Τετάρτη, 27 Αυγούστου 2014
27 Αυγούστου 2009, ένα τραγικό αεροπορικό δυστύχημα, με πτώση πυροσβεστικού αεροσκάφους τύπου PZL, συγκλονίζει την Ελλάδα. Ο σμήναρχος Στέργιος Κωτούλας, 55 ετών και πατέρας δύο παιδιών, θα χάσει τη ζωή του την ώρα που επιχειρεί για την κατάσβεση πυρκαγιάς στην περιοχή του Κατελειού.
Το πολωνικής προέλευσης αεροσκάφος, με έτος κατασκευής και άφιξης στην Ελλάδα το 1983, είχε συμπληρώσει 4.733 ώρες πτήσεων. Ο Κωτούλας είχε συνολική εμπειρία 4.025 ώρες πτήσης σε μαχητικά, μεταγωγικά και ψεκαστικά αεροσκάφη, εκ των οποίων 524 ώρες στα αεροσκάφη PZL. Ζούσε τα τελευταία περίπου δέκα χρόνια στην Κεφαλονιά, καθώς ήταν επικεφαλής του κλιμακίου των αεροσκαφών που εδρεύουν στο νησί και είναι σε ετοιμότητα να επέμβουν σε περίπτωση πυρκαγιών.
Πως έγινε το δυστύχημα
Το μεσημέρι της 27ης Αυγούστου ο σμήναρχος Στέργιος Κωτούλας θα απογειωθεί από το αεροδρόμιο Κεφαλονιάς και θα κινηθεί νότια προς την περιοχή του Κατελειού μαζί με έναν άλλο συνάδερφο χειριστή παρόμοιου αεροσκάφους, προκειμένου να συμμετέχουν στην κατάσβεση πυρκαγιάς.
Στις 12:45, τα αεροσκάφη εντόπισαν τη φωτιά και κινήθηκαν προς αυτήν πετώντας χαμηλά. Όταν ο σμήναρχος έφτασε σε απόσταση 20 έως 30 μέτρων από τη φωτιά, το αεροσκάφος του χτύπησε σε καλώδια υψηλής τάσης με αποτέλεσμα ο άτυχος άνδρας να χάσει τον έλεγχο και το PZL να καταπέσει στην αυλή ξενοδοχείου, δίπλα σε παραθεριστές που ευτυχώς δεν τραυματίστηκαν. Ο ηρωικός σμήναρχος, στα ελάχιστα δευτερόλεπτα που είχε στη διάθεσή του προσπάθησε και κατάφερε να μην ρίξει το PZL σε σπίτια ή ξενοδοχεία.
Ο θάνατος του ηρωικού πιλότου επιβεβαιώθηκε λίγα λεπτά αργότερα από τους άντρες των σωστικών συνεργείων που περισυνέλεξαν το πτώμα του.
http://www.kefalonitikanea.gr kai http://polemikiaeroporiahaf.blogspot.gr/2014/08/blog-post_65.html?spref=fb
Το πολωνικής προέλευσης αεροσκάφος, με έτος κατασκευής και άφιξης στην Ελλάδα το 1983, είχε συμπληρώσει 4.733 ώρες πτήσεων. Ο Κωτούλας είχε συνολική εμπειρία 4.025 ώρες πτήσης σε μαχητικά, μεταγωγικά και ψεκαστικά αεροσκάφη, εκ των οποίων 524 ώρες στα αεροσκάφη PZL. Ζούσε τα τελευταία περίπου δέκα χρόνια στην Κεφαλονιά, καθώς ήταν επικεφαλής του κλιμακίου των αεροσκαφών που εδρεύουν στο νησί και είναι σε ετοιμότητα να επέμβουν σε περίπτωση πυρκαγιών.
Πως έγινε το δυστύχημα
Το μεσημέρι της 27ης Αυγούστου ο σμήναρχος Στέργιος Κωτούλας θα απογειωθεί από το αεροδρόμιο Κεφαλονιάς και θα κινηθεί νότια προς την περιοχή του Κατελειού μαζί με έναν άλλο συνάδερφο χειριστή παρόμοιου αεροσκάφους, προκειμένου να συμμετέχουν στην κατάσβεση πυρκαγιάς.
Στις 12:45, τα αεροσκάφη εντόπισαν τη φωτιά και κινήθηκαν προς αυτήν πετώντας χαμηλά. Όταν ο σμήναρχος έφτασε σε απόσταση 20 έως 30 μέτρων από τη φωτιά, το αεροσκάφος του χτύπησε σε καλώδια υψηλής τάσης με αποτέλεσμα ο άτυχος άνδρας να χάσει τον έλεγχο και το PZL να καταπέσει στην αυλή ξενοδοχείου, δίπλα σε παραθεριστές που ευτυχώς δεν τραυματίστηκαν. Ο ηρωικός σμήναρχος, στα ελάχιστα δευτερόλεπτα που είχε στη διάθεσή του προσπάθησε και κατάφερε να μην ρίξει το PZL σε σπίτια ή ξενοδοχεία.
Ο θάνατος του ηρωικού πιλότου επιβεβαιώθηκε λίγα λεπτά αργότερα από τους άντρες των σωστικών συνεργείων που περισυνέλεξαν το πτώμα του.
http://www.kefalonitikanea.gr kai http://polemikiaeroporiahaf.blogspot.gr/2014/08/blog-post_65.html?spref=fb
νά. Τι να δω; Το παλάτι του Μπάκιγχαμ; Δεν με νοιάζει. Όπως κι αν πάω στην Γερμανία, δεν θα πάω να δω το Τείχος του Βερολίνου. Ωστόσο, την Δήλο, τον Παρθενώνα και τις Μυκήνες δεν μπορείς να τις αγνοήσεις. Τα οικονομικά δεδομένα αλλάζουν συνεχώς για όλους. Αυτό που δεν αλλάζει είναι η κληρονομιά, η ταυτότητά σας. Ο Παρθενώνας δεν φεύγει από την Αθήνα. Είναι ακόμα εκεί για να θυμίζει ότι η πρόοδος και η ακμή μπορούν να επιστρέψουν».
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ
λοιπες φανταστικές φωτο με το ελικόπτερο,,στην Ανατολη του Πόρου στο συνδεσμο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου