02 Σεπ 2011
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΓΡΑΦΟ ΕΣΤΑΛΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΒΑΛΕΤΑ, ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΜΙΑ ...
08 Αυγ 2011
ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, Ο ΚΥΡΙΟΣ ΒΑΛΕΤΑΣ ΑΚΟΥΣΕ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ , ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΚΥΡΙΟΥ ΣΙΜΩΤΑ ΠΑΝΑΓΗ, ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕ ΤΑ ...
Σήμερα,, ειχαμε μια ενημέρωση στο θέμα Λιμάνι Πόρου,, από τον πρόεδρο του λιμενικου ταμειου
κύριο Γιώργο Τζωρτζάτο,, φυσικα δεν έλειψαν και οι εντάσεις
Εκπρώσοπός των πολλών προβλημάτων,, που πρόχειρα θα παρουσιάσω στην ανάρτηση , και προτάσεων ο τοπικός συμβουλός Γαλιατσάτος Οδυσσέας, και φυσικά ερωτήσεις και προτάσεις από όλους τους παρεβρισκόμενους
Καταρχήν ,, το λιμάνι ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ, συμφωνάμε όλοι εχει τα κακα του χάλια.
Υποσχεσεις μια ζωή,,αλλά έργο σπάνια!!,, ας το δούμε σε τρία κομάτια οπως αναφέρει και ο τιτλος ανάρτησης, ΠΛΟΙΑ-ΚΟΤΕΡΑ-ΚΑΙΚΙΑ
Οι ερωτησεις από τους παρεβρισκόμενους κατα βροχη!,, χειρότερη και από την καταιγίδα που ειχε
εξω,,,Εν αρχή παράπονο Οδυσσέα,,οτι σαν αναπληρωματικό μέλος του ΔΣ λιμενικου ταμείου,, ουδέποτε καλέστηκε σε κάποιο συμβούλιο, και έθεσε θέμα εκπρωσόπησης,,του τόπου που προσφέρει τα μέγιστα στο Επίσης από λοιπούς που όλοι κάτι πρόσθεταν , οτι Λιμενικό ταμείο,και η ανταποδοτικότητα αυτού ειναί μηδαμινή, επίσης
κάποιος εφερε και το θέμα παρόμιας ανταποδοτηκότητας με τις ανεμογεννητριές και τα Δηλινάτα, το χωριό του Τζωρτζάτου.και πρότεινε και πεζοδρόμηση μπροστα απο τα κότερα, για να μην παρατηρήτε το φαινομενο με παρισακτους στον χωρο.
Στο θέμα Μαρίνας-Λιμανιου, τα παράπονα και προτάσεις συνεχιστηκαν και ειπωθηκε οτι το
Βασικό έργο,, ειναι η εκβάθυνση Λιμανιου διότι πλέον υπάρχει τρομερό θέμα.
2 θέμα ο δευτερος εκλιμενισμος αξίας ίσως μόνο 7 € ,αλλά χωρίς παροχες, επόμενο
θέμα η εικόνα του λιμανιου,, ειδικά και λόγο της συσκότισης, θέμα παροχής ιντερνετ, ακόμη και webcam, για την αμεση εικόνα της μαρίνας από κάθε ενδιαφερόμενο.
Ερώτηση για την τρίτη Ράμπα που δεν χρησιμοποιείτε, και για τις κατεστραμένες κολώνες.
Ερωώτημα επίσης (που δεν απαντήθηκε) για το ΙΝΦΟ ΚΙΟΣΚ, και πρόταση στο αν
μπορει να διαμορφωθει σαν μαρίνα το εξωτερικό του νέου Λιμενοβραχχίωνα,,ο οποίος λειτουργει
για τα πλοια εδω και 7 χρονια (από τον Αυγουστο του 2008)
Θέμα και για τον ιστιοπλοικο αγώνα,,που πιθανόν να περάσουν από Πόρο τον Αυγουστο, και Ερώτημα και στο που βρίσκετε η Μακέτα του Λιμανιού, πότε παραδώθηκε, και τι επρεπέ να εχει φτιαχτει,. Θέμα με την διαμόρφωση του δρόμου, και του κτιρίου υποδοχης, και περιβάλοντα χώρου, όπως και για παγκακια.
Αυτές μερικές από τις ερωτήσεις "καταιγίδας" που ο κύριος Τζωρτζάτος προσπάθησε να δωσει αμεσες απαντησεις.
Ο κύριος Τζωρτζάτος ξεκίνησε με την ομολογία,, ότι ποτέ δεν υπήρξε μελέτη για τον Σταθμό επιβατικου κοινου, κτηριο υποδοχής και όλα τα προβλεπώμενα σε ένα λιμάνι κυρια Πύλη του νησιου, και κάνει ότι μπορεί για να πάρουν όλα τον δρόμο τους.
Το πρόβλημα ξεκινάει οτί ποτέ δεν υπήρξε οριοθέτηση Αιγιαλου και παραλίας., όπως και οριοθέτηση Χερσαίας ζώνης,, από την στιγμή που πριν ακόμη την ανάλυψη καθηκόντων Προέδρου, τα λιμάνια Αργοστολιου (Εθνικής σημασιας) και Πόρου (μειζωνος σημασίας) αρακτηρίστικαν οπως γραφετε στην παρένθεση, για οποιοδήποτε εργο χρειαζετε πρωτα Μαστερ Πλαν, και οτι όλα τα Λιμενικά ταμεία ελένχονται από το Υπ.εμπορικης ναυτιλίας, και για οποιαδηποτε αδειοδότηση εμπλέκονται τουλάχιστον 3-4 υπουργεία.
Από Πέρυσι οιπόν δεν βρήκε πουθενά μελέτη του Λιμανιου Πόρου, ενώ για την Μακέτα την εχει η περιφέρια.
Την μόνη Μελέτη που μπόρεσε να βρεί ήταν της χάραξης Αιγιαλου,, η οποία ενω την ανέλαβε κάποιος δεν την ειχε παραδώσει, γιατι ποτέ δεν πληρώθηκε, και τελίκα κατάφερε να την πάρει και την εχει στειλει στην Κτηματική υπηρεσία και από εκει στο ΥΕΝ,και μετά εφόσον περάσει και επιτροπη θα μπορουμε να συζητάμε για παραπέρα. Από τις 11/11/15 ετοιμάστηκε μελέτη με πήλερ ρευματος για 16 σκάφη, και επίσης και για παροχής νερού για επίσης 16 σκάφη τα οποία θα λειτουργουν με ρέωση μεσω κάρτας.
Οι κολώνες οι σπασμένες θα αντικάτασταθουν, και θα φτιαχτει και ο φωτισμος στο Λιμάνι, επίσης στο προγραμμά του ειναι η τοποθέτηση πέτρινων παγκακιων, ,ενώ όλη αυτή η μελέτη εχει κοστίσει πάνω από 100.000 ευρω. Εχει πάρει εδω και καιρο αδειοδότηση για δύο χημικές τουαλέτες αλλά με γνώση του αν τοποθετηθούν θα δημιουργήσουν μεγαλύτερο πρόβλημα από το υπάρχον, και ήδη λειτουργει με πολυ καλή εικόνα η τουαλέτα πίσω από το πρακτορείο των Ζακυνθινων πλοιων.
Θέμα ειναι και η μετακίνηση του,,προς το χωρο του Λιμανιού, οπου θα λύσει πολλά συγκοινωνιακα προβλήματα.Επισης βασικό εργο είναι και μια πεζοδρόμηση μπροστά απο το χχωρο που λιμενίζονται τα τουριστικά σκάφη, και θα υπάρξει και νοικοκυρεμά στο λιμάνι, τόσο με τα τουριστικά σκάφη, όσο και με τα αλιευτικά.Προχωρουν ήδη και λοιπες μελετες, όπως περιβαντολογικλης,διυσδησης και σχεδιασμου, ενώ η εκβάθυνση αν και από τα βασικότερα προβλήματα ειναι πολυ δυσκολη λόγο απλά γραφειοκρατίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου