Αγαπητό Kefalonia Press,
Τις προηγούμενες ημέρες ο κ.Βασιλαράς, εκπρόσωπος της κοινοπραξίας Ionian Ferries, σε μία εφ'όλης της ύλης συνέντευξη στην ηλεκτρονική σας εφημερίδα, ( Γ. ΒΑΣΙΛΑΡΑΣ :ο ισχυρός άνδρας της ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑΣ αποκαλύπτει το παρασκήνιο στην τοπική ακτοπλοΐα ) περιέγραψε το δυσχερές οικονομικό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούνται οι ακτοπλοϊκές εταιρείες και το οποίο ευθύνεται για τα προβλήματα διασύνδεσης που έχουν προκύψει (προσωρινός αποκλεισμός Ιθάκης, περιορισμός δρομολογίων Κεφαλονιάς).
Με αφορμή τα όσα διατυπώθηκαν, θα πρότεινα στους κ.κ. Λυκούδη και Στρίντζη να εξετάσουν το ενδεχόμενο σύμπραξης τους με τις ζακυνθινές εταιρείες της κοινοπραξίας με σκοπό τη μόνιμη ολοχρονική κάλυψη των νησιών μας (κατ'ελάχιστον 6 ημερήσια δρομολόγια εκ των οποίων τα δύο από Πάτρα) η οποία δεν θα διακόπτεται από την υποχρεωτική ετήσια ακινησία των πλοίων, καθώς θα υπάρχει δυνατότητα αναπλήρωσης από το σύνολο των 7 πλοίων των κοινοπρακτούντων εταιρειών (δύο της ΑΝΜΕΖ, δύο της Τυρογαλάς, ένα της ΑΝΕΖ, ένα της Kefalonian Lines και 1 της Strintzis Ferries).
Η σύμπραξη θα προσφέρει, επίσης, μείωση των εξόδων λόγω της ενοποίησης των υπηρεσιών διοίκησης και έκδοσης εισιτηρίων και αποτροπή των πρακτικών αθέμιτου ανταγωνισμού μεταξύ των εταιρειών, και έτσι θα είναι δυνατή από μέρους τους η εκτέλεση 6 ημερήσιων δρομολογίων χωρίς να "αιμορραγούν οικονομικά".
Επιπρόσθετα θα μπορούν να προσφέρουν σημαντικές εκπτώσεις στα ΚΤΕΛ ώστε και εκείνα με τη σειρά τους να έχουν τη δυνατότητα να εκτελούν τουλάχιστον 3 δρομολόγια ημερησίως από και προς Αθήνα (ένα πρωινό, ένα μεσημεριανό και ένα βραδινό). Όπως διαφαίνεται από τις κινήσεις και των υπόλοιπων μεγάλων παικτών του ακτοπλοϊκού κλάδου, στο σημερινό δυσχερές οικονομικό περιβάλλον η θωράκιση των εταιρειών μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω στρατηγικών συνεργασιών.
Μιχάλης Λιβάνης
|
Κύριε Λιβάνη θεωρητικά είναι μία πολύ πολύ καλή πρόταση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχήμα όμως των «στρατηγικών συνεργασιών» όπως τις αποκαλείτε κρύβει και αρνητικά αποτελέσματα.
Αν όλοι αυτοί μονιάσουν (καθόλου απίθανο,) θα πέσουν τα δικά τους έξοδα και θα ανέβουν τα δικά μας μια και δε θα υπάρχει πρόβλημα αύξησης ναύλων.
Μονοπώλιο θα είναι και ίσως δεν αλλάξουν και πολύ τα δρομολόγια, ποιος το εγγυάται αυτό?
Το εφοπλιστιλίκι σαλταδόρικο και κομπιναδόρικο ήταν πάντα, αυτή είναι η φύση του τουλάχιστον εξ αρχαιοτάτων χρόνων εκτός αν πέσουμε στις εξαιρέσεις, αν πιστεύετε σε εξαιρέσεις συμφωνώ και εγώ.