Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

O ARIS ,,ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΤΑ ΚΟΜΙΤΑΤΑ ,ΚΑΙ ΜΥΚΗΝΑΙΚΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ

Αρχαίοι θολωτοί τάφοι! Όπου στη θιακοκεφαλονιά έχει ακόμα τέτοιους περιοχές άθεων ήτανε. Εμείς τσου θολωτούς τσου κάμαμε στέρνες για να βρίσκουνται οι ψημένοι οι αρχαίοι στο τόπο αναψύξεως όπως λέει ο παπάς! Πλάκα - πλάκα μου φαίνεται πως οι μισές στέρνες ήτανε κάποτε τάφοι, βρίσκανε μισοσκαμμένο και το αποτελειώνανε οι παλιοί. Είχε και τη λιθιά του του πετάγανε και ένα παλάμισμα και έτοιμη η στέρνα! Χουά χα χα χα χα χα χα. ΣΕ ΘΟΛΩΤΟΣ ΜΥΚΗΝΑΙΚΟΣ ΤΑΦΟΣ ΣΤΑ ΜΑΥΡΑΤΑ

ΚΑΙ  



Η ιδέα τση γυναίκας σου δε μετράει γιατί εγώ πρόκαμα και τη δημοσίευσα, θέλω τα μισά άντε ένα 30%, χα χα χα. Μεγάλο χωριό ήτανε τση γυναίκας και τσου λέανε Κόμητες. Εκεί έχουνε κυνηγήσει στη ζούλα και πολλοί Θιακοί. Είχε πολλούς λαγούς και πέρδικες και από πληροφορίες έχει και τώρα τελευταία. Μια φορά κυνήγαγα και ανέβηκα πάνου σε ένα μεγάλο βράχο περισσότερο για να δω τη θέα. Είχα ακουμπίση τον υποκόπανο στο βράχο και με το άλλο μου χέρι μου ήρτε να σπάσω τη ξερή τσίμη ενός κυπαρισσιού που ήτανε δίπλα μου. Με το τσάφ του ξύλου επετάχτηκε ένας θεόρατος λαγός από τη ρίζα του βράχου και μέχρι να σηκώσω το όπλο μου άφησε γεια ο μπαγάσας. Άλλη μια φορά μου ήρτε η ανάγκη μου (όλο έδεκει με έπιανε) και έπιασα μια λιθιά. Έδεκει που τέλειωνα ήρτε και έκατσε μια πέρδικα στα 15 μέτρα απάνου σε μια πέτρα, είχε τεντώσει το λαιμό και κοίταε γύρω - γύρω. Επήα λάου - λάου στο όπλο και τση την αμολάρισα αλλά όπως ήμουνα με τα παντελόνια κατεβασμένα εμπουρδουκλώθηκα και έγινα μελίδια χα χα χα χα. σε η σύσκεψη για τον Χάρακα- Η εταιρία έδωσε λύση
POROSNEWS
(ΚΑΠΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΦΩΤΟ ΜΕ ΛΑΓΟ,,ΑΛΛΑ  ΑΣΕ ΜΗΝ  ΕΧΟΥΜΕ  ΚΑΜΟΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ,, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΣΤΑ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΕΤΕ ΤΟ ΑΔΙΚΗΜΑ!!  ,,αν και πάντα από τροχαίο  την πάταγε!)
KAI  συμπληρωματικα το τι συζητηθηκε στην Ερισσο!
Σε πολιτική συγκέντρωση κατέληξε η συνάντηση για το έργο του Χάρακα στα Αντυπάτα Ερίσου

Σε πολιτική συγκέντρωση κατέληξε η συνάντηση για το έργο του Χάρακα στα Αντυπάτα Ερίσου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ  http://www.portoni.gr

3 σχόλια:

  1. Ωραία φωτό του χωριού!
    Εκεί απάνου είδα για πρώτη φορά χιόνι (από μακριά) και μου λέγανε οι μεγάλοι πως είναι ζάχαρη!
    Το θυμάμαι σα τώρα!
    Και τα ψάρια πέσανε μαζί με το χιόνι ορέ?
    Ψαρούκλες πάντως!!!
    Μια φορά είδα και εγώ ένα να περνάει τ΄αψήλου αλλά δε το πέτυχα.
    Χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δε στέρνεις και ένα του Μήτρογλου να καρδαμώσει για την άλλη βδομάδα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. XAXXAXAXA,,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΩΡΟ,,ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΟΥ ΕΠΟΜΕΝΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΤΟΥ,,ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΜΗΔΕΝΙΚΑ,ΑΛΙΜΟΝΟ ΣΕ ΕΜΑΣ!!,, ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή