Να αρχίσουμε λοιπόνε Κυριακάτικα τον Ομηρικό εκκλησιασμό με τσι «Καμπάνες». Το παίρνουμε από το τέλος: Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Εύμαιου το μαντρί του βρίσκεται σε κάποια εσχατιά, άκρη δηλαδή. Τότε η πεζοπορία στα νησιά ήταν δύσκολη, πολύωρη μα και άκρως επικίνδυνη πράγμα που φαίνεται με το κρύψιμο των δώρων των Φαιάκων στη σπηλιά. Από αυτό βγαίνει ότι οι αρχαίοι προτιμούσαν την δια θαλάσσης οδό. Άρα όλες οι «άκρες» επικοινωνούσαν φυσιολογικά διά θαλάσσης και άρα δεν αποκλείεται καμία. Πάμε πάλι στον Εύμαιο: 11 κοπάδια κατσικιών λέει ότι υπήρχαν μαζί με τσου χήρους του. Αν ήταν η Παλική μόνο αυτές τις δυνατότητες είχε? Ή ο Οδυσσέας ήτανε παλαβός να πάρει τσι ορεινές εκτάσεις τση Παλικής και οι άλλοι τσι πεδινές? «Τώρα πια ξέρουμε ότι η βάση του Δουλιχίου είναι οι Οινιάδες», από πού βγαίνει αυτό το «βεβαιότατο» συμπέρασμα του κυρίου Καμπάνη? Χα χα χα. Το θέμα της αμφίαλης τοποθεσίας κατά την ερμηνεία των δύο κόλπων το έχουν και άλλες περιοχές όπως εμφανέστατα και η σημερινή Ιθάκη. σε ΒΡΕ ,,ΜΠΑς ΚΑΙ Η ΙΘΑΚΗ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΛΙΚΗ?
KAI AKOMH
Κόκκινο πλοίο σαν αυτά που είχε στην Τροία, οπλισμένος μέχρι τα μπούνια βγαίνει όξου, κάτι ψιλοάγριους γλέπω στη πλατέα, γαία Κικόνων μου θυμίζει. Να γδείς που θα κάμει κατά δω που του έχουμε στρώσει το χαλί του Πριάμου λάφυρο από την Τροία!
Κάκακακακακακακα