Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

Ο ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ΚΕΦΑΛΟΝΙΤΗ!!


Απόδημος Κεφαλονιτης στην Αμερική,
δεν έχασε το χιούμορ τοσα χρονια εκεί.
Πανούργος και απο γέννα άτομο πονηρό,
κήπο υπέροχο είχε με λαχανικά ενα σωρό.
Κόκκινες όμορφες ντομάτες, κολοκυθάκια,
φασολια, μπάμιες και αγγουράκια.


Η γειτονισσα γοητευτική γεμάτη περιέργεια,
να μάθει ήθελε τον τροπο καλλιέργειας.
Οι τομάτες οι δικές μου λέει δεν κοκκινιζουν,
ο,τι και να τις ταΐσω εκείνες πρασινίζουν.
ο Κεφαλονιτης με χαμόγελο διαβολικό, 
απαντά sorry αυτο ειναι δικο μου μυστικό.
Τέλος απο τα παρακάλια τα πολλα υποχωρεί,
και σαν τζέντελμαν που ειναι της εξηγεί.
Πρωτη μου δουλειά το πρωί μόλις ξυπνήσω,
μια ρόμπα ρίχνω επάνω μου,
στον κήπο παω να τον σκαλίσω.
Σκαλίζοντας με το ποντερο το σκαλιστηρι,
η ρόμπα μου ανοίγει και λασκο αφήνει τον Βεζίρη. 
Οι ντομάτες τοτε απο τη χαρά τους,
βάζουν τα κόκκινα τα γιορτινά τους.
Θα κάνω και εγω το ίδιο του λέει η γειτόνισσα,
με τσαχπινιά και χάρη η ωραια αρχόντισσα.
Μέρες έπειτα τον βλέπει και του λέει, οι δικές μου οι ντομάτες, 
γείτονα δεν κοκκίνισαν δεν άλλαξαν δεν μεγάλωσαν,
μα τι να σου πω! τα αγγουράκια μου θέριεψαν γιγάντωσαν!!!!!!!!!
By Dennis Germenis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου