Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2023

σχολιασμοι και λινκ,, σε κοινοποιηση του αλμπουμ με τις προσεισμικες φωτο σε facebook


 
Sotiris Kouris

Γιωργος Γκιαφης Γιώργο μου αυτή η φωτό είναι ιστορική για την οικογένεια μου . Είναι μπόμπες ξύλινες γεμάτες μούστο που έχει επιβραδυντικό υλικό για να μήν βράσει , που ετοιμάζονται να φορτωθούν σε τρικάταρτο καράβι με κατεύθυνση στην Μασσαλία όπου οι Γάλλοι το χρησιμοποιούσαν παρασκευάζοντας σαμπάνια .
Όλα αυτά στο Μουσείο της Οικογενειας στα Τρωιαννάτα που θα ανοίξει μετά το Πάσχα !
Καλή χρόνια με υγεία και ευτυχία για όλη την οικογένεια Γκιαφη που σέβομαι και αγαπάω !

  • Γιωργος Γκιαφης
    Συντάκτης
    Διαχειριστής

    ΣΑς ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ,, Και ομολογω που ο μονος αντιπεριφεριαρχης που "προσπαθησε" εστω να κανει κατι για τον ξεχασμενο τοπο μου εισασταν εσεις,,ευχομαι να σας ξαναδουμε συντομα σε ενεργη δυνατη θεση,, για το καλο του πανεμορφου, και ιστορικου νησιου μας , και σας ευχομαι τα καλυτερα στο εκλογικο 2023

  • Γιωργος Γκιαφης
    Συντάκτης
    Διαχειριστής
    εγω απλα θα συνεχιζω τον ερασιτεχνικο μου "δημοσιογραφικο αγωνα" για οτι καλυτερο μπορει να επιτευχθει σε αυτο το χωριο , γιατι το θεωρω ξεχασμενο παραδεισο, και τοπο που εχει να βγαλει μεγαλες ειδησεις καποτε https://fotisfamily.blogspot.com/2015/09/blog-post_91.html
    ΠΟΡΟΜΕΝΟΣ,, ΛΟΓΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑς
    FOTISFAMILY.BLOGSPOT.COM
    ΠΟΡΟΜΕΝΟΣ,, ΛΟΓΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑς
    ΠΟΡΟΜΕΝΟΣ,, ΛΟΓΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑς

  • ΠΟΡΟΣ,, ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΠΟΥ ΞΑΝΑΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΣΕΙΣΜΟ 1953
    POROSVRESS.BLOGSPOT.COM
    ΠΟΡΟΣ,, ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΠΟΥ ΞΑΝΑΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΣΕΙΣΜΟ 1953
και για οποιον εχει τον   χρονο και ορεξη
 επισυναπτω μερικα ακομη απο τα "αρκετα" Αλμπουμ
 που εχω δημιουργησει στο φεις , και ειδικα και για τα 70 χρονια απο τους σεισμους 53  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου