Βωρές ψυχές τση ψυχής μου την ημερομηνία τση μνηστηροφονίας τη βρήκανε τα κούκαλά τσου δε θα βρούμε ποτέ με τα μυαλά που κουβαλάμε Θιακοί και Κεφαλλονίτες…
Για όσους που κάτι λίγο έχουμε ασχοληθεί με τα Ομηρικά άσχετα με το τι βγαίνει και αμολάρει ο καθένας αφού εμείς τσου δώσαμε δικαίωμα με τσι μακακίες μας η πατρίδα του Οδυσσέα αποδεικνύεται ξεκάθαρα ότι είναι η Θιακοκεφαλονιά.
Αρχαιολογικά στοιχεία της τότε εποχής εντοπίζονται και στα δύο νησιά.
Άμα το λοιπόνε από χρόνια τώρα είχαμε ασχοληθεί σοβαρότερα με το θέμα σήμερα θα είχαμε κατασταλάξει σε ένα συγκεκριμένο πλάνο οριοθέτησης και ταυτοποίησης του Οδυσσειακού βασιλείου και θα είχαμε πήξει στο ευρώ.
Άλλο να έρκεται ο άλλος για τα μπάνια του και να λέει άντε πάμε να γδούμε και κάνα αρχαίο μπας και ήταν του Οδυσσέα και άλλο να έρκεται να δει την Ομηρική Ιθάκη και να κάμει και τσι διακοπές του.
Τώρα δηλαδής εδώ αηπάνουθε έρκουνται τουρίστες για αρχαιολογικό τουρισμό?
Άμα ήτανε έτσι δε θα είχαμε που να τσου κοιμίσουμε!
Απόδειξη ότι μόλις σταμάτησε η γραμμή τση Πάτρας όλοι φωνάζανε για τσου Πατρινούς που δε τσου συμφέρει να περάσουνε απέναντι γιατί χάσανε την ευκολία τσου που τσου συγκεκριμένους στα παλιά τσου τα παπούτσια ο Οδυσσέας εν ολίγοις!
Ο ξένος βάνει πρόγραμμα και λέει πάω στο Παρθενώνα να γδώ και την Αθήνα, δεν λέει πάω στην Αθήνα να γδώ και τον Παρθενώνα. Εχέστηκε με το συμπάθιο για την Αθήνα απλώς σαν μεγαλούπολη. Πολλές φορές έχω σκεφτεί γιατί ούτε το κράτος έχει ενδιαφερθεί για την Ομηρική Ιθάκη και ίσως το πήα μακρύτερα αλλά μπαίνει και ο έτσι μέσα μου συχνότατα και σκέφτομαι: Εξέδρες εξόρυξης στέκουνε δίπλα σε Ομηρικές αρχαιότητες? Και ύπαρξη πετρελαίου στη περιοχή είναι από πολλά χρόνια γνωστή άσε που το κρύβανε. Να σας στείλω φωτό του Ελληνικού ηχοβολιστικού στο Ληξούρι 25 χρόνια πριν?? Και έδεκει τσου Βαρδιάνους έχει «πράμα» και στην ευθεία Θιακιού – Ακαρνανίας. «Πετρελαίωσα» λίγο τα Ομηρικά έπη αλλά όλα πρέπει να τα σκέφτεται κανείς έτσι που γίναμε…
Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα.
Μας λέει ο Όμηρος μεταξύ άλλων με το στόμα του Οδυσσέα: ἔνθ᾽ ἀναβάς, ὅθι τε δρίος ἦν πολυανθέος ὕλης, «Αφού ανέβηκα εκεί, όπου και ήταν τα δένδρα του πολυανθισμένου πουρναριού» (Οδ. ξ΄353)
Αν και με τον κ Λυκούδη έχουμε σοβαρές διαφορές σε σχέση με τα Ομηρικά (ίσως και όχι μόνο), θα συμφωνήσω με το συμπέρασμά του. Επί της ουσίας δεν θα υπεισέλθω γιατί θεωρώ λεπτομέρειες όλα αυτά τα περί ημερομηνιών και τα περί οιωνοσκοπικών αφηγήσεων μια και ήταν το «ψωμοτύρι» της τότε εποχής και πιθανότατα αναφέρονται για να δικαιολογήσουν μα και να υπεισάγουν το «Θείον» στις κινήσεις των πρωταγωνιστών. Καλό θα ήταν τέτοιου είδους λεπτομέρειες να τις χρησιμοποιούμε σαν απλές βοήθειες και όχι τεκμήρια μόνο για προσδιορισμό γεωγραφικών τοποθεσιών. Σοβαρότερα τοποθετώ την ερμηνεία της λέξης αμφίαλος που μάλλον δεν είναι ο έχων δύο λιμάνια, όπως και την λογική γεωγραφική τοποθέτηση (όχι σε συγκεκριμένο τόπο), του λιμανιού Φόρκυνα – πόλης Ιθάκης – χοιροστασίου Εύμαιου – λιμανιού άφιξης Τηλέμαχου. Την τοποθέτηση αυτή φυσιολογικά πρέπει να παραδεχτούμε ότι αυτό που ονομάζουμε «Όμηρος» πρέπει να την γνώριζε και άρα υφίσταται, αλλιώς ματαιοπονούμε. Καλή δύναμη και καλή χρονιά Σπ. Ρόκκος
KAI
ΠΟΡΟΣ ΝΙΟΥς ! ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΣΑ ΚΑΙ ΤΟΝ "ΦΙΛΟ"
ΚΑΙ ΦΩΤΗ ΤΣΙΛΗΜΙΔΟ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ 2000,, ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΤΕ ΜΕ ΤΙς ΕΡΕΥΝΕς ΤΟΥ "ΤΡΙΤΩΝ" .!
Μράβο και στην ιδέα του Τουρνουα με το ονομά του ,,εντομεταξυ,, από Κεφαλληνιακό Ομιλο,
μας αφήνει λίγο την δύναμη να τον θυμόμαστε!
Και φυσικά μην ξεχνάμε τον Οδυσσέα Λουόμενο,, και το τρυπάνι που τελικά δεν ξέρουμε αν ήρθε για
να μας αποδείξει αν η Παλλικη ήταν χωρισμένη, ή αν περνάει καμιά φλέβα και απο εδεκει!
Μάλλον τελικά πιο γρήγορα θα βρούμε Πετρέλαιο , παρά Οδυσσέα, και Ιθάκη με τα μυαλα που εχουμε.
faceσχολιασμοί για τσι ερευνες σε Ιονιο.
Eleni HioniEχει ενημερωθει ο περιφερειάρχης, αναμένουμε επίσημη ανακοινωση
ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΑΤΡΟ ΚΑΙ ΤΑΦΟ, ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣΘΑ ΕΤΟΙΜΑΣΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΑΡΚΑ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΜΠΕΤΟΝΙΑ,, ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΠΡΑΤΗΡΙΟ ΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ!
Για όσους που κάτι λίγο έχουμε ασχοληθεί με τα Ομηρικά άσχετα με το τι βγαίνει και αμολάρει ο καθένας αφού εμείς τσου δώσαμε δικαίωμα με τσι μακακίες μας η πατρίδα του Οδυσσέα αποδεικνύεται ξεκάθαρα ότι είναι η Θιακοκεφαλονιά.
Αρχαιολογικά στοιχεία της τότε εποχής εντοπίζονται και στα δύο νησιά.
Άμα το λοιπόνε από χρόνια τώρα είχαμε ασχοληθεί σοβαρότερα με το θέμα σήμερα θα είχαμε κατασταλάξει σε ένα συγκεκριμένο πλάνο οριοθέτησης και ταυτοποίησης του Οδυσσειακού βασιλείου και θα είχαμε πήξει στο ευρώ.
Άλλο να έρκεται ο άλλος για τα μπάνια του και να λέει άντε πάμε να γδούμε και κάνα αρχαίο μπας και ήταν του Οδυσσέα και άλλο να έρκεται να δει την Ομηρική Ιθάκη και να κάμει και τσι διακοπές του.
Τώρα δηλαδής εδώ αηπάνουθε έρκουνται τουρίστες για αρχαιολογικό τουρισμό?
Άμα ήτανε έτσι δε θα είχαμε που να τσου κοιμίσουμε!
Απόδειξη ότι μόλις σταμάτησε η γραμμή τση Πάτρας όλοι φωνάζανε για τσου Πατρινούς που δε τσου συμφέρει να περάσουνε απέναντι γιατί χάσανε την ευκολία τσου που τσου συγκεκριμένους στα παλιά τσου τα παπούτσια ο Οδυσσέας εν ολίγοις!
Ο ξένος βάνει πρόγραμμα και λέει πάω στο Παρθενώνα να γδώ και την Αθήνα, δεν λέει πάω στην Αθήνα να γδώ και τον Παρθενώνα. Εχέστηκε με το συμπάθιο για την Αθήνα απλώς σαν μεγαλούπολη.
Πολλές φορές έχω σκεφτεί γιατί ούτε το κράτος έχει ενδιαφερθεί για την Ομηρική Ιθάκη και ίσως το πήα μακρύτερα αλλά μπαίνει και ο έτσι μέσα μου συχνότατα και σκέφτομαι:
Εξέδρες εξόρυξης στέκουνε δίπλα σε Ομηρικές αρχαιότητες?
Και ύπαρξη πετρελαίου στη περιοχή είναι από πολλά χρόνια γνωστή άσε που το κρύβανε.
Να σας στείλω φωτό του Ελληνικού ηχοβολιστικού στο Ληξούρι 25 χρόνια πριν??
Και έδεκει τσου Βαρδιάνους έχει «πράμα» και στην ευθεία Θιακιού – Ακαρνανίας.
«Πετρελαίωσα» λίγο τα Ομηρικά έπη αλλά όλα πρέπει να τα σκέφτεται κανείς έτσι που γίναμε…
Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα.
ἔνθ᾽ ἀναβάς, ὅθι τε δρίος ἦν πολυανθέος ὕλης,
«Αφού ανέβηκα εκεί, όπου και ήταν τα δένδρα του πολυανθισμένου πουρναριού» (Οδ. ξ΄353)
Επί της ουσίας δεν θα υπεισέλθω γιατί θεωρώ λεπτομέρειες όλα αυτά τα περί ημερομηνιών και τα περί οιωνοσκοπικών αφηγήσεων μια και ήταν το «ψωμοτύρι» της τότε εποχής και πιθανότατα αναφέρονται για να δικαιολογήσουν μα και να υπεισάγουν το «Θείον» στις κινήσεις των πρωταγωνιστών.
Καλό θα ήταν τέτοιου είδους λεπτομέρειες να τις χρησιμοποιούμε σαν απλές βοήθειες και όχι τεκμήρια μόνο για προσδιορισμό γεωγραφικών τοποθεσιών.
Σοβαρότερα τοποθετώ την ερμηνεία της λέξης αμφίαλος που μάλλον δεν είναι ο έχων δύο λιμάνια, όπως και την λογική γεωγραφική τοποθέτηση (όχι σε συγκεκριμένο τόπο), του λιμανιού Φόρκυνα – πόλης Ιθάκης – χοιροστασίου Εύμαιου – λιμανιού άφιξης Τηλέμαχου.
Την τοποθέτηση αυτή φυσιολογικά πρέπει να παραδεχτούμε ότι αυτό που ονομάζουμε «Όμηρος» πρέπει να την γνώριζε και άρα υφίσταται, αλλιώς ματαιοπονούμε.
Καλή δύναμη και καλή χρονιά
Σπ. Ρόκκος
ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΠΡΑΤΗΡΙΟ ΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ!