Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 11 Μαΐου 2020

ωρα γελιου

Η εικόνα ίσως περιέχει: μιμίδιο και κείμενο
Μπορεί να χάσω μερικούς φίλους από αυτήν την ανάρτηση, αλλά αδιαφορώ...Ας αδειασει ο τοπος δεν πειράζει...!!!!!
1. Δεν θα φοράω μάσκα προσώπου γιατί ... θα αναπνέω CO2 που μόλις έβγαλαν οι πνεύμονές μου. Ετςι αθελά μου δημιουργώ επίσης το τέλειο έδαφος αναπαραγωγής για βακτήρια που μπορούν να καταλήξουν στο στόμα μου και να εισέλθουν στους πνεύμονές μου (προκαλόντας ετςι λοιμώξεις του ανώτερου αναπνευστικού......)

2. Δεν φοράω γάντια γιατί ... Έχω αρκετό εγκέφαλο για να συνειδητοποιήσω ότι θα έπρεπε να αλλάζω γάντια κάθε φορά που θα άγγιζω κάτι άλλο.Αλλιώς θα είναι απλώς μια ανακυκλώσιμη μόλυνση αφού θα χρησιμοποιω τα ίδια γάντια ...
3. Διατηρώ κοινωνικές αποστάσεις,γιατι σέβομαι τους προσωπικούς χώρους των αλλων, και όχι επειδή φοβάμαι τους συναδέλφους μου ή τους γείτονές μου. Στην πραγματικότητα, θα αγκαλιάσω κάποιον αν υπαρχει αμοιβαίο συναίσθημα. Το αγκάλιασμα απελευθερώνει επίσης ενδορφίνες που αναβαθμίζουν τη διάθεση και ανακουφίζουν από το άγχος ... και δυςτυχως υπάρχει ένα σωρό άγχος που καλο ειναι να αναιρεθεί.
4. Πλένω τα χέρια μου με σαπούνι και νερό 20+ φορές την ημέρα, γιατί ... αυτό είναι απλώς κοινή λογικη οςον αφορα την υγεια.
5. ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ!
Η κυβέρνηση ιςως δωςει εντολή για ένα εμβόλιο και θα το απορρίψω αν προσπαθήσουν να με κάνουν να βάλω κάτι στο σώμα μου, το οποίο δημιουργήθηκε σε λιγότερο από 2 εβδομάδες από αυτό το "ξέσπασμα". Δεν είμαι πρόβατο και δεν θα χειραγωγηθώ από τους Ανώτερους ups για να εξυπηρετήσω τα οικονομικα τους συμφεροντα.
6. Δεν θα ζήσω με φόβο. Αν θέλετε να μείνετε στο σπίτι σας και να μην βγαίνετε ποτέ γιατί "κάνετε το σωστό" αυτό είναι καλό, και αυτό θα είναι δική σας επιλογη.Δεν πρόκειται ομως να αφήσω τα μέσα μαζικής ενημέρωσης να με φοβίσουν και να σκεφτομαι με εναν τρόπο που οδηγεί σε μαζικό πανικό.Αυτό θέλουν, για να κλείσουν αυτή τη χώρα και το κάνουν ακριβώς μπροστά στο πρόσωπό μας.Θα συνεχίσω να βγαίνω και να υποστηρίζω τους ντόπιους όσο το δυνατόν περισσότερο. Ζήστε με λογική και λογική, όχι φόβο.
Ξεκινήστε την έρευνα ...
Έχετε όλο τον χρόνο να ψαξετε και να ενημερωθείτε σωςτα.Απενεργοποιήστε τις ειδήσεις και ξεκινήστε την έρευνα από πηγές που ΔΕΝ έχουν οικονομικό κέρδος ή σύγκρουση συμφερόντων ... θα μάθετε αρκετά και θα συνειδητοποιήσετε ότι έχετε ακούσει πολλα ψέματα και οτι εχετε υποκύψει σε σκόπιμους χειρισμούς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου