθησαν πολύ. Στην εκκίνηση δεν ήταν εύκολο να οδηγήσεις επειδή μέρη του σιρκουί ήταν βρεγμένα και άλλα μόνο υγρά. Υπήρχαν κάποιες δύσκολες στιγμές, όπως όταν ο Χάμιλτον με προσπέρασε, αλλά μείναμε πολύ ήρεμοι όλη την ώρα, πείσαμε ότι μπορούσαμε να πάρουμε κάτι από αυτό», ήταν τα πρώτα λόγια του Ισπανού για να αναφερθεί στο τελευταίο πιτ στοπ.
«Αντιλήφθηκα ότι μπορώ να κερδίσω μόνο όταν βγήκα στην πίστα, έπειτα από το τελευταίο πιτ στοπ. Το πρόβλημα στο πιτ στοπ του Φέτελ βοήθησε, ο Χάμιλτον κράτησε τις δυο Red Bull πίσω του γι’ αρκετή ώρα, όμως πρέπει να πω ότι στο στεγνό ήμασταν πολύ δυνατοί». Επιπλέον, δε θα μπορούσε να μη μιλήσει και για την 375 F1, την οποία οδήγησε πριν τον αγώνα. «Νωρίτερα σήμερα είχα το προνόμιο να οδηγήσω την 375 F1 και λίγες ώρες αργότερα να κερδίσω τον ίδιο αγώνα για τη Ferrari εξήντα χρόνια αργότερα. Στην ομάδα μας υπάρχουν παιδιά, που δουλεύουν πίσω για τη Scuderia κι έχουν την ίδια αγάπη και το ίδιο πάθος για τους αγώνες».
Τέλος, μίλησε για το επερχόμενο Γκραν Πρι της Γερμανίας, στο οποίο πάει, πλέον, με το ηθικό να έχει ανέβει στα ύψη. «Πάμε στη Γερμανία με το ηθικό μας ανεβασμένο και περισσότερη αυτοπεποίθηση. Η Red Bull είναι ακόμα το πιο δυνατό μονοθέσιο, όμως οι βελτιώσεις μας δούλεψαν. Όταν ξεκινάγαμε στην αρχή της σεζόν, δεν ήμασταν κακόκεφοι, αλλά αντιδράσαμε και τώρα αποκομίσαμε το όφελος».
Μάσα: «Η ιστορία επαναλήφθηκε»
Από τη μεριά του, ο Φελίπε Μάσα αναφέρθηκε στην πρώτη νίκη της Ferrari στο Σίλβερστοουν πριν από 60 χρόνια και τόνισε πως η ιστορία επαναλήφθηκε. «Πρώτα απ’ όλα θέλω να συγχαρώ τον Φερνάντο, που έκανε έναν καλό αγώνα για να δώσει στη Ferrari μια πολύ σημαντική νίκη. 60 χρόνια πριν ο Γκονζάλες κέρδισε για πρώτη φορά και σήμερα η ιστορία επαναλήφθηκε. Πιστεύω ότι έχουμε κάνει ένα βήμα μπροστά αυτό το Σαββατοκύριακο από πλευράς απόδοσης και στις κατατακτήριες δοκιμές και στον αγώνα. Είναι αλήθεια ότι ο ρυθμός μου δεν ήταν εκπληκτικός σήμερα.
Από πλευράς στρατηγικής, ίσως μπορούσαμε να κάνουμε λίγο πιο μπροστά το δεύτερο πιτ στοπ, όμως η ομάδα δεν ήθελε να τελειώσω τον αγώνα με ελαστικά, τα οποία ήταν αρκετά φθαρμένα. Στο τέλος, πλησίασα τον Χάμιλτον, αλλά όταν ήμουν πίσω του, πάλευε κι έχανα μόνο λίγο με το να τον προσπεράσω. Πρέπει να συνεχίσουμε να πιέζουμε την εξέλιξη του μονοθεσίου. Υπάρχουν πολύ αγώνες ακόμα μπροστά μας κι το να έχουμε βελτιώσει το μονοθέσιο σημαίνει ότι μπορούμε να αισθανόμαστε περισσότερο σίγουροι για το δεύτερο μισό της σεζόν».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου