Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2021

Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ




Σχεδιαζα φέτος πρωτοχρονιά στο σπιτι μου να κάνω,
μα οταν εισαι ναυτικος αλλος χορηγεί το πλάνο.
Εμείς οι παλαιοναυτικοί κολλάμε στην ίδια εταιρεία,
και οταν μας φωνάξουν για δουλειά δεν χάνουμε ευκαιρία.
Σκαρτοι δυο μήνες που ξεμπαρκαραμε στην Βραζιλία,
εγω για Αριζονα ο καπετάν Βασίλης για την Κεφαληνία.
Μου υποσχέθηκε στο αλλο μπαρκο το μελλοντικό,
η θεση ειναι δίκη σου θα σε ναυτολογισω γραμματικό.
Τρίτη βραδυ πλάνα κάναμε με την αγαπητή μου Σύρλη,
που θα πάμε να δεχτούμε τον νεο χρονο και τον Άγιο Βασίλη.
Πάνω στην κουβέντα χτυπάει το τηλεφωνο ηταν απο μακρά,
απο την αλλη άκρη ακούγεται ο καπετάν Παπαδηματος καθαρά.
Καλησπερα και χρόνια πολλα καπετάν Διονυση Γερμενή,
απο Ελλάδα, εδώ καπετάν Βασίλης η εταιρεία μας καλεί.
Φεύγω για Νεα Ορλεάνη να παράραλαβω το Aristidis
ειναι ογδοντάρι bulk carrier αδελφάκι με τo Flόra,
κομοδεσιο γέφυρα ειναι πρύμνα αβέρτα ολη η πλώρα.
Σε τέσσαρες μερες το πολυ να βρίσκεσαι εκεί,
για ναυτολογιση στην Νέα Ορλεάνη στην Αμερική.
Μες τον βαρύ χειμώνα φιλοι μου δεν ειναι καλαμπούρι,
να αφισεις του σπιτιού την θαλπωρή και το ζεστό χουζούρι.
Να αρμενίζεις άγριες θάλασσες άγνωστος σε ξένους τόπους,
μακρυα απο Πατριδα και αγαπητούς δικούς ανθρώπους.
Εκεινο που κανει την ζωη του ναυτικού κάπως ευτυχισμένη,
να ξέρει οτι άφησε στην Ιθακη του την Πηνελοπη που περιμένει.
Η βαλιτζα μου δεν ειχε καιρο να ξεκουραστεί,
με ενα ορθάνοιχτο μεγαλο στόμα με καρτερεί.
Στοιβάζω διαφορα ρούχα, και ενα Μοντγκόμερι
παλιο με πούπουλα μεσα μονωμένο,
γινεται αδιαπέραστο απο καθε κρύο διαβολεμένο.
Απο συνήθεια παιρνω μαζι μου τα Steiner κιάλια πάντα,
και τον πολυ παλιο μου συντροφο Plath εξάντα.
Φιλώ την αγαπητή γυναίκα μου στα χείλη,
και λεω αυτη ειναι ισως η τελευταια περιπέτεια Σύρλη.
Βγάζω εισητηριο απο Φοινιξ για Νεα Ορλεάνη,
ειναι κοντα το αεροπλάνο τρεις ώρες περιπου κάνει.
Απο το Μπάτον Ρουζ έως την Νεα Ορλεάνη,
ο Mississippi ποταμός γινεται ενα τεράστιο λιμάνι.
Η καρδια του μεγάλου πορτου ειναι στον πιλότο,
που σε παιρνει απο την ράδα και σε οδιγει στον ντόκο.
Οταν πρωτορθα στην Αμερική ήθελα πλοηγός
να γίνω μα συνέβησαν απρόοπτα γεγονότα,
και δυστυχως μου άλλαξαν τα πλάνα και την ρότα.
Παιρνω ταξί εκει που ειναι το καραβι με φέρνει,
βλεπω τον super καπετάν Βασίλη να περιμένει.
Βρισκω το Aristidi επιβλητικό δίπλα πεσμένο,
με springs και κάβους πρύμνα πλωρα δεμένο.
Ο καινούργιος καπετάνιος του Aristidi Παπαδημάτος,
γνήσιος Κεφαλονιτης με χιουμορ, έξυπνος γνώσεις γεμάτος.
Αφου με σύστησε στον υποπλοίαρχο που θα αντικαταστήσω,
μας λέει πηγαινω τωρα πεστε τα εσεις σε λιγο θα γυρίσω.
Εδώ φιλοι μου και εγω θα σας αφησω τώρα,
ως υποπλοίαρχος εχω ευθύνες μια πληθώρα.
Ο γραμματικός ειναι υπεύθυνος πως το καραβι θα φορτώσει,
την 4-8 βαρδια και στο λοστρομο τα πρωινά δουλειά να δώσει.
Ευχομαι καλοι μου φιλοι συντομα να τα πούμε πάλι,
Θεου θέλοντος στο επόμενο της ινδονησιας μακρινό λιμάνι.
"CIGADING" (ID) !!!!!!!!
By Dennis Germenis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου