Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2019

Η συνέντευξη του Μάκη Μεταξά (Δεύτερο και τελευταίο μέρος) | Kefalonia News

Εν αρχη  τι λεει το υπουργειο πολιτισμου για τον Ταφο στα Τζαννατα!!

δειτε τον κατω συνδεσμο

ODYSSEUS.CULTURE.GR

Kαι  η  ενημερωση απο Μακη \Μεταξα
Αγαπητοί μου φίλοι και φίλες αυτό είναι το δεύτερο και τελευταίο μέρος μιας συνέντευξης που είχα υποσχεθεί να δώσω εδώ και πάνω από δυο χρόνια στον αγαπητό μου Σπύρο Αλεβιζόπουλο.
Ο Σπύρος όπου με συναντούσε στο Αργοστόλι μου υπενθύμιζε με το καλημέρα αυτήν την δέσμευση που του είχα δώσει και κάθε φορά που αποχαιρετιόμασταν έφευγα πάντα με την αίσθηση της ενοχής.
Πριν μερικές εβδομάδες όταν ξέσπασε η υπόθεση με τον θολωτό τάφο των Τζαννάτων με βρήκε και με στρίμωξε για τα καλά. Του είπα ΟΚ Σπύρο μόλις γυρίσω από την Αθήνα θα σου δώσω αυτήν την συνέντευξη που σου έχω υποσχεθεί και πριν μερικές μέρες η ημέρα αυτή έφτασε.
Ξεκίνησα από τον Πόρο για να πάω να τον συναντήσω και λίγο πολύ είχα προετοιμαστεί για το τι θα με ρωτούσε.
Ήξερα από την μια πλευρά ότι δεν θα μπορούσα να αποφύγω τις ερωτήσεις του που θα είχαν να κάνουν με την λεγόμενη Ομηρική Ιθάκη και τον Οδυσσέα.
Από την άλλη πλευρά ήξερα πως κάθε φορά που εκστομίζω τις λέξεις "Οδυσσέας" ή "Ομηρική Ιθάκη" ερεθίζω πολλούς που τις ακούνε και ενίοτε ξεσπά ένας διαδικτυακός πόλεμος, ξέχωρα από το γεγονός ότι αρκετοί από τους αγαπητούς μου φίλους μου συνιστούν πως για το καλό της υπόθεσή μας καλύτερα είναι να αποφεύγω την χρήση αυτών των λέξεων γιατί δυστυχώς σε αυτήν την πατρίδα που μονίμως μπερδεύουμε το ρύζι με το μπίζι στο τέλος της ημέρας αντί να κάνουμε καλό κάνουμε κακό.
Ήξερα λοιπόν πως πηγαίνοντας να δώσω αυτήν την συνέντευξη αυτές οι "απαγορευμένες λέξεις" θα ήταν στο προσκήνιο.
Να τις αποφύγω δεν θα μπορούσα, να "κάνω το παγόνι" πάλι δεν θα μπορούσα, να κάνω τον μ@@@@α πάλι δεν θα μπορούσα, να κάνω τον Κινέζο πάλι δεν θα μπορούσα, να μιλάω δίκην αρχαιολόγου, που δεν είμαι και πάλι δεν θα μπορούσα. Αποφάσισα λοιπόν να πάρω μαζί μου μερικές σημειώσεις από μερικές δημοσιεύσεις των υπεύθυνων αρχαιολόγων που έχουν ανασκάψει την επίδικη περιοχή και με αυτές να κάνω τον διάλογο με τον αγαπητό μου το Σπύρο.
Αυτό λοιπόν έκανα όπως θα διαβάσετε σε αυτήν την συνέντευξη.
Σε αυτήν την συνέντευξη προσπάθησα να πω περισσότερο αυτά που μου βαραίνουν την ψυχή και λιγότερο αυτά που οι περισσότεροι από εσάς θα θέλατε να ακούσετε και που προφανώς θα αφορούσαν τον χώρο και την ιστορία του. Εκ των προτέρων σας ζητώ συγνώμη για αυτό το έλλειμμα.
Κάποια άλλη φορά ίσως πούμε περισσότερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου