Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
POROSNEWS

ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2017

ΠΑΜΕ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΟΝ ΦΟΡΚΥΝΑ


kefalonia,κεφαλονια,πορος,επαγγελματα,αρχαια,ομηρικη ιθακη
POROSVRESS.BLOGSPOT.COM|ΑΠΟ ABRPAN 

ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΡΑΨΩΔΙΕΣ

ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΡΑΨΩΔΙΕΣ 
ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΒΡΑΑΜ (ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΔΕΞΙΑ ΣΕ ΦΩΤΟ ΛΙΝΚ)
Ο Ποσειδώνας είν' ο θεός, τής γης ο περιζώστης,

που πάθος του έχει ανέσβεστο, τι χάλασε το μάτι
70τού ισόθεου τού Πολύφημου, τού πρώτου των Κυκλώπων
στη δύναμη· τής Θόωσας είναι παιδί, τής νύφης,
κόρης τού Φόρκυνα, άρχοντα τού ατρύγητου πελάγου,

ΝΕΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΑΠΟ ΠΡΟΝΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ
PRONOIKEFALONIAS.BLOGSPOT.COM|ΑΠΟ E-POROS
ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ
Ο Φόρκυς ήταν δευτερεύων θαλάσσιος θεός των αρχαίων Ελλήνων που αναφέρεται ακόμη και από τον Όμηρο.

Θεωρείτο γιος του Πόντου και της Γαίας ή του Ωκεανού και της Τηθύος, αδελφός του Νηρέα ή του Πρωτέα, του Θαύματος, της Ευρυβίας και της Κητούς (η οποία παράλληλα ήταν και σύζυγός του) και πατέρας των Γραιών και των Γοργόνων.
Οι αρχαίοι Έλληνες τον απεικόνιζαν ως γέροντα και πίστευαν ότι κατοικούσε στη Τριτωνίτιδα λίμνη της Λιβύης.
Εκ της συγγενικής γραμμής διαφαίνεται ότι ο Φόρκυς υπήρξε Θεότητα στην ελληνική μυθολογία στην μετά τον κατακλυσμό (του Δευκαλίωνα) εποχή.

Ο ΠΡΩΤΕΑΣ
Οι ναυτικοί τον αποκαλούσαν συχνά «Γέροντα της θάλασσας», όπως άλλωστε και τον Φόρκυ, τον Νηρέα, τον Τρίτωνα και τον θεωρούσαν προστάτη στα ταξίδια τους. Όπως μας λέει ο Όμηρος, ήταν υποτακτικός του Ποσειδώνα και γνώριζε όλα τα βάθη της θάλασσας και τα μυστικά τους. Επίσης, ήταν προικισμένος με μαντικές ικανότητες και μπορούσε να μεταμορφώνεται σε ό,τι ήθελε, σε ζώο, σε φυτό, σε πουλί, ακόμη και σε φωτιά ή σε νερό. Σύμφωνα με το μύθο, ο Πρωτέας είχε ανατολίτικη καταγωγή. Άλλοι έλεγαν πως είχε έρθει από τη Φοινίκη μαζί με τον Κάδμο όταν ο Κάδμος αναζητούσε την αδερφή του, την Ευρώπη, που την είχε απαγάγει ο Δίας. Ο Πρωτέας έφτασε τελικά μέχρι την Παλλήνη της Χαλκιδικής. Γνωρίστηκε με το βασιλιά της Σιθωνίας Κλίτο, που τον βοήθησε να ιδρύσει δικό του βασίλειο, διώχνοντας από τη Βισαλτία, μια περιοχή της Θράκης, τους παλιούς άγριους κατοίκους της. Ο Κλίτος του έδωσε επίσης την κόρη του Χρυσονόη για γυναίκα.
Ο Πρωτέας έζησε ειρηνικά στο βασίλειό του, ώσπου ένα τραγικό συμβάν τον τάραξε. Όταν κάποτε ο Ηρακλής πέρασε από εκεί, μονομάχησε με τους δυο γιους του Πρωτέα, τον Πολύγονο (ή Τμώλο) και τον Τηλέγονο, τους οποίους και σκότωσε. Ο Πρωτέας δεν άντεξε και από τη λύπη του έπεσε στη θάλασσα. Οι θεοί τον σπλαχνίστηκαν και τον έκαναν αθάνατο θεό των νερών. Έλεγαν ότι ο Πρωτέας ήταν πάντα ανέκφραστος, ούτε μιλούσε, ούτε γελούσε ποτέ.


12 σχόλια:

  1. Σιγά φίλε Γιώργο μην ενθουσιάζεσαι τόσο πολύ γιατί σε λίγο θα μας πετάξεις όλους στη θάλασσα! Χα χα.
    Κάποιες πληροφορίες ανέπτυξα ή ίσως διασταύρωσα τίποτα περισσότερο.
    Έπειτα άμα βασιστούμε πάνω σε αυτά η δικιά σας θεωρεία περί Πόρου – Ιθάκης είναι ανοιγμένη πολύ γεωγραφικά ώστε να ανταποκρίνεται στα συγκεκριμένα στοιχεία και ή θέλει αλλαγές ή θα βασιστείτε στη θεωρεία του Παυσανία ότι δηλαδή το Πυροβούνι απέκτησε το όνομα από τη Γη του Πυρός από όπου μετακόμισε ο Λαέρτης. Χα χα.
    Το βασικότερο είναι ο προσανατολισμός μα και ο Αίνος που σα Νήριτο δεν το βλέπω. Αρχαιότερα από το Αίνος μάλλον άλλο όνομα είχε όχι όμως Νήριτο.
    Κάτι υπάρχει και γι΄αυτό, αν δεν πάει κάτι στραβά θα έρτει και η ώρα του.
    Να δείς τώρα που θα αρχίσει και ο κ. Καμπάνης να με λέει «αδερφέ μου» και τσάμπα οι παρεξηγήσεις!! Κά κα κα κα.
    Θα βάλει την Ιθάκη απά στο νησάκι του Αθέρα και νάσου οι Ληξουραίοι Θιακιοί!
    Τα πάντα ρει όμως σε αυτές τις αναζητήσεις και φυσικά τα περισσότερα είναι απλά απόψεις μου από κάποιες ενδείξεις.
    Χα χα.
    Σπ. Ρόκκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΠΥΡΟ ,, ΕΚΑΜΑ ΤΣΙ ΤΡΙΠΟΝΤΙΕς ΣΟΥ,, ΣΚΟΡ ΥΠΕΡ ΜΟΥ,, ΜΑ ΚΑΛΑ ΒΑΡΑΝΕ ΤΡΙΠΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΤΡΙΠΟΝΤΙΕΡΗ,,,ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΑ ΜΠΑΣΚΕΤ,,ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΣΑΝΤΙΖΑ ΤΟΥς ΣΥΜΠΑΙΚΤΕ ΜΟΥ,,ΜΟΥ ΔΙΝΑΝΕ ΠΑΣΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ (ΕΝΟΕΙΤΕ ΗΜΟΥΝ Ο ΨΗΛΟς ΜΕ 1.87) ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΒΓΕΝΑ ΕΞΩ ΚΑΙ ΒΑΡΟΥΣΑ ΤΡΙΠΟΝΤΟ,, ΧΑ,ΧΑ, ΜΕΡΙΚΑ ΜΠΑΙΝΑΝΕ,, ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΓΛΥΤΩΝΑ ΤΗΝ ΜΟΥΡΜΟΥΡΑ,, ΤΙ ΤΑ ΕΥΚΟΛΑ ΛΕΩ ΘΑ ΒΑΖΟΥΜΕ?
    ΛΟΙΠΟΝ ΦΟΡΚΥΝΑΣ-ΒΟΧΥΝΑΣ ,, ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΟΙΥ ΚΑΝΕΙ ΑΠΙΘΑΝΑ ΓΙΑ ΔΩΘΕ ,,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΠΗΛΑΙΟ, ΜΕ ΝΕΡΑ ,, ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΧΑΛΑΕΙ, ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΑΝΕ ΚΑΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΛΑΤΙ , ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥ, ΟΠΟΤΕ ΑΣΤΟ,, ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ,,ΔΕΝ ΠΑΛΕΥΕΤΑΙ, ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΗΝΩ ΓΙΑ ΚΑΡΑΒΟΜΥΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΩΡΑ ΕΚΕΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΕΛΙΣΑΝΗ,, ΔΥΟ ΠΟΤΑΜΙΑ,,ΕΝΑ ΑΠΟ ΠΥΡΓΙ ΠΡΟς ΕΚΕΙ, ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΠΥΡΓΙ ΠΡΟς ΠΟΡΟ,, (ΣΕ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΝΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΑΠΟ ΑΙΝΟ (ΠΑΣΤΡΑ ΜΕΡΙΑ) ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΠΟΡΟ, ΑΛΛΑ ΑΝ ΣΤΟ ΧΑΡΤΗ ΔΕΙς ΤΟ ΝΗΣΙ,, ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΔΥΟ ΟΡΟΣΕΙΡΕς (ΕΥΘΕΙΕς) ΑΙΝΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ ΕΧΟΥΜς ΜΙΑ ΧΩΡΙΣΤΡΑ ΔΥΟ ΠΟΤΑΜΙΩΝ,, ΠΟΥ ΚΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΜΕ 7 ΩΡΕς ΠΟΔΑΡΟΔΡΟΜΟ,, ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΣΤΡΑ ΜΕΡΙΑ,, ΣΕ ΒΓΑΖΕΙ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΑΠΟΣΤΟΛΑΤΑ,,ΣΤΟ ΠΙΘΑΝΟ ΜΑΝΤΡΙ ΤΟΥ ΕΥΜΑΙΟΥ (ΚΑΠΡΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙ) ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΡΜΑΙΟ ΛΟΦΟ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΥΡΟΒΟΥΝΙ (ΠΙΕΡ =ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ) η καλυτερα να το θεσω μετα το πυροβουνι =καθαρες Στράτες κοντα στα ΔΙΠΟΛΙΑ (ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΔΙΑ) ΟΠΟΥ Ο ΝΑΟΣ ΟΡΑΤΟΣ ΑΚΟΜΗ ΜΕ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΟΜΩς ΠΙΑ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΑΝΤΡΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΜΕ ΤΟΠΟΝΥΜΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΕ ΑΚΟΜΗ,, ΜΙΑς ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΕΚΤΟς ΟΤΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΛΟΓΟΠΑΙΧΝΙΔΑ,, ΙΣΩς ΜΕ ΑΥΤΑ ΞΕΤΡΥΠΩΣΕΙς ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΣΕΝΑΡΙΑΚΙ,, ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ, ΚΑΙ ΑΣΤΥ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΕΡΑ ΛΙΜΝΗ (ΤΥΧΑΙΟ?,,ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥς ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΛΙΜΝΗ) ΔΕΞΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΦΡΑΓΙΑς (ΑΦΡΑΓΟ ΜΕΡΟς) ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΝΑΣΚΑΦΗ Ο ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΛΕΓΕΤΕ ΕΚΤΟΣ ΡΙΖΑ, ΚΑΙ 2-3 ΑΚΟΜΗ ΟΝΟΜΑΣΙΕς,,(ΕΙΧΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ Ως ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΣΤΑ ΡΩΜΑΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ)
    http://www.archaiologia.gr/blog/2012/08/22/επέστρεψε-στα-τζαννάτα-η-αρχαιολογικ/
    ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΚΟΜΑΤΙ ΠΑΛΙΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ ΑΡΗ
    Μέσα απ΄όλα αυτά βγαίνει ότι και το Πρόνησος κομμάτι της Κεφαλονιάς είναι αλλά το πέμπτο που είναι η Έρισσος.
    Αυτή η πρόταση δεν είναι δικιά μου είναι πιο παλιά αλλά απορρίφτηκε.
    Λαβαίνοντας υπ΄όψη την έρευνα του Ρισσιάνου φίλου όμως με τα αρχαία τείχη στην Άσσο δένει μια χαρά, γιατί το κάστρο της Άσσου είναι πρόνος (κορυφωτό βουνό, όλο μαζί βουνόνησο Τσιτσέλης), ότι δηλαδή σημαίνει Πρόννησος, (η Άσσο Nesos γράφεται στους παλιούς χάρτες).
    Πρόνος + Νεσσος = Πρόνεσος, Πρόνησος.
    ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΑΚΗ
    π ρ ο ν α ί ο υ σ α , ‘’εκείνη που κατοικεί εκεί πριν από την ναίωση,’’
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ http://porosnews.blogspot.gr/2013/01/blog-post_2063.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΤΗΝ ΡΙΖΑ ΛΟΙΠΟΝ,, Ο ΧΩΡΟς ΑΝΑΣΚΑΦΗς ΛΕΓΟΤΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΣΙΒΕΛΑΤΑ (ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΣΙΒΕΛΟ ,,ΤΟΝ ΦΤΩΧΟ ΠΟΥ ΕΚΕΙ ΓΙΝΟΤΑΝ ΚΑΙ Η ΤΑΦΗ ΤΟΥ) http://porosvress.blogspot.gr/2016/11/blog-post_44.html
    Σάκης Δανι27 Νοεμβρίου 2012 11:32 π.μ.
    «Φόρκυς δαίμων θαλάσσιος, τό πρότερον διατρίβων
    πρός τῷ Ἀρυμνίῳ λεγομένῳ ὄρει τῆς Ἀχαΐας, οἰκῶν
    τε τήν Φόρκυνος ἀπ’ αὐτοῦ καλουμένην βῆσσαν.
    Κάτων φανέν αὐτῷ καταλιπεῖν τάς τρίβους ταύτας,
    ἀφίκετο εἰς τήν Κεφαλληνίαν, καί τόπον ἐκλεξάμενος
    ἐπιτήδειος αὐτῷ ἐνταῦθα ᾤκησεν. Λέγεται δέ Ἄμμος
    ὁ τόπος. Προσορμίσας δέ εἰς τόν τῆς Ἰθάκης λιμένα,
    ἠξίωσαν αὐτόν ἀφ’ ἑαυτοῦ προσαγορεύεσθαι Φόρκυνος.»


    «Ο Φορκύνας ήταν θαλάσσιος θεός ο οποίος διέμενε
    πριν κοντά στο λεγόμενο Αρυμνίο όρος της Αχαΐας
    και κατοικούσε στην κοιλάδα που απ’ αυτόν ονομαζόταν,
    του Φορκύνα. Κάποια στιγμή αποφάσισε να εγκαταλείψει
    την περιοχή που ζούσε και έφτασε στην Κεφαλληνία όπου
    επέλεξε κατάλληλη τοποθεσία για να μείνει. Αυτός ο τόπος
    λέγεται Άμμος. Αγκυροβολώντας μάλιστα στο λιμάνι της Ιθάκης,
    αξίωσε αυτό να ονομάζεται εξαιτίας του, του Φορκύνα.»
    ΗΡΟΔΩΡΟΣ - http://porosvress.blogspot.gr/2015/09/blog-post_34.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετούτο το σχόλιο (δεν το έψαξα για να το βρώ) που όμως αναφέρεται στο Homer's Ithaca ότι είναι του Ηρόδοτου ή του Ηρώδορου μάλλον κάπου δε στέκει. Αρχικά δεν ξεκαθαρίζει αν το λιμάνι του Φόρκυνα είναι στην Κεφαλονιά ή σε άλλο νησί (Ιθάκη).
      Έπειτα ο Φόρκυνας σαν θεός ήταν πολύ - πολύ πανάρχαιος και θα πρέπει την ονομασία του λιμανιού να την έδωσε χρονικά την εποχή του Κέφαλου κάπως ασυμβίβαστα πράγματα.
      Άσε που ο Φόρκυς θαλασσινός γαρ παρουσιάζεται βουνίσιος και κάτοικος Αχαΐας αντί Λιβύης.

      Διαγραφή
  6. ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΤΑΦΟΥ,,ΤΟ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΜΠΟΥΡΤΖΙ,, ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ?
    Η λέξη Μπούρτζι της κοινής ελληνικής λαϊκής έκφρασης προέρχεται από παραφθορά της αραβο-τουρκικής «μπούρτζ» που σημαίνει επάκτιο πυροβολείο ή φρούριο και μάλιστα εκείνο που επιστέφει νησίδα ή ακτή, συνήθως ακρωτήρι. Με αυτό το όνομα φέρονται τα ακόλουθα, επιθαλάσσια (επί νησίδων), ή παραθαλάσσια φρούρια:

    Μπούρτζι (Αίγινας), επί νησίδας
    Μπούρτζι (Αυλίδος), παραθαλάσσιο
    Μπούρτζι (Ναυπλίου), επί νησίδας
    Μπούρτζι (Τροιζηνίας) ή του Πόρου, επί νησίδας
    Μπούρτζι (Χαλκίδος), παραθαλάσσιο
    Μπούρτζι (Μεθώνης)
    Μπούρτζι (Κάρυστος), παραθαλάσσιο
    Μπούρτζι (Σκιάθος), επί νησίδας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με εφκείο το λιμάνι του Φόρκυνα μας έχουνε πρήξει όλοι και εσείς μαζί.
    Υπάρχει από κανέναν ανάλυση για το πώς υποθέτετε ότι μοιάζει το λιμάνι τση Σάμης με το αναφερόμενο στην Οδύσσεια?
    Γιατί εγώ δε μπορώ να βρώ καμία ομοιότητα, παρά του ότι έχει θάλασσα όπως όλα τα λιμάνια.
    Να μου λέγατε ότι είναι το Ρείθρο επειδή έχει χείμαρρο η Αγιαθημιά να το πάρει το ποτάμι που λένε αλλά λιμάνι του Φόρκυνα πώς ορέ κοντοπατριώτες.
    Πιάστε τσι περιγραφές του Ομήρου και άμα βρείτε κάπου κάτι να συμπίπτει, έδεπα είμαι και τ΄ακούω.

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εσυ υποθετω,,θελεις τον Φορκυνα στο Φισκαρδο,,αλλα ουτε εκει δενει,, Στην μόνη λογική ότι αν οι Φαιακες τελικα ητανε Κερκυραίοι,, λογικα στο βοριοτερο μερος του νησιου να τον αφηναν,,αλλα ξερωντας που ειναι η Ιθάκη,, γιατι να μην τον φερουν κοντιτερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άκουσε να δείς το μόνο σίγουρο είναι ότι τον φέρανε στην Ιθάκη.
    Από εκεί και πέρα όποιος θέλει να τον πάει σε κάποιο λιμάνι άσχετα αν πετυχαίνει ή όχι να βρίσκει το του Φόρκυνα, θα πρέπει να το τεκμηριώνει κατά το δυνατό πάνω στις Ομηρικές περιγραφές. Αλλιώς να κάμουμε Ιθάκη την Τασμανία να ησυχάσουμε.

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αναφερει οτι περπατησε 7 ωρες απο δυσβατα μονοπατια για να φτασει στον Ευμαιο, αναφερει την κορακοπετρα,,, λεει οτι από εκει εχεις θεα το ψηλο Νηριτι,, το καμαρι της Ιθακης, το σπηλαιο Νυμφων (που τωρα σωστα λες πλακωσανε οι νυφες) ειναι μια περιγραφη που σου θυμιζει την σημερινη μελισάνη,, αν και τη εισοδο την φτιαξανε πριν καμοια 70 χρονια,,και ειναι και λογικο αν Ιθακη ητανε δωθε μερια,, Ο καραβόμυλος ήταν μια καλή περιπτωση στασης,, και το μονο που με προβληματίζει ειναι που δεν κανει καθόλου αναφορα στο απέναντι νησι την Ομηρικη Σάμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τούτος ο τσακωμός έχει ενδιαφέρον αλλά αυτό το αναφέρει πού είναι γραμμένο γιατί τσι 7 ώρες δε τσι βλέπω πουθενά ορέ Poros.
    Έπειτα και εφκείο να πάρουμε αληθινό αφήσανε τον Οδυσσέα με όλες εφκειές τσι πραμάτειες οι Φαίακες μονάχο του 7 ώρες μακριά από τα σπίτι του?
    Εδώ όξου από δαύτο (το σπίτι) τον έφαε ο γιός του για ένα κατσίκι!

    Κάκακακακακακακα.
    Θα γίνουνε Ομηρικές μάχες μου φαίνεται γιατί αρχίσαμε να έχουμε υπεροπλία οι αηπάνουθε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή