Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

Εισήγηση του Δημάρχου Ιθάκης Διονύση Στανίτσα για το κυκλοφοριακό

Εισήγηση του Δημάρχου Ιθάκης Διονύση Στανίτσα για το κυκλοφοριακό
Κυκλοφοριακή Μελέτη βελτίωσης κυκλοφορίας και στάθμευσης οχημάτων και κίνησης πεζών στην ευρύτερη εντός σχεδίου περιοχή του ιστορικού κέντρου πέριξ του Λιμένα του οικισμού Βαθύ Ιθάκης.



Το Bαθύ ιδίως στο ιστορικό και τουριστικό του κέντρο γύρω από το Λιμάνι αντιμετωπίζει σοβαρότατα ζητήματα διαχείρισης της κυκλοφορίας και στάθμευσης που γίνονται οξύτατα την τουριστική περίοδο. Η ανάγκη μέτρων διαχείρισης αλλά και εξασφάλισης της αστυνόμευσης από τις αρμόδιες αρχές  είναι ζωτικής σημασίας για τη στοιχειώδη λειτουργία του τουριστικού κέντρου του.
Το θέμα ρύθμισης κυκλοφορίας πεζών και οχημάτων και της στάθμευσης και της συνεπαγόμενης αστυνόμευσης και εφαρμογής ρυθμίσεων γίνεται στα πλαίσια του Kώδικα Oδικής Kυκλοφορίας και προς τούτο απαιτείται  εγκεκριμένη κυκλοφοριακή μελέτη που θα εκπονηθεί σύμφωνα με τα οριζόμενα στη νομοθεσία (Προδιαγραφές, Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας κ.λ.π) από συγκοινωνιολόγο μελετητή.
Η περιοχή της μελέτης συνίσταται στην εντός σχεδίου αστική ευρύτερη περιοχή της χερσαίας ζώνης του Λιμανιού που γενικά ορίζεται ως το ιστορικό και τουριστικό κέντρο της πόλης και αφορά τόσο τη τοπική όσο και τη διερχόμενη κυκλοφορία με πόλο το λιμάνι του οικισμού και τις κινήσεις προς τις όλες τις λοιπές περιοχές του νησιού.
Έχει στόχο τη βελτίωση της κυκλοφορίας και στάθμευσης σε μόνιμη βάση αλλά και ειδικές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θερινής περιόδου ιδίως ως προς τη δυνατότητα πεζοδρόμησης περιμετρικά του λιμένα βραχυπρόθεσμα και βραχυ-μεσοπρόθεσμα ως προς την πολεοδομική ανάπτυξη της πόλης.
Η μελέτη θα ενημερωθεί και θα λάβει υπ’όψη της το υπο εκπόνηση ΣΧΟΟΑΠ του Δήμου όπως και τις άλλες θεσμοθετημένες για το Βαθύ θεσμικές πολεοδομικές ρυθμίσεις.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ
Η μελέτη θα γίνει σε δύο Στάδια και θα διαρκέσει 4 μήνες. Το τεχνικό αντικείμενο της μελέτης κατά στάδια αφορά:
Στάδιο Α:
  • Συλλογή στοιχείων υποβάθρου (υπάρχοντα υπόβαθρα, εγκεκριμένα σχέδια ρυμοτομίας, πολεοδομικών ρυθμίσεων, υφιστάμενοι θεματικοί χάρτες κ.λ.π).
  • Συλλογή στοιχείων που αφορούν τη κυκλοφορία και στάθμευση,  τις υπάρχουσες ρυθμίσεις αυτών, λειτουργία κυκλοφορίας και ιεράρχιση οδών,μέσα μαζικής μεταφοράς/τουριστικά, σήμανση οδών, και κίνηση λιμένα.
  • Υπάρχουσες και θεσμοθετημένες χρήσεις γής σε συντονισμό με το υπο εκπόνηση ΣΧΟΟΑΠ , υφιστάμενοι πεζόδρομοι,ροές πεζών κ.λπ.
  • Δημιουργία υποβάθρου για ηλεκτρονική παράδοση σε σύστημα ΕΓΣΑ 87 (χάρτες ΓΥΣ κλίμακας κυρίως 1:5000, και 1:2 500 και άλλα αναγκαία υπόβαθρα ανάλογα με τα υπάρχοντα στο Δήμο κ.λπ.) και σχέδια καταγραφής υπάρχουσας κατάστασης.
  • Διαμόρφωση προκαταρκτικής πρότασης κύριων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων και πιθανών χώρων στάθμευσης.
Χρόνος εκπόνησης 2,5 μήνες
Το Στάδιο Α’ θα ακολουθήσει διαβούλευση και έγκριση από τον Δήμο της προκαταρκτικής πρότασης.
Στάδιο Β:
  • Οριστικοποίηση πρότασης βάσει της εγκεκριμένης από το Δήμο προκαταρκτικής πρότασης. Οριστικοποίηση απαραίτητων ρυθμίσεων (καθεστώς σήμανσης, καθεστώς στάθμευσης, μονοδρομήσεις, πεζοδρομήσει, ταξί, ΜΜΜ κ.λπ.)
http://www.ithacanews.gr

1 σχόλιο:

  1. Θα πρόσθετα και Σχέδιο Γ :
    Εκπόνηση μελέτης από ειδικούς (όχι πάντως ψυχολόγους), προσαρμογής με το καινούριο σύστημα κυκλοφορίας της Θιακοκεφαλλονίτικης ιδιοσυγκρασίας και πιο απλά κουρλαμάδας.

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή