Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΕΦΥΡΑΣ ΟΔΕΥΕΙ ΠΡΟΣ ΛΥΣΗ!!

Απο Δευτέρα 12 - 13 Δεκεμβρίου θα έλθει κλιμάκιο να έλεγξει την στατικότητα της γέφυρας και θα πεί και τι πρέπει να γίνει, αν παίρνει επισκευή ή όχι. Φυσικά αν χρειάζεται επισκευή αυτή ,με την επίβλεψη και την τεχνογνωσία την δική τους ,θα γίνει  άμεσα!! αυτά  μετά από τις ενέργειες ,και ενημέρωση που είχα από τον Αντιδήμαρχο  ,και εορτάζοντα  σήμερα κύριο Νίκο Παπαδάτο!
Επιτέλους ο  φόβος και  ανάγκή της περιοχής μας ,ενός μέρους του προβλήματος   φαίνετε  να  φτάνει  στο  τέλος της ! για ότι άλλο νεότερο υπάρξεί  θα  ξαναεπανέλθω,,ως τότε  αναμονή!

4 σχόλια:

  1. Δεν το πιστεύω!
    Σε εξέλιξη το πρώτο θαύμα του Αγίου Κουταβακίου!
    Και μεταξύ μας τον πέρναγα για τσανακογλείφτη!
    Αλλά και πάλε σκέφτομαι:
    Προτεστάντης και θαύμα! Σα μαϊμού μου φαίνεται.
    Πάντως καλού κακού εγώ το τάμα μου το έκαμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν συζητάμε στο συγκεκριμένο θέμα για την γέφυρα Δεβοσέτου,, για την μικρή μετελική Πόρου αναφέρομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι να γίνει τώρα Poros την πάτησα οικτρά…

    Ας βάλουμε τότε θαύμα του Αινήσιου Δία μια και έχουμε και τις πρόσφατες ανακαλύψεις του άνακτα. Και άμα παρεξηγηθεί εκειός ο Κουταβάκιος παρεξηγήθηκε.
    Και επειδή τα λάθη πληρώνονται θα μου πάει το τάμα διπλό.
    Έχω και τούτονε το Δία όλο σφαχτά να θέλει!
    Κατσικοκλέφτη με το ζόρι με βλέπω.
    Από θυσίες κατέχεις τίποτα;
    Η Κεφαλλονίτικη που ξέρω είναι του καίμε αυτουνού το τομάρι και πατσοπόδαρα και το υπόλοιπο το ρίχνουμε στο φούρνο για μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑ ΤΟΝ ΑΙΝΗΣΙΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ,,, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΣΟ ΛΑΤΡΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ , ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΑΚΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΛΟΝ ΑΡΚΕΤΟ, ΜΕΤΑ ΤΟ ΛΟΓΙΚΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ, ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ, ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΟΥ ΑΜΕΤΡΗΤΑ, ΑΠΛΑ ΘΕΤΩ ΕΝΑ - ΕΝΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΩΘΕΙ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ,, ΠΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή