και καλό μήνα
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΦΥΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΤΙΚΕΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΦΥΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΤΙΚΕΤΑ
- POROSVRESS (5)
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ,,ΣΙΓΟΥΡΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑς, ΛΟΙΠΑ ΜΑΤς ΗΡΑΚΛΗ
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΙΑΤΙΚΕς ΕΚΔΗΛΩΣΕΙς στην Περιοχη μας , ΔΙΑΦΙΜΗΣΕΙς ΚΑΙ ΕΥΧΕς ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ,
ενημερωσεις για τις πολλες δράσεις Πρόνησου κ.α
ενημερωσεις για τις πολλες δράσεις Πρόνησου κ.α
οποιος θελει κατι εξτρα και με παρα πολυ μικρο οικονομικο κοστος με ενημερωνει,
Επίσης οποιος ενισχυσει την ομαδα μας (Ηρακλη) θα εχει ετησια παρουσίαση στην ιστοσελίδα της
http://iraklispronnon.blogspot.gr/
Επίσης οποιος ενισχυσει την ομαδα μας (Ηρακλη) θα εχει ετησια παρουσίαση στην ιστοσελίδα της
http://iraklispronnon.blogspot.gr/
Συνολικές προβολές σελίδας 6.500 ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ!
ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΛΑΤΡΗς ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟς,,ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙς ΟΜΑΔΕς ΜΑς ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ,ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΗΡΑΚΛΗ!! ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ!
ΚΑΙ POROSNEWS ΣΤΑΘΕΡΑ ΣΤΙς
Επίσης πολυ χιουμορ στη αναρτηση με υποσυνδεσμους
Γιωργος Γκιαφης http://l.facebook.com/l.php...
ΕΠΙΣΗς ΕΛΠΙΖΩ ΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ,, ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΡΟΧΕΙΡΟ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΤΗς ΠΕΡΙΟΧΗς ΜΑς
και ΟΙ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙς ΣΤΟ ΠΟΡΟΣΒΡΕΣΣ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΗΤΑΝ:
Γιωργος Γκιαφης http://l.facebook.com/l.php...
ΕΠΙΣΗς ΕΛΠΙΖΩ ΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ,, ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΡΟΧΕΙΡΟ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΤΗς ΠΕΡΙΟΧΗς ΜΑς
Ετικέτες
και ΟΙ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙς ΣΤΟ ΠΟΡΟΣΒΡΕΣΣ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΗΤΑΝ:
Θα ήθελα ν΄ άξερα τί θα βγάλετε άμα μάθετε τι σημαίνει «οίνοπας» όταν αναφέρετε σε δυό τρείς διαφορετικές θάλασσες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆσε που λέανε και ένα πατέρα μνηστήρα έτσι.
Κανένα στοιχείο θετικό για κάτι καινούριο δε βγαίνει, όινοπα πόντο λέει ο Όμηρος και τη θάλασσα εδώ πάρα όξου προς την Πύλο, έ και????
Είναι σα να λέμε μαύρο φίδι που σ΄ έφαε.
Αλλάζει τίποτα για το φίδι άμα δεν πιάσουμε τη λογική ότι μαύρα είναι όλα τα κακά για εμάς? Έχετε δει μαύρο φίδι με δηλητήριο? Απλά όλα τα φίδια εμείς μαύρα τα βλέπουμε όπως ο Όμηρος "οίνοπα" όλα τα πελάγη.
Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα.
καλημερα,,βρεχει,, και καθισιο εχει,, οποτε σκεφτηκα να αναλυσω λιγο Ομηρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν εχω και κανα καλό κουμπάρο (που λενε οτι ειναι καλου κουμπαρου σπιτι με τετοια μερα χαχα)
Καταρχην τελικα,,επειδη δεν ειχα την μουρλια από παλια σε σχεση με Ομηρο,, αυτός ελάχιστα εγραψε για την Τροια,,χαχα, από τον 9ατο εως δεκατο χρόνο ουτε αρχη ουτε τελος!! (ως και τον δουρειο ιππο, περιγραφη στους φαιακες ο Οδυσσεας την κάνει)! ειναι ολίγον θεματάκι!
Αν ησουν συγραφέας δεν θα το εγραφες ολόκληρο?Επίσης στο Κρασσατο πελαγος αντι να το κογιονάρεις σαν εμπειρος ναυτικός πιστευω οτι εισαι ο ποιο καταλληλος να μας περιγραψεις τις διαφορες στους χρωματισμους από θαλασσα σε θάλασσα!!, Ο κακομοίρης Ομηρος θεοστραβος ,και εχει περιγράψει τα πάντα καλύτερα από κάθε ανοικτομάτη!
κοιτα τι αλλο βρηκα ψαξε-ψαξε στην μυθολογια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Πειρίθοος ήταν φίλος του Θησέα από τότε που πήγε να αρπάξει τα βόδια του. Ενώ κόντεψαν να αλληλοσκοτωθούν, οι θεοί τους ενέπνευσαν αμοιβαία συμπάθεια, ώστε μόλις κοίταξε ο ένας τον άλλο πέταξαν τα όπλα στην άκρη και από τότε έγιναν αχώριστοι. Μαζί απήγαγαν από τη Σπάρτη την Ωραία Ελένη όταν αυτή ήταν ακόμα 12 ετών και χόρευε γύρω από τον βωμό του ναού της Ορθίας Αρτέμιδος. Τότε είχαν ρίξει κλήρο και η Ελένη έπεσε στον Θησέα. Ο ήρωας την έφερε στην Αττική και την εμπιστεύθηκε στη μητέρα του, την Αίθρα.
(και σε αυτο που ανεβασα με την ιστορια Τροιας http://pronoikefalonias.blogspot.gr/2016/11/blog-post_30.html
λέει οτι εκαναν και μια κόρη την Ιφιγένεια, ενω οταν την εκλεψε ο Πάρης από Σπάρτη ειχε ηδη μια εννιαχρονη κόρη που την αφησε στην Σπάρτη
και σνεχεια,, πάντα από βικιπαιδεια
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό εκεί την ελευθέρωσαν (Αττικη)
οι αδελφοί της οι Διόσκουροι.
Τρωικός πόλεμος και διαφορετικές εκδοχές
Μετά τον θάνατο του Πάρη παντρεύτηκε τον αδελφό του Δηίφοβο. Ύστερα από την πτώση της Τροίας ακολούθησε τον Μενέλαο στη Σπάρτη, όπου έφτασαν μετά από περιπέτειες οχτώ χρόνων. Από τότε έζησαν ήσυχοι την υπόλοιπη ζωή τους
Ωστόσο, ένας άλλος μύθος θέλει τον Μενέλαο να καταπλέει στην Αίγυπτο και να συναντά την πραγματική Ελένη, που του εκμυστηρεύεται ότι η Ελένη για την οποία πολεμούσαν στην Τροία ήταν ένα ψεύτικο όραμα.
και πάμε και Οδυσσεια ραψωδεια α
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτά πρόθυρα ο παλληκαράς Τηλέμαχος κι ο γιόκας
του Νέστορα ο περίλαμπρος με τ' άλογα σταθήκαν.
Προβγαίνει κι αγναντεύει τους ο άξιος Ετεωνέας,στοιχος 20
και εν συνεχεια πιο κατω περιγραφει ο Μενελαος το ταξιδι του
μες στα καράβια τα 'φερα χρόνους οχτώ γυρνώντας·
Κύπρο, Φοινίκη διάβηκα, Αίγυπτο, Αιθιοπία,
και Σιδονιώτες κι Ερεμπούς, και της Λιβύας τη χώρα,
85 εκεί που πάντοτες τ' αρνιά με κέρατα γεννιούνται,
και τρείς φορές τα πρόβατα γεννοβολούν το χρόνο
Κι εκεί που αυτά μελέταγε στο νου και στην ψυχή του,
η Ελένη από τ' ανώγια της τα μοσκομυρισμένα
προβάλλει σαν την Άρτεμη τη χρυσοσαγιτούσα.
Σιμά της στήνει η Άδραστη θρονί καλοφτιασμένο,
η Αλκίππη μάλλινο απαλό φέρνει χαλί κι απλώνει,
125 και το πανέρι τ' αργυρό φέρν' η Φυλώ, που δώρο
η Αλκάντρα της το χάρισε η γυναίκα του Πολύβου,
που ζούσε και λημέριαζε στην Αίγυπτο στις Θήβες,
και που είχε πλούτια αρίφνητα στο σπιτικό του μέσα.
Έδωσ' εκείνος δυό αργυρά λουτρά του γιού του Ατρέα,
δυό τρίποδα, και μάλαμα τάλαντα δέκα χώρια·
130 δώρα η κερά του διαλεχτά χαρίζει της Ελένης,
χρυσή αληκάτη, κι αργυρό πανέρι πάς στις ρόδες,
με χρυσωμένα ολόγυρα του πανεριού τα χείλη.
Αυτό δά της παράθεσε η Φυλώ η παρακόρη,
γεμάτο νήμα δουλευτό, κι απάνω η αληκάτη
135 με το βαθιόχρωμο μαλλί, θεμένη πέρα ως πέρα.
Καθίζει απάνω στο θρονί, μ' ακουμποπόδι ομπρός της
η Ελένη, και τον άντρα της καλορωτάει να μάθη.
«Ώ διόθρεφτε Μενέλαε, γνωρίζουμ' εμείς τάχα
ετούτοι που μάς ήρθανε σαν ποιοί παινιένται να 'ναι ;
Και τότε ο γιός του Νέστορα ο Πεισίστρατος του κάνει·
ΑπάντησηΔιαγραφή«Ώ διόθρεφτε Μενέλαε κι αρχοντογιέ του Ατρέα,
εκείνου γιός είν' απεδώ στ' αλήθεια, καθώς είπες·
είναι όμως στοχαζούμενος και δεν κοτάει ο νούς του
ό,τι πρωτόηρθε, ανέπρεπα να κρένη λόγια ομπρός σου,
160 εδώ που σα φωνή θεού η φωνή σου μάς γλυκαίνει.
Μ' έστειλ' εμένα ο Νέστορας, ο αλογογνώστης ρήγας,
να τόνε συνοδέψω αυτόν, τί να σε δή ποθούσε,
ίσως και λόγο ή κάμωμα στο λογισμό του βάλης.
Γονιού που ξενικεύτηκε παιδί πολλά παθαίνει
165 στο σπίτι του, ά δεν του 'ρχεται βοήθεια από τους άλλους.
Έτσι και του Τηλέμαχου λείπει ο γονιός του, κι άλλοι
στα βάσανά του γλυτωμό δεν έρχουνται να φέρουν.»
Κι ο ξανθουλός Μενέλαος του απολογιέται τότες·
«Αλήθεια, γιός αγαπητού μου 'ρθε στο σπίτι ανθρώπου,
170 που για τα μένα τράβηξε κόπους κι αγώνες μύριους·
κι είπα, θα τόνε φίλευα από κάθε άλλον Αργίτη
ξέχωρα, άν τότες έδινε ο Δίας ο βροντορίχτης
να ρθούμε αντάμα, στα γοργά αρμενίζοντας καράβια.
Μές στ' Άργος θένα του 'φτιανα και χώρα και παλάτι,
175 από το Θιάκι φέρνοντας μ' αυτόν και τα καλά του,
το γιό του κι όλο το λαό, κι αρπώντας του μιά χώρα
απ' όσες γύρω βρίσκουνται κι εμένα προσκυνάνε.
(εδω η θεωρεια Καμπάνη που ο ΤΗλεμαχος παντρευτηκε την κορη Νεστωρα, και
μετα εκαμαν τον Ομηρο που τον πήρε από Ιθάκη το σοι Νεστορα)
και ακόμη ποιο κατω,,που περιγραφει οτι η Ελένη ηταν τροια, και ηθελε να γυρισει πίσω:
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι αδύνατο να δηγηθώ σας όλους
του σιδερόκαρδου Οδυσσέα τους πάμπολλους αγώνες·
ένα θα πω όμως που έπραξε ο ατρόμητος εκείνος,
στην Τροία, που τους Αχαιούς μύρια τους πέσαν πάθια·
τότες που χάραξε κακά σημάδια στο κορμί του,
245 ντύθηκε ρούχα φτωχικά, και μοιάζοντας με δούλο
γυρνούσε στην πλατύδρομη του εχτρού τη χώρα μέσα·
έτσι αλλαγμένος, θα 'λεγες κάποιος ζητιάνος ήταν,
αυτός που αλλιώς φαινότανε στ' αχαϊκά καράβια.
Τέτοιος στην Τροία χώθηκε, κι εκείνοι τυφλωθήκαν
250 όλοι τους, και μονάχη εγώ τον ένιωσα ποιός ήταν,
και τόνε ρώτηξα, κι αυτός μου ξέφυγε με τέχνη.
Μα όταν εγώ τον έλουσα, τον άλειψα με λάδι,
και του 'δωσα φορέματα, και του 'κανα όρκο μέγα
ανάμεσά τους να μην πω πως φάνηκε ο Οδυσσέας,
255 πρίν αυτός φτάση στις σκηνές και στα γοργά καράβια,
τότες τα σκέδια των Αχαιών μου τα φανέρωσε όλα.
Κι αρίθμητους η σπάθα του σαν έκοψε Τρωαδίτες,
πρός τους Αργίτες γύρισε πολλά 'χοντας στο νου του.
Τότες οι άλλες Τρώϊσσες πικρά μοιρολογούσαν,
260 όμως εγώ χαιρόμουνα, γιατ' η καρδιά μου πίσω
στο σπίτι μου με τράβαγε, και στέναζα ολοένα
για την τυφλάδα που έβαλε στο νου μου η Αφροδίτη,
από τη γής μου τη γλυκειά σα μ' έφερε στα ξένα,
και χώρισα απ' την κόρη μου, την κλίνη μου, τον άντρα,
που άλλος στο νου και στη μορφιά κανείς δεν τον περνούσε.»
οποτε εδω ο αφηγητης μεσω τηλεμαχου πια (οχι οπως νωριτερα στον δουρειο ιππο αφηγηση Οδυσσεα ) εξιστωρει τι συνεβη στην Τροία,, οπότε στις τρεις εκδοχες πως εμαθε τα συμβαντα ο ποιητης καταλήγουμε πάλι οτι ηταν απόγονος Οδυσσεα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι με την λογικη ότι με βαση τα λεγώμενα ο Ετεωνέας , είναι γνωστός ένας από τους υπηρέτες («θεράποντες»)
και συνεχιζω παλι με βικιπαιδεια μπας και βρουμε ακρη με τσου προγονους μας
ΜΕΝΕΛΑΟΣ
Από τον γάμο του Μενελάου και της Ελένης γεννήθηκαν η Ερμιόνη και ο Νικόστρατος. Μεταγενέστεροι συγγραφείς αναφέρουν ότι παιδιά τους ήταν και οι: Αιθιόλας, Θρόνιος, Μορράφιος, Πλεισθένης ο Νεότερος και Μελίτη. Η γαλήνη του ζευγαριού ταράχθηκε από τότε που έφθασε στη Σπάρτη ο Πάρις και ιδίως όταν ο Μενέλαος έφυγε στην Κρήτη για να παραστεί στην κηδεία του παππού του Κατρέως. Σύμφωνα με κάποια παράδοση, ο Μενέλαος είχε επισκεφθεί κάποτε την Τροία, μετά από δελφικό χρησμό, για να θυσιάσει στους τάφους του Λύκου και του Χιμαιρέως (γιων του Προμηθέως) για τον λοιμό και την ξηρασία που έπλητταν τη Σπάρτη. Εκεί είχε φιλοξενηθεί από τον Πάρη, οπότε, όταν αργότερα ο Πάρις έφυγε από την Τροία μετά από ένα φόνο, κατέφυγε στη Σπάρτη, όπου φιλοξενήθηκε και εξαγνίστηκε από τον Μενέλαο.
Ο Μενέλαος ήταν ένας από εκείνους που κρύφτηκαν μέσα στον Δούρειο Ίππο. Στην άλωση της Τροίας έτρεξε στο σπίτι του Δηιφόβου, όπου βρισκόταν η Ελένη, σκότωσε τον Δηίφοβο και έσυρε την Ελένη από τα μαλλιά μέχρι τα ελληνικά πλοία. Σύμφωνα όμως με άλλη παράδοση, η Ελένη κατέφυγε στον οικιακό βωμό και, ενώ ο Μενέλαος ήθελε αρχικά να τη σκοτώσει, συμφιλιώθηκε τελικά μαζί της με τη βοήθεια των θεών.Ο Μενέλαος ήταν ένας από εκείνους που κρύφτηκαν μέσα στον Δούρειο Ίππο. Στην άλωση της Τροίας έτρεξε στο σπίτι του Δηιφόβου, όπου βρισκόταν η Ελένη, σκότωσε τον Δηίφοβο και έσυρε την Ελένη από τα μαλλιά μέχρι τα ελληνικά πλοία. Σύμφωνα όμως με άλλη παράδοση, η Ελένη κατέφυγε στον οικιακό βωμό και, ενώ ο Μενέλαος ήθελε αρχικά να τη σκοτώσει, συμφιλιώθηκε τελικά μαζί της με τη βοήθεια των θεών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΩΡΑ ΓΙΑ ΠΗΝΕΛΟΠΗ,, (ΠΡΩΤΟΞΑΔΕΛΦΗ ΤΗς ΕΛΕΝΗΣ),
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο όνομά της είναι ακόμη και σήμερα σύμβολο της πιστής και αφοσιωμένης συζύγου.
ο Οδυσσέας παντρεύτηκε την Πηνελόπη χάρη στον Τυνδάρεω, που έπεισε τον αδερφό του να του τη δώσει.
Στον ένα χρόνο που έζησε με τον Οδυσσέα, πριν αυτός φύγει για την Τροία, απέκτησε τον Τηλέμαχο, ενώ λέγεται πως μετά την επιστροφή του Οδυσσέα έκανε και τον Πτολίπορθο.
ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΤΗς ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙ, ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ Οταν θα τελειώσει το σάβανο που έπλεκε για τον πεθερό της Λαέρτη. , έπλεκε το σάβανο την ημέρα και το ξήλωνε την νύχτα.
Οι μνηστήρες στην Οδύσσεια είναι 108 (βλ. ραψ. π 247-53) 52 από το Δουλίχιο και 6 συνοδοί τους, 24 από τη Σάμη, 20 από τη Ζάκυνθο, 12 από την Ιθάκη και ο κήρυκας Μέδοντας, ο αοιδός Φήμιος και 2 θεράποντες = 108 μνηστήρες και 10 συνοδοί τους. Οταν ο Οδυσσέας επέστρεψε δεν σκότωσε το Φήμιο γιατί τραγουδούσε στους μνηστήρες απο ανάγκη.
ΤΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΑ ΟΛΑ ΣΕ ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ http://pronoikefalonias.blogspot.com/2016/11/blog-post_37.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπας και είναι καλύτερα να κάμει την ανάλυση οινολόγος?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί με τόσα χρώματα που έχουνε τα κρασιά, πού στο διάολο να ξέρω ποιό χρώμα τση θάλασσας να περιγράψω?? Κακακα.
Άρα μάλλον άλλη ιδιότητα (οπτική πάντα) του κρασιού θα πρέπει να επεξηγεί το οίνοπας.
Σε άλλη πάλε περίπτωση που θέλει να δείξει πόσο την απεραντοσύνη της απόστασης λέει:
Ραψωδία (Ε – 769)
πετούν ανάμεσα στην γην κι στ’ ουρανού τ’ αστέρια
και όσος αέρας φαίνεται στους οφθαλμούς του ανθρώπου
που από παρατηρητήριο θωρεί τ’ απέραντα πελάγη,
διάστημα τόσο των θεών οι ίπποι διασκελίζουν.
Το κοιτάει τα “απέραντα πελάγη”, οίνοπα τα αναφέρει, για ποιό λόγο αφού το διάστημα, η μεγάλη απόσταση του αέρα πάνω από απέραντη θάλασσα είναι το αντικείμενο της αφήγησης?
Άρα και εδώ το ανοικτό πέλαγος απλά και μόνο εννοεί με το οίνοπα πόντον.
Και οι πατέρες τση Πηνελόπης και Ελένης (που τση Ελένης ο Λευκάδιος) ήτανε εξόριστοι πιο κάτου λίγο από το Άκτιο, λες από εκεί να υπάρχει και το όνομα Λευκάδα?
Χουά χα χα χα χα χα χα χα
ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΠΛΟΚ!,,ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΛΕΥΚΑΔΙΟ,, ΜΕ ΒΑΖΕΙΣ ΠΑΛΙ ΣΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑς, ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΛΥΝΩ ΕΝΑ ΓΡΙΦΟ ΜΕ ΣΤΕΛΝΕΙς ΩΡΕ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΛεύκιππος ΕΝΝΟΕΙς ΛΕΥΚΑΔΙΟς ΗΤΑΝ ΑΛΛΟΣ ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΟς
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ικάριος ο Λακεδαιμόνιος ήταν γιος του Περιήρους ή του Οιβάλου, βασιλιά της Σπάρτης, και της Γοργοφόνης, κόρης του Περσέα. Από τον πατέρα του ήταν απόγονος του ήρωα Λακεδαίμονα. Αδέλφια του Ικάριου ήταν οι Αφαρέας, Λεύκιππος και Τυνδάρεως. Ανάμεσα στα παιδιά του Ικαρίου ήταν και η Πηνελόπη, δηλαδή ο Ικάριος υπήρξε πεθερός του Οδυσσέα.
ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΣΤΟ ΓΕΝΝΕΟΛΟΓΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ !(ΕΔΩ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΜΕΙΝΑ ΣΤΑ ΚΛΑΡΙΑ)
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αδερφή της Ωραίας Ελένης και της Κλυταιμνήστρας, κόρη του Τυνδάρεω και της Λήδας, ονομαζόταν Φοίβη.
Ο βασιλιάς Λεύκιππος είχε δύο κόρες, τη Φοίβη και την Ιλάειρα, τις οποίες απήγαγαν οι δίδυμοι Κάστορας και Πολυδεύκης όταν αυτές πήγαιναν να παντρευτούν δύο άλλους διδύμους, το Λυγκέα και τον Ίδα. Ο Ρούμπενς απεικονίζει τη σκηνή στον πίνακά του "Η αρπαγή των θυγατέρων του Λευκίππου".
ΓΙΑ ΛΕΥΚΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΗς ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΠΑΝΤΩς ΞΕΡΕΙ Η ΚΥΡΙΑ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ Η ΓΚΟΥΓΚΛΛΛΛ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο όνομά της η Λευκάδα το πήρε απ' το ακρωτήριο Λευκάτα η αλλιώς Κάβος της Κυράς, που βρίσκεται στο νοτιότερο άκρο του νησιού. Το ακρωτήριο στην αρχαιότητα ονομαζόταν Λευκάς πέτρα ή Λευκάς άκρα
Κα κα κα κα κα, έλα για να μη ψάχνετε ψύλλους στ΄ άχερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ικάριος ήτανε πατέρας της Πηνελόπης πάντα, αλλά:
Σύμφωνα με την επικρατέστερη παράδοση, ο Ικάριος παρέμεινε στην Ακαρνανία, (όπου είχε εξοριστεί μαζί με τον αδερφό του Τυνδάρεω από τον επίσης ετεροθαλή αδελφό τους Ιπποκόωντα ) και πήρε ως σύζυγό του την Πολυκάστη, κόρη του Λυγαίου, και απέκτησαν τρία παιδιά: την Πηνελόπη, τον Αλυζέα και τον Λευκάδιο.
Η Αλυζία πήρε το όνομά της από τον Αλυζέα
Από το Λευκάδιο ίσως η Λευκαδία – Λευκάδα που τότε δεν ήτανε νησί.
(Από μπόμπες όσες θέλετε)!!!
Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα
ΕΝΑς ΠΟΛΕΜΟΣ Συνολικά αναφέρονται 29 βασίλεια και ο συνολικός τους στόλος φτάνει το 1186 πλοία. Τα περισσότερα τοπωνύμια έχουν εξακριβωθεί ότι πράγματι υπήρξαν οικισμοί της εποχής εκείνης.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://pronoikefalonias.blogspot.gr/2014/01/blog-post_7723.html
ΑΝ ΤΩΡΑ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΑΠΟ 50 ΑΤΟΜΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΛΟΙΟ,, Ο ΣΤΡΑΤΟς ΑΡΙΘΜΟΥΣΕ ΑΝΩ ΤΩΝ 50.000 ΑΝΤΡΩΝ, ΕΝΩ ΤΟΝ ΜΕΝΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΦΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΩ ΜΕΣΑ,,ΕΚΤΟς ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ
ΟΙ ΠΟΛΕΙς ΤΩΝ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΩΝ ΗΤΑΝ ΟΙ ΚΑΤΩΘΙ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΙθάκη, Νηριτός, Κροκύλεια, Αιγίλιο, Ζάκυνθος, Σάμος
νεῶν κατάλογος
ν β' ραψωδία της Ιλιάδας του Ομήρου (στ. 494-759).
Περιοχές όπως οι Μακεδονία, η Ήπειρος και μέρος τηςΘεσσαλίας δεν φαίνονται να συμμετείχαν στον Τρωικό πόλεμο, προφανώς αυτές οι περιοχές βρίσκονταν υπό των έλεγχο των Δωριέων, οι οποίοι θα πραγματοποιούσαν την κάθοδό τους προς την Πελοπόννησο ορισμένες δεκαετίες αργότερα.
ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΕΝΤΗΣ (ΕΚΤΟς ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΜΕΝΤΟΡΑΣ =ΣΥΜΒΟΥΛΑΤΟΡΑΣ,Η ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ ΛΕΕΙ ΤΑ ΕΞΗς:
Αρχηγός των Κικόνων στον Τρωικό Πόλεμο. Στην Ιλιάδα (Ρ 73) μνημονεύεται ότι ο θεός Απόλλων πήρε τη μορφή του Μέντη για να ενθαρρύνει τον Έκτορα να επιτεθεί κατά των Αχαιών.
Αρχηγός ή βασιλιάς των Ταφίων, γιος του Αγχιάλου, που αναφέρεται στην Οδύσσεια (α 180, 418). Ο Μέντης αυτός ήταν προσωπικός φίλος του Οδυσσέα.
ΕΝΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΜΕΝΤΗ ΤΟ ΣΥΝΑΝΤΑΜΕ ΣΕ ΙΛΙΑΔΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑχαιός ήρωας που έλαβε μέρος στον Τρωικό Πόλεμο, όπου και σκοτώθηκε μαζί με τον Μενέσθη από τον Έκτορα (Ιλιάδα, Ε 609).
ΕΙΣΑΙ ΣΩΣΤΟς ΜΕ ΤΟΝ ΛΕΥΚΑΔΙΟ,,ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΑ στην βικιπαιδεια,,ΙΚΑΡΙΟΣ,,EKAMA TO KEΦΑΛΙ ΜΟΥ ΚΑΖΑΝΙ ,,ΚΑΙ ΧΩΡΙς ΝΑ ΠΙΩ ΚΡΑΣΙ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΧΑΡΙΣΕ ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΖΑΚΥΝΘΟ ΣΤΟΝ ΚΟΥΝΙΑΔΟ ΤΟΥ ,,ΚΑΙ ΛΥΣΑΜΕ ΤΟ ΠΑΖΛ