ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ
δρομολογια

Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή, 31 Ιανουαρίου 2016

ΒΡΕ ,,ΜΠΑς ΚΑΙ Η ΙΘΑΚΗ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΛΙΚΗ?

ΣΑΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ.
...Τα νησιά ΛΕΥΚΑΔΑ, ΕΧΙΝΑΔΕΣ, ΙΘΑΚΗ, ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ και ΖΑΚΥΝΘΟΣ είναι ο χώρος από τον οποίο έχουν έλθει ΜΝΗΣΤΗΡΕΣ και διεκδικούν την ΠΗΝΕΛΟΠΗ στο παλάτι του ΟΔΥΣΣΕΑ.

...Ο Όμηρος συμμετέχοντας στην έρευνά μας, προοικονομεί και μας στέλνει ένα επιχείρημα:
...Θέτει αριστερό όριο την ΚΡΑΝΑΗ ΙΘΑΚΗ (δηλαδή την Ιθάκη την όχι της αμμουδιάς αλλά τη γερά ριζωμένη στα βράχια από όπου και επιβλέπουν οι άρχοντες) και δεξιό όριο την ΗΛΙΔΑ την αλογοτρόφο!
...Προσέξτε στον χάρτη ότι, αν μεταθέσουμε το αριστερό όριο σε άλλο νησί, εκτός της δυτικής Κεφαλλονιάς, και ειδικά τα πλέον δυτικά όρια της Παλικής, θα αφήσουμε εκτάσεις των Κεφαλλήνων του Οδυσσέα, καθώς και του Δουλιχίου, εκτός διεκδίκησης της Πηνελόπης.
Μνηστήρας ΕΥΡΥΜΑΧΟΣ:
..........................αρχαίο κείμενο
..........................αρχαίο κείμενο
..........................αρχαίο κείμενο
Δεν οδύρομαι και τόσο για το γάμο ούτε στενοχωριέμαι'
είναι και άλλες Αχαιίδες αρκετές, τόσο σ' αυτήν
Ιθάκη τη διθάλασση, όσο και σ' άλλες πόλεις (Οδύσσεια φ' 250-252)
ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ:
............................αρχαίο κείμενο
............................αρχαίο κείμενο
Ούτ' όσοι απ' τους πλούσιους που εξουσιάζουν την Ιθάκη,
ούτ' όσοι απ' τα νησιά τα προς την Ήλιδα αλογοτρόφο (Οδ. φ' 346-347)
...Επειδή σκέφτεται ο Ευρύμαχος το γάμο ακόμα και σε άλλες πόλεις, εδώ η Ιθάκη είναι αμφίαλος. Διότι η ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ της ΠΑΛΙΚΗΣ έχει δυο εξόδους: Τον "ημέτερο" λιμένα εντός του ΠΟΛΥΒΕΝΘΟΥΣ, τον μεγάλο δηλαδή του Λιβαδιού, καθώς και το υπήνεμο λιμάνι του ΦΟΡΚΥΝΑ στον Αθέρα.
...Σημασία του φ' 346-347: Όσοι εξουσιάζουν απ' τις ΕΣΧΑΤΙΕΣ της Ιθάκης μέχρι την ΗΛΕΙΑ, όπου στους κάμπους της τρέφονται άλογα, ακόμα κι από τους Κεφαλλήνες, είναι εν δυνάμει ΜΝΗΣΤΗΡΕΣ...
...Απ' άκρου εις άκρον: Τους γκρεμούς της Ιθάκης στα Κηπούρια και στους Πετανούς της Παλικής αριστερά, μέχρι την Ηλεία και ότι είναι ανάμεσα.
...Άλλη μια ΣΑΡΩΣΗ, από βορρά προς νότο αυτή τη φορά: "Δουλίχιόν τε Σάμη τε και υλήεσσα Ζάκυνθο"! (ραψωδία ι'). Αυτό μας βοηθάει να αναθεωρήσουμε αυτά που πιστεύαμε την πρώτη εποχή μετά Λιβαδά, ότι δηλαδή το Δουλίχιο ήταν το Αργοστόλι, το οποίο απλά κατείχε τις Εχινάδες....Τώρα πια ξέρουμε ότι η βάση του Δουλιχίου είναι οι Οινιάδες και οι λοιπές γύρω τους Εχινάδες, οι περισσότερες των οποίων είναι σήμερα λόφοι στον κάμπο δυτικά του Μεσολογγίου και το οποίο Δουλίχι, απλά είχε διεισδύσει μέχρι και το Αργοστόλι στην Κεφαλλονιά.
...Το "ΚΑΤΑ ΚΟΙΡΑΝΕΟΥΣΙΝ" έχει κοινωνική σημασία: "Απ' τα ψηλά στα χαμηλά" !
(Από τις σελίδες των βιβλίων, 280-281 "Το Νησί με τις Ευθείες" και 99-100 "Ομηρική Ιθάκη είναι η Παλική Κεφαλληνίας")
Νικόλαος Καμπάνης ...Προσέξτε, αγαπητοί φίλοι, ότι και σε αυτό το επιχείρημα, το οποίο εκμηδενίζει τις Ομηρικές πιθανότητες τόσο του Πόρου όσο και της σημερινής Ιθάκης, οι θεωρίες της Λευκάδας παραμένουν ορθές. Διότι, βλέπετε, ανάμεσα στη Λευκάδα και στην Ηλεία είναι πράγματι όλα τα νησιά από τα οποία έχουν έλθει μνηστήρες.... Και γιατί τόσα χρόνια δεν το χρησιμοποιούν αυτό το τόσο ισχυρό επιχείρημα;... Γιατί φαίνεται ο κος Δούκας έχει υπογράψει ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ με τον "πεζό" (Εννοούμε το άλλο καταιγιστικό επιχείρημα, ότι δηλαδή μέσα στην Οδύσσεια ο Όμηρος δίνει την δυνατότητα σε κάθε επισκέπτη της Ιθάκης να μπορεί να μεταβεί πεζός, το οποίο επίσης είναι καταπέλτης για το Θιάκι).

1 σχόλιο:

  1. Να αρχίσουμε λοιπόνε Κυριακάτικα τον Ομηρικό εκκλησιασμό με τσι «Καμπάνες».
    Το παίρνουμε από το τέλος:
    Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Εύμαιου το μαντρί του βρίσκεται σε κάποια εσχατιά, άκρη δηλαδή.
    Τότε η πεζοπορία στα νησιά ήταν δύσκολη, πολύωρη μα και άκρως επικίνδυνη πράγμα που φαίνεται με το κρύψιμο των δώρων των Φαιάκων στη σπηλιά.
    Από αυτό βγαίνει ότι οι αρχαίοι προτιμούσαν την δια θαλάσσης οδό. Άρα όλες οι «άκρες» επικοινωνούσαν φυσιολογικά διά θαλάσσης και άρα δεν αποκλείεται καμία.
    Πάμε πάλι στον Εύμαιο:
    11 κοπάδια κατσικιών λέει ότι υπήρχαν μαζί με τσου χήρους του. Αν ήταν η Παλική μόνο αυτές τις δυνατότητες είχε? Ή ο Οδυσσέας ήτανε παλαβός να πάρει τσι ορεινές εκτάσεις τση Παλικής και οι άλλοι τσι πεδινές?
    «Τώρα πια ξέρουμε ότι η βάση του Δουλιχίου είναι οι Οινιάδες», από πού βγαίνει αυτό το «βεβαιότατο» συμπέρασμα του κυρίου Καμπάνη? Χα χα χα.
    Το θέμα της αμφίαλης τοποθεσίας κατά την ερμηνεία των δύο κόλπων το έχουν και άλλες περιοχές όπως εμφανέστατα και η σημερινή Ιθάκη. Άμα δε πάρουμε Κεφαλονιά μεριά, ισχυρότερη πιθανότητα έχει η περιοχή Άσσου που πατάει και στην δεύτερη ερμηνεία (αμφίαλος = γύρω – γύρω θάλασσα).
    Έπειτα έχουμε την αστερίδα που προφανώς βρίσκεται εκτός οπτικού πεδίου από τα ανάκτορα, ή κάποιο ύψωμα κοντινό ώστε να υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας με καπνό για να ειδοποιηθούν οι μνηστήρες για την επιστροφή του Τηλέμαχου χωρίς τη χρήση πλοίου, πράγμα που αποκρύβεται από τους περισσότερους Ομηριστές.
    Έπειτα πάλε από το χάρτη που γλέπω δεν μπορεί η επιστροφή του Τηλέμαχου να είναι αυτή, γιατί η ορμήνια τση Αθηνάς ήτανε μακριά από νησάκια.
    Να είμαστε για το καλό του σκοπού μας ANTIKEIMENIKOI λοιπόνε.

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή