Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!

ΚΑΛΟ  ΜΗΝΑ  ΑΠΟ  ΜΑΡΙΑ  ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΩ  ΦΩΤΟ,, ΑΠΟ ΑΜΕΡΙΚΗ  ΣΤΗΝ ΚΑΤΩ  (ΑΒΡΑΑΜ)
ΚΑΙ  ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΟΥ,, ΚΑΙ  ΦΥΣΙΚΑ  ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΜΟΥ  ..,, ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟΚΟΜΗΣΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ..!
Ειδικά ευχαριστώ όσους  ενδιέφερε το Ομηρικό ζήτημα  ,,το οποίο  δεν είναι  "Σκοπιανό"  όπως μου  ανάφερε  γνωστό πολιτικό Αιρετό άτομο,,  και  θα αναφερθώ σε μερικά  ονόματα που μου έρχονται  στο μυαλό  λόγο  των συζητησεων μας, ζητώντας συγνώμη αν ξεχνώ κάποιους!  Ευχαριστώ τους Αρις,Χάρις,Σάκης ,Μάκης,,  Αντώνηδες,  Γεωργία, και Γιώργο,,, φυσικά Αβρααμ..και Κατερινα,,κύριο   Δικελή ,, και  τους Ορειβάτες για  την γνώση του άγνωστου  νησιού μας!

1 σχόλιο:

  1. Τα πάνου – κάτου για τσου ερευνητές! Χα χα χα.
    Καλό μήνα πρώτα βέβαια αλλά αρχαιολογικά και Ομηρικά μπλεγμένος μου φαίνεται.
    Για να δούμε το φίλο το Ρισσιάνο και τσού Κεφαλλονίτες με την Άσσο.
    Επήε το τοπωνύμιο «Άσσος» στη Βόρεια Ιθάκη!
    Μάλλον για τον Άγιο Γεράσιμο θα μας στείλει ο πατριώτης μας Ευάγγ. Λιβιεράτος!
    Εγώ βέβαια πήρα τσι εξηγήσεις μου αλλά δε πείθομαι και εύκολα.
    Για αυτούς που έχουν λίγο χρόνο υπάρχει μια ωραία ανάλυση τση χαρτογραφημένης ανά τους αιώνες Θιακοκεφαλονιάς άμα ψάξετε στο Google στη σελίδα:
    http://cartography.web.auth.gr/Livieratos/Livieratos_Argostoli_2007.pdf
    Πιστέψτε με αν αφαιρέσει κανείς κάποιο δυσδιάκριτο στους χάρτες έχει πάρα πολλά γεωγραφικά στοιχεία άγνωστα για τους περισσότερους. Αξίζει το κόπο! Και έχει μεγάλη γκάμα πηγών.
    Κάπου έχει και για μια κατεστραμμένη πόλη, βέβαια άντε να βρείς ποια ήτανε αλλά Βορειοδυτικά λέει.
    Ωχ ωχ ωωωχ. τι ανακάτεμα!
    Ορέ ψάξε – ψάξε θα φτάσουμε στη Πάτρα μου φαίνεται…

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή