Σήμα Facebook
Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015
4 σχόλια:
Εντάξει λοιπόνε με τη Μελισσάνη σα σπήλαιο των νυμφών και ότι ο παππάς (οι Ποριώτες) βλογάει πρώτα τα γένια του, αλλά σα Κεφαλλονίτικο σπήλαιο των νυμφών πιο τεκμηριωμένο μου φαίνεται το σπήλαιο που περιγράφει ο φίλος ο Ρόκκος στο blog του: http://www.portoassos.gr/assos-mystiria/.
ΑπάντησηΔιαγραφή
Υ.Γ.
Δε φταίω εγώ το ζητάει ο οργανισμός σας!!
Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Ο Θεός Πάνας συνομήλικος του Περικλή ήτανε ούτε καν του Οδυσσέα χα χα χα.
Έτσι που τα γράφετε για προϊστορικές λατρείες του Πάνα στη Μελισσάνη θα με κάμετε να νοιώθω σα homo sapiens !
Βάλτε τα λίγο σε τάξη κατά το δυνατόν.
Τώρα τα σπήλαια όλα κάποια εποχή σπήλαια νυμφών ήτανε, και τη μάνα μου ακόμα άμα την αρώταες μπορεί κατά βάθος να ψιλοφοβότανε τσι νεράιδες!
Δηλαδή και τη σπηλιά που βάνει έδεπα πίσω ο μπαρμα Μάκης τον παλιογάιδαρό του να τήνε λέω σπήλαιο των γαϊδουρόνυμφων??
Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα
Σα φυσική ομορφιά η Μελισσάνη είναι θαυμάσια και πρέπει να τη διαφημίζουμε αλλά με ρέγουλα λίγο.
Τώρα με τα Οδυσσειακά μπλέκουμε.
Από την αρχή είμαι αντίθετος με την υποθετική πρόταση ότι ο Φόρκυνας είναι ο κόλπος της Σάμης. Ποίημα είναι βέβαια η Οδύσσεια αλλά σαν ποίημα ακόμα πιο εύκολο οι Φαίακες να τον βγάνανε και δίπλα από το σπίτι του και να μη γράφει για σπηλιές και λεπτομέρειες που δεν είχαν και τόση σημασία για αυτούς που πίνοντας τα άκουγαν. Θα μπορούσε παράδειγμα σε αυτούς τους στοίχους να έγραφε για τίποτα νύμφες που λουζόντουσαν τσίτσιδες στα γάργαρα νερά μια και σε άντρες απευθύνονταν οι αοιδοί και έπρεπε να τους τέρψουν…
Μετά έχει μπερδευτεί το σπήλαιο των νυμφών που έκανε θυσίες ο Οδυσσέας και εκατόμβες μάλιστα αν θυμάμαι καλά, με το κοντινό σπήλαιο που έκρυψε τα δώρα των Φαιάκων όπου σε αυτό το σπήλαιο τρέχαν νερά και ήταν εξαίρετου κάλους όπως περιγράφεται.
Έχουμε να κάμουμε λοιπόν με δύο σπήλαια που εσείς εζεύξατε «εις σάρκαν μίαν» χα χα χα.
Μία περιέργεια που έχω είναι πώς βρέθηκε επάνω στο νησάκι αγαλματίδιο του θεού Πάνα! Ο Πάνας πρέπει να λατρευόταν στη Κεφαλλονιά περίπου λίγο πριν από το Χριστό και αν πρόλαβε μάλιστα. Έπειτα το νησάκι αν θυμάμαι καλά είναι κάτω από σκεπασμένο τμήμα του σπηλαίου. Αν ισχύει το τελευταίο σημαίνει, ή ότι οι αρχαίοι κατεβαίνανε με τριχιές, ή ότι υπήρχε μικρότερο σπήλαιο στην οροφή που κατέρρευσε πράγμα που δυσκολεύουν οι υπάρχοντες σταλακτίτες. Άμα δεν είσαι εκεί να τα παρατηρείς όλα αυτά δεν είναι εύκολο να βγάλεις συμπέρασμα. Βλέπεις ότι είμαι αντικειμενικός και δίνω πιθανές λύσεις που εσείς δεν βρίσκετε. Πλην όμως η υπόθεση Μελισσάνης σα σπηλιά του Οδυσσέα είναι δύσκολο αν όχι ακατόρθωτο να ταυτοποιηθεί.
Και καλά ορέ τόσα σπήλαια έχει γύρω – γύρω δε βρίσκατε κανένα που να μοιάζει λίγο περισσότερο ???
Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα
ΜΕ ΚΟΥΡΔΙΖΕΙ Ο ΑΡΗς,,ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΤΣΙ ΟΜΗΡΙΚΕΣ ΘΕΩΡΕΙΕς
ΕΔΩ ΦΟΡΚΥΝΑΣ, ΕΚΕΙ ΦΟΡΚΥΝΑΣ,,!ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΟΡΚΥΝΑΣ??
Ντίνος Ηλιόπουλος, από την ταινία «Το Δόλωμα»