Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 13 Απριλίου 2019

Ανακοίνωση Υποψηφιότητας Διονύσης Λουρδάς


Αγαπητοί Συνδημότες,
Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, περιλαμβάνεται ο Διονυσιος Λουρδας, , τα οποία χαμογελούν, άτομα στέκονται και παπούτσια
Μετά από μία πορεία δεκαετιών προσφοράς μου στα κοινά του τόπου μας, νιώθω την ανάγκη και σήμερα να ανταποκριθώ στο κάλεσμα του Αλέξανδρου Παρίση και της Ισχυρής Κεφαλονιάς και να είμαι ξανά υποψήφιος στις προσεχείς Δημοτικές Εκλογές για την Δημοτική Ενότητα Ελειού – Πρόννων.
Πιστεύω ότι η δέσμευση του Αλέξανδρου Παρίση ότι η επόμενη Δημοτική θητεία θα είναι αφιερωμένη κατά κύριο λόγο στην περιφέρεια του Δήμου μας είναι αληθινή, ειδικά μάλιστα όταν πολλά από τα μεγάλα έργα που είχε άμεση ανάγκη το Αργοστόλι ολοκληρώνονται.
Πιστεύω λοιπόν ότι η επόμενη τετραετία θα είναι η δική μας θητεία και με αυτή την έννοια συστρατεύομαι μαζί με τους άλλους άξιους συνυποψηφίους μου της περιοχής μας σε ένα κοινό αγώνα για ένα καλύτερο αύριο της Δημοτικής μας ενότητας.
Καλώ τους φίλους μου και τους συνδημότες μου, να στηρίξουν την απόφασή μου αυτή, με την υπόσχεση ότι θα ανταποκριθώ στις προσδοκίες τους.
Με εκτίμηση
Διονύσης Λουρδάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου