Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2016

Πολλά τα σχόλια και σήμερα

Με αρχη με την ελληνική Μπύρα:
Από  Iσίδωρο
Ο Αντώνης έχει δίκιο, το θέμα δεν είναι, κατά την γνώμη μου, να κάνουμε μποϋκοτάζ απλά θα πρέπει στην κατάσταση που βρισκόμαστε να είμαστε πιο επιλεκτικοί στο τι τελικά μας συμφέρει μελλοντικά. Εξηγώ λέγοντας ότι δεν πρέπει να χάσουμε τον στόχο και ο στόχος κατά την προσωπική μου άποψη είναι να στηρίζουμε ότι δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας καθώς και όποια εταιρεία επενδύει εδώ στην Ελλάδα. σε Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΠΥΡΑ ΣΤΙΣ ΔΟΞΕΣ ΤΗς!

μετά μια παρατήρηση  προς  εμου, από Τάκη

Φίλε Πόρος μάθε πρώτα να γράφεις τον συγγραφέα-συγγραφέα και όχι συγραφέα, μάθε να γράφεις σωστά την θεωρία-θεωρία και όχι θεωρεία όπως την γράφεις TΡΕΙΣ φορές και μετά αν δεν σε καταδικάσουν για βιασμό της ελληνικής γλώσσης, μας λες τις ομηρικές θεωρίες. σε Η πραγματική Ιθάκη του Ομήρου

και  απάντηση μου,, οτι το ξέρω περι ορθογραφικών μου λαθών,, και εχω τόνισει οτι τα περισσοτερά προέρχονται από βυασύνη,, και μη έλενχο, πριν την κοινοποιηση,, αλλά ξέρω οτι αν και ανορθόγραφα,, με καταλαβένετε, τουλάχιστον δεν γράφω Γκρινκλις

και πολά σχολια στην ανάρτηση Μυστικά περάσματα

5 σχόλια :σε 

  1. Αρχικά δεν είναι δικό μου σχόλιο το αποπάνω και δεν φαίνεται και αποκάτω ποιος το γράφει.Για να είμαι ειλικρινής αυτό το άρθρο δεν το καλοκαταλαβαίνω και θα το παλέψω με πιο ξάστερο μυαλό, αλλά για την ώρα θα έλεγα αμφίαλος σημαίνει είτε…
    POROSNEWS.BLOGSPOT.COM|ΑΠΟ E-POROS
    Αρχικά δεν είναι δικό μου σχόλιο το αποπάνω και δεν φαίνεται και αποκάτω ποιος το γράφει.

    Για να είμαι ειλικρινής αυτό το άρθρο δεν το καλοκαταλαβαίνω και θα το παλέψω με πιο ξάστερο μυαλό, αλλά για την ώρα θα έλεγα αμφίαλος σημαίνει είτε γύρω – γύρω (περιβρεχόμενος) από θάλασσα είτε ο έχων από εδώ και από εκεί λιμάνι. Ο Εύμαιος όταν κατέβηκε στο λιμάνι δεν είχε προλάβει τους συντρόφους του Τηλέμαχου και όταν έφευγε είδε από τον Έρμαιο λόφο (τον οποίο φυσικά λίγο πριν είχε κατέβει) το πλοίο των μνηστήρων να εισέρχεται. Γιατί να μην είναι στο ίδιο λιμάνι???

    Υπάρχει και το λιμάνι του Ρείθρου βεβαίως και το λιμάνι που αποβιβάστηκε ο Τηλέμαχος το οποίο μπορεί και να μην είχα προσμετρήσει, αλλά γιατί να πρόκειται για λιμάνι, μπορεί και σκέτη παραλία να ήταν. Αν αυτή ήταν η παράλειψη χρεώστε με λάθος, το δέχομαι και ευχαριστώ.
    Φιλικά και εγώ
    Σπ. Ρόκκος




    1. ΄Ωωω Από “ ΜΥΣΤΙΚΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ” είναι σταλμένο…
      Συγνώμη για την αβλεψία μου χα χα. Δεν χρησιμοποιώ facebook όμως λυπάμαι και φυσικά θα διαβάσω μόνο τα αναρτημένα σας εδώ.
      Καλό βράδυ. 
    2. POROSNEWS:  ΙΣΩς  ΤΑ ΕΧΩ ΜΙΣΟΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΦΙΛΕ,, ΤΑ ΕΒΑΛΑ ΟΛΑ ΜΑΖΙ,, ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΠΟΙΟς ΕΓΡΑΨΕ ΤΙ,, ΜΗΝ ΒΑΡΑΤΕ ΤΟΝ ΜΠΛΟΚΕΡ,,ΕΕΙ ΖΑΛΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΙς ΑΠΑΝΟΤΕς ΕΙΔΗΣΕΙς, ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥς ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙς
  2. Καλημέρα
    Έχω την εντύπωση ότι το σχόλιο αυτό είναι δικό μου αλλά δεν βλέπω πουθενά το όνομά μου.Υποθέτω ότι κάπου στην αντιγραφή χάθηκε. Όσο για το ΑΜΦΙ καλώ είναι να το ψάχνουμε πρώτα και μετά μπορούμε να λέμε αυτό ή εκείνο. Το αμφί σημαίνει κοντά. Ούτε γύρω ούτε τριγύρω ή ότι άλλο. καλές οι θεωρίες και τα πιστεύω αλλά πια είναι η χρησιμότητά τους όταν δεν στηρίζονται πουθενά;
    POROSNEWS:
  3. ΔΙΚΟ ΣΑς  ΕΙΝΑΙ,, ΑΠΛΑ ΤΟ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑ,, ΛΟΓΟ  ΤΟΥ ΟΤΙ ΜΟΥ ΖΗΤΗΘΗΚΕ  ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΙΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΤΗς ΟΜΗΡΙΚΗς ΙΘΑΚΗς,, ΑΛΛΑ ΛΟΓΟ ΕΚΤΑΚΤΟΥ  ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΜΟΥ,, ΤΑ
  4. ΑΝΑΡΤΗΣΑ  ΕΝ ΤΑΧΗ,, ΚΑΙ ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΚΡΟΛΑΘΑΚΙΑ, ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΚΡΟΜΠΕΡΔΕΜΑΤΑ!
  5. (ΣΑΝ ΤΟΝ ΓΡΙΦΟ ΤΗς ΙΘΑΚΗς ΕΞΑΛΟΥ )
  6. ΚΑΙ ΜΙΑ  ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ,,ΣΤΟ ΠΟΥ  ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΕΣΕΙς ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ,, ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΚΑΙ ΜΑς ΣΤΕΙΛΑΤΕ ΧΑΡΤΕς,, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΑΚΟΜΗ ΝΑ  ΒΡΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ

  7. Συμπλήρωση
    Πουθενά δεν λέει ότι είδε το πλοίο όταν έφευγε. Αντίθετα το επισημαίνει ότι το είδε πηγαίνοντας μια και μετά βρήκε τους συντρόφους του Τηλέμαχου στο παλάτι. Είναι παράλογο λοιπόν να τους βλέπει πρώτα στο παλάτι και μετά να βλέπει το πλοίο τους να μπαίνει στο λιμάνι.
    Είναι απλούστερο να παραδεχτείς ότι κάνεις λάθος στην Ιθάκη που υποστηρίζεις από το να εφευρίσκεις(δεν είσαι βέβαια ο μόνος) δήθεν στοιχεία που όμως δεν υπάρχουν.
    Φυσικά δεν θα μ' ακούσεις και θα συνεχίσεις. Απλά στο λέω με φιλική διάθεση.
    Η πρόσκλησή μου, πρόκλησή μου παραμένει. Οργανώστε μια συζήτηση ανοικτή στον τόπο σας με όλους, αδιάφορος ο αριθμός ή οι τίτλοι τους, όσους υποστηρίζετε τα ίδια και εγώ απέναντι. Μόνο φροντίστε να έχετε στοιχεία και όχι θεωρίες γιατί εγώ θα έχω. Μέχρι τότε καλό διάβασμα.
  8. Ραψωδία (π – 465)
    Κι ἐσύ, Εὔμαιε χοιροβοσκέ, τοῦ ἀπολογήθης κι εἶπες•

    “Δὲν ἤθελα νὰ τὰ ρωτῶ καὶ νὰ τὰ μάθω ἐτοῦτα,
    στὴ χώρα μέσα τρέχοντας• βιαζόμουνα νὰ δώσω
    τὸ μήνυμά μου ὁλόταχα, καὶ πίσω νὰ ξανάρθω.
    Καὶ κήρυκας μαντάτορας γοργός, ἀπ' τοὺς συντρόφους
    ἔφτασε ἀντάμα, κι ἔδωσε τῆς μάνας λόγο πρῶτος.
    Ξέρω κι ἕν' ἄλλο νὰ σᾶς πῶ ποὺ μὲ τὰ μάτια μου εἶδα•
    πάνω ἀπ' τὴ χώρα, στὸ βουνὸ τοῦ Ἑρμῆ σὰν εἶχα φτάσει,
    καράβι ἀγνάντεψα γοργὸ νὰ μπαίνη στὸ λιμάνι,
    γεμάτο μὲ ἄντρες, κι ἤτανε μὲ ἀσπίδες φορτωμένο,
    καὶ μὲ κοντάρια δίστομα. Καὶ φάνηκε σὰν νά 'ταν
    μνηστῆρες ὅλοι τους αὐτοί, μὰ ἄλλο νὰ πῶ δὲν ξέρω.”

    Διάβασε αυτά και συνέχισε να μου γράφεις τι καταλαβαίνεις
    Και αν υποστηρίζεις αυτά που έγραψες αγαπητέ Παυσανία .

    Έπειτα το αμφί εκτός από συμπερασματική έννοια ότι αυτός ήταν αμφί σε μένα άρα κάπου γύρω – γύρω μου, άρα κοντά μου, δεν ταιριάζει με την λέξη ΑΜΦΙΑΛΟΣ γιατί τότε θα την ερμηνεύσεις ως, Αμφίαλος Ιθάκη = Ιθάκη που έχει γύρω - γύρω (άρα κοντά της) όσα λιμάνια θέλεις. Πόσα σου φτάνουνε για να ξέρω. χα χα

    Πρόσεχε γιατί τον άλλο Παυσανία για κάτι τέτοια τόνε κλείσανε στο ναό.

    Φιλικά. Σπ. Ρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου