- Συμφωνώ με τις "αιτιάσεις" του ALEXANDROS the GREAT...και θα ήθελα να "προκαλέσω" έτι περισσότερον τις αναζητήσεις μας...από το προσωνύμιον του πιστού Σκύλου του Οδυσσέα που "Ηγήθηκε των Μεγάθυμων Κεφαλλήνων" τον ΆΡΓΟΣ! Αλήθεια, είναι τυχαία η ονομασία του σκύλου του (όπως κοινά είναι παραδεκτό σε όλη την επιστημονική κοινότητα της οικουμένης, τίποτε στις ονοματοδοσίες της αρχαίας Ελλάδας, δεν ήταν τυχαίο ή κενόν νοήματος); Η ονομασία Αργοσ - τόλιον, (πέραν της γνωστής και απλής "εξήγησης" που έχει δοθεί) μήπως έχει άμεση ή έμμεση σχέση με τον ΑΡΓΟΣ; Τραβηγμένο από τα μαλλιά, θα μου πείτε, μα...δεν το ψάχνουμε κάπως και ετυμολογικά, κάτω από το πρίσμα των αρχαίων Ελληνικών "ντοπολαλιών";;; σε Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΡΓΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟανω σχολιασμος από Γερασιμο Βαλσαμη.
- δειτε και τους συνδεσμους ΑΠΟ ΤΟ 2013 ΜΕ ΕΛΠΙΔΑ ΣΤΟ 2016 ,,
- και
- ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙς ΣΗΜΕΡΑ
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΥΛΙΚΟ,, ΓΙΑ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!
εξου και ο στολοσ των μπλοκ,,ενημερωσης εκ περιοχης μας
ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ "ΤΟΣΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΝΩΣΤΗ (ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΠΩς ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΜΕΤΑΞΑΣ) Κεφαλονια ,,, ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΚΑΤΕΨΟΥΜΕ ΤΟ ΙΟΝΙΟ!!
ΕΧΟΥΜΕ ΑΒΕΡΤΑ-ΚΟΥΒΕΡΤΑ ΥΛΙΚΟ,, ,ΠΑΡΤΕ ΚΑΜΟΙΑ ΜΗΧΑΝΗ, ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙς ΚΑΜΟΙΑ ΦΩΤΟ,, ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΙΑ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΜΙΑ,, ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ Ο ΔΑΚΟΣ!! Ο ΔΡΑΚΟΣ ,ΚΑΙ Η ΔΡΑΚΑΙΝΑ σε Ο ΑΒΡΑΑΜ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ!!
ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΥ ΦΙΛΟΥ,, ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ Αθανάσιου.
Σάκης Δανι27 Ιουλίου 2015 - 6:52 μ.μ.
Σάκης Δανι27 Ιουλίου 2015 - 6:52 μ.μ.
Επειδή ίσως να κατηγορηθώ ότι, εκτός των άλλων σφαλμάτων που μου καταλογίζονται, αποφεύγω να αντιπαρατεθώ και στην κριτική, οφείλω να δώσω μια σύντομη απάντηση, έστω και καθυστερημένα. Αντιπαρέρχομαι το επιθετικό στυλ του σχολιαστή μου και αντιθέτως θα τον ευχαριστήσω από την πλευρά μου, που τουλάχιστον βλέπει φιλολογική «αρτιότητα» στο έργο μου. Ειλικρινά, δεν ήμουν ποτέ καλός στα φιλολογικά (πιστεύω πως ακόμα δεν είμαι) και εξάλλου δεν ήταν μέσα στις προθέσεις μου να καταλήξω σε ένα σύγγραμμα που θα μπορούσε κάποιος να χαρακτηρίσει «βιβλίο», με την ειδική και υψηλή έννοια της λέξεως. Μάλλον το όποιο καλό αποτέλεσμα, εξηγείται από τον ενθουσιασμό, το ενδιαφέρον και τη συγκίνηση που μου ενέπνευσε το θέμα. Όταν δεν ξεκινάς κάτι με εμμονές και αυτοσκοπούς, αλλά από αγάπη και με στόχο την απόλαυση της δημιουργίας, αποδεχόμενος φυσικά τον επιβεβλημένο κόπο, τότε το αποτέλεσμα δεν μπορεί να μην είναι θετικό.
Ανέφερε λοιπόν ο σχολιαστής μου για εικασίες και κατασκευασμένα μυθεύματα που αστήρικτα λαμβάνονται από εμένα ως δεδομένα για να «δέσω την σούπα». Εάν ήταν ξεκάθαρα ή τουλάχιστον επαρκή, τα ιστορικά στοιχεία και οι πληροφορίες που είχαμε από την εποχή του Οδυσσέα και ακόμη του Ομήρου, τότε ποιος ο λόγος να συζητάμε τώρα εδώ; Γιατί να αναρωτιούνταν τόσοι λόγιοι ανά τους αιώνες και να ψαχνόμαστε εμείς σήμερα, εάν όλα ήταν γνωστά για την Ομηρική Ιθάκη; Πού άραγε υπάρχουν αυτά τα σταθερά δεδομένα που επικαλούνται κάποιοι και που ο Όμηρος ξέχασε ή δεν ήθελε να καταθέσει, ώστε να είμαστε σίγουροι για την Ιθάκη του; Και εάν υπάρχουν γιατί δεν την έχουμε βρει ακόμη;
Για ένα πρέπει να είναι σίγουρος ο σχολιαστής μου. Η έρευνά μου έχει στόχο την αποκάλυψη της ιστορικής αλήθειας και μάλιστα με δυνατότητα επιβεβαίωσης και συγκεκριμένο πρακτικό αποτέλεσμα, δηλαδή την ανεύρεση του ανακτόρου του Οδυσσέα. Όλα έχουν σαν αφετηρία τον Όμηρο και δεν έχω καμία σχέση με δήθεν συνωμοσίες των επιστημόνων και συμφέροντα των πανεπιστημίων. Δεν ανήκω σε αυτόν τον κλάδο (δυστυχώς) αλλά παρόλα αυτά τους σέβομαι στο βαθμό που τους πρέπει. Αυτοί έχουν τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο και εμείς θα είμαστε τυχεροί εάν μπορέσουμε επί του προκειμένου, να υποβοηθήσουμε λίγο το έργο της αρχαιολογίας. Δεν είμαι ειδικός λοιπόν και ούτε θέλω να με κρίνει κανείς έτσι, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν έχω άποψη και γνώμη ή δικαίωμα στην έκφραση. Κάνω εύλογες σκέψεις και εκτιμώ καταστάσεις με βάση τη λογική και την παρατηρητικότητα, προκειμένου να καλύψω τα ιστορικά κενά γνώσης που εκ των πραγμάτων αναγνωρίζουν όλοι πως υπάρχουν, για να φτάσω σε σοβαρά συμπεράσματα. Όποιος νομίζει όμως ότι αυθαιρετώ και δεν πείθω με τα αποδεικτικά στοιχεία, τότε τι να κάνω, προσπάθησα ειλικρινά. Ας καταθέσει αυτός μια πιο αξιόπιστη θέση και όσο για εμένα, ας αρκεστεί στη φιλολογική αξία του έργου μου (εάν είναι τόση όπως την εκτιμά ο σχολιαστής μου), απολαμβάνοντας απλώς ένα ταξίδι στην εποχή του Ομήρου. Μήπως και ο ίδιος ο Όμηρος, φιλολογικά-ποιητικά δεν μας γνωστοποίησε την ιστορία της Τροίας και του Οδυσσέα; Καλό μυθοπλάστη δεν τον αποκάλεσαν πριν τον επιβεβαιώσει η αρχαιολογική σκαπάνη;
Υ.Γ. Εάν δεν είναι η νοτιανατολική Κεφαλλονιά απέναντι από την μυκηναϊκή Ήλιδα (μέρος της σημερινής Ηλείας, έτσι όπως την αναγνωρίζουν οι αρχαίοι και οι σύγχρονοι μελετητές), η οποία συνδέεται με το τακτικό δρομολόγιο πλοίων Κυλλήνης-Πόρου, τότε ποια περιοχή ή ποιο νησί είναι απέναντί της; Οι πολύ μακρινότερες νήσοι Ιθάκη ή/και Λευκάδα; Δεν διεκδικώ το αλάθητο και είναι αποδεκτή και αναμενόμενη η αμφισβήτηση των θέσεών μου, αλλά παρακαλώ, μόνο σοβαρές παρατηρήσεις.
ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΕς ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΕς ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ
Το ζητούμενο είναι η αποκάλυψη του προϊστορικού παρελθόντος, της περιοχής της Κεφαλλονιάς στην έκτη - τελευταία εικόνα. Και κυρίως του λόφου της ακρόπολης του αρχαίου οικισμού (άστυ), που δέσποζε στον γύρω χώρο και βρίσκεται στο χάρτη σε απόσταση 5 χιλιομέτρων από τον Πόρο. Όλες οι άλλες περιπτώσεις αρχαίων ανακτόρων, στους αντίστοιχους χάρτες, το επιβεβαιώνουν (Πύλος, Φαιστός, Κνωσός, Τροία, Αθήνα). Έχουμε στη μια άκρη της γραμμής ένα σημαντικό λιμάνι, στην άλλη τον λόφο του ανακτόρου και πάντα κάπου ανάμεσά τους, βασιλικό-ηγεμονικό τάφο. Το μήκος αυτής της γραμμής είναι πάντα 5 χιλιόμετρα. Όταν κάτι επαναλαμβάνεται πάνω από δύο-τρεις φορές, δεν αποτελεί σύμπτωση αλλά κανόνα, κοινή τακτική. Γνωρίζουμε το λιμάνι και τον βασιλικό τάφο, μας μένει το ανάκτορο. σε Ο ΦΙΛΟΣ ΣΑΚΗΣ ,,ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ
Δυστηχώς δεν ανοιγουν ομως πια!! στην τότε ανάρτηση!!
Επίσης για να μαθαίνει και ο φίλος Παυσανίας,, που ακόμή ,,αν και σχολιάζει,,δεν μας εει δωσει
τα δικά του στοιχεια,,για την θέση της δικής του Ομηρικής Ιθάκης,, ας του θυμίσω την
ΠΡΟΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ!!!! ,, Που τελικά δεν ευδοκιμησε,, να εχει τις βοήθειές να την κάνει επισημη ανακοίνωση!
Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2011
O Aναξ Oδυσσεύς και ο μυκηναϊκός οικισμός στα Tζανάτα Kεφαλληνίας.
O κ. A. Bασιλάκης
στην ιστορική και οικιστική εξέλιξη της μυκηναϊκής Kεφαλληνίας και την ανάγκη
επανεξέτασης ανοιχτών ζητημάτων αρχαιολογικής τοπογραφίας της Iόνιας
νησιωτικής περιοχής, που αποτελούσε την επικράτεια του “άνακτα”
των Kεφαλλήνων».
Aυτό τονίζει ο προϊστάμενος της Aρχαιολογικης Yπηρεσίας κ. Aντώνης Bασιλάκης
στην «προκαταρκτική έκθεση ανασκαφής μυκηναϊκού οικίσκου στα Τζανάτα
Kεφαλληνίας», που απέστειλε προς το Yπουργείο Πολιτισμού για την αρχαιολογική
ανακάλυψη-βόμβα στα Tζανάτα, που αλλάζει τον αρχαιολογικά δεδομένα και
αναδεικνύει τον οδυσσέα ως «άνακτα» των Kεφαλλήνων.
H έκθεση έχει ως εξής: