ΤΑ ΟΜΗΡΙΚΑ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ,, ΚΑΙ Ας ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑΣΕ
...Ένα περίεργο απομεινάρι αυτών των σχέσεων έχει σωθεί στην Κεφαλλονιά Tα φιδάκια της Παναγιάς στο Μαρκόπουλο και στ' Αργίνια, εκεί κοντά στους Ατσουπάδες. .. ...Ονόματα που κάτι από Κρήτη θυμίζουν στη νότια Κεφαλλονιά.
Συνέχεια από το σημείο:Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ ΔΕΝ ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΓΕΙΤΟΝΩΝ. Επαναλαμβάνω και πάλι για να καταλάβουν ΟΛΟΙ οι Κεφαλονίτες: Οι θεωρίες της Λευκάδας υποστηρίζουν ότι ΚΕΦΑΛΛΗΝΕΣ είναι λαός της ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ!
Πάνω σ’ αυτό πολλά δεν θα πω, παρά μόνο ότι τα δύο στα τρία τοπωνύμια επί της Κεφαλληνίας έχουν Ομηρική προέλευση, κι ότι αντίστοιχα αρκετά των περιοχών Αχαΐας και Ηλείας. Οι Κεφαλλήνες είναι λαός γηγενής που συνέβαλε στη διαμόρφωση του χαρακτήρα της Ομηρικής περιόδου λόγω και ΝΟΤΙΩΝ επιρροών… Σχέσεων δηλαδή με την ΗΛΙΔΑ ΔΙΑΝ και τους ΑΧΑΙΟΥΣ γι’ αυτό και συνεργάστηκαν τόσο στενά με τους Λαούς της Πελοποννήσου κατά την εκστρατεία της Τροίας. Οι σχέσεις του Οδυσσέα με τα Ηπειρωτικά ή Στερεοελλαδίτικα διαμερίσματα εκεί κοντά, είναι, αντίθετα πολύ ευκαιριακές. Ακόμα και το «μεγάλο νυφοπάζαρο» εκείνης της εποχής στη Σπάρτη εγένετο. Οι Επειοί από Ήλιδα σιγά-σιγά εισχωρούσαν προς τις Εχινάδες και το παλάτι του Οδυσσέα στην ΙΘΑΚΗ. Αυτή η Νότια διείσδυση ανακόπηκε αργότερα με την υποτιθέμενη ΚΑΘΟΔΟ των ΔΩΡΙΕΩΝ. Παρά την καταγωγή κατά το ήμισυ από τον Παρνασσό (παππούς ΑΥΤΟΛΥΚΟΣ), ο Τηλέμαχος στην Πελοπόννησο καταφεύγει να ζητήσει πληροφορίες για τον πατέρα του… …Σαν να θέλει ο Όμηρος να ομφαλοσκοπήσει τις ρίζες Του; Όπως και προς το τέλος της Οδύσσειας, όταν ανασύρεται ο Λαέρτης, τα νεανικά του κατορθώματα και οι ρίζες από τους ΤΑΦΙΟΥΣ. Και κάτι τελευταίο, που μάλιστα εισάγει σε αυτό που θέλουμε να καταλήξουμε: Ο Οδυσσέας στις ψεύτικες περιγραφές πάντα λέει ότι είναι ΚΡΗΤΙΚΟΣ. Είναι σαν να γνωρίζει ο Όμηρος ΚΑΤΙ…
…Σαν να μας παραδίδει συνεχώς, πάλι και ξανά έναν ΚΩΔΙΚΟ. …Σαν να θέλει να μας βοηθήσει να αποκρυπτογραφήσουμε το ζητούμενο. ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΘΕΙΕΣ, Αθήνα 2004, σελ. 207: «-Υπάρχει χωριό ΜΙΝΥΕΣ στο Αργοστόλι και περιοχή ΜΙΝΟΥΣ στο Ληξούρι -Βρέθηκαν διπλά πελέκια στην Κεφαλονιά -Βρέθηκε Κεφαλληνιακή ελάτη στο παλάτι της Κνωσσού αλλά και της Πύλου…
…ΟΙ ΑΙΓΥΠΤΙΟΙ ΟΝΟΜΑΖΑΝ ΤΟΥΣ ΚΡΗΤΕΣ Κ Ε Φ - Τ Ι Ο Υ (στη γραμμή ΗΡΑΚΛΕΙΟ - ΤΥΜΠΑΚΙ, βλέπε ΚΝΩΣΣΟΣ - ΦΑΙΣΤΟΣ, έχουν σωθεί πολλά ονόματα με τη λέξη κεφαλές για λόφους με μνημεία, όπως του ΤΖΕΛΕΠΗ για τον αρχαιολογικό χώρο). Αν έλθει από τη θάλασσα ένας ΚΕΦτιού θα ονομάζεται ΚΕΦ-ΑΛΟΣ (γενική). ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Αφού η ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ είναι η μόνη τοπική ονομασία που εμπεριέχει τη λέξη ΕΛΛΗΝΕΣ (με 2 λάμδα)… …Το ΚΕΦ σαν πρώτο συνθετικό οριοθετεί και τη συνολική καταγωγή του ονόματος ΚΕΦ-ΕΛΛΗΝΕΣ, δηλαδή ΚΡΗΤΟΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΦΑΛΛΗΝΕΣ...
( Η περιήγηση στο βιβλίο:ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΛΙΚΗ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ, θα συνεχιστεί. Σήμερα παρουσιάσαμε από τις σελίδες 37 και 38 και τις οποίες εμπλουτίσαμε με πλήθος φωτογραφιών οι οποίες βοηθούν να καταλάβουμε ότι η Κρήτη είχε στενούς δεσμούς με τους Κεφαλλήνες).
ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΛΙΚΗ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ
ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΟΜΗΡΙΚΕΣ ΙΘΑΚΕΣ ΤΗΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ
Συνέχεια από το σημείο:Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ ΔΕΝ ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΓΕΙΤΟΝΩΝ. Επαναλαμβάνω και πάλι για να καταλάβουν ΟΛΟΙ οι Κεφαλονίτες: Οι θεωρίες της Λευκάδας υποστηρίζουν ότι ΚΕΦΑΛΛΗΝΕΣ είναι λαός της ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ!
Πάνω σ’ αυτό πολλά δεν θα πω, παρά μόνο ότι τα δύο στα τρία τοπωνύμια επί της Κεφαλληνίας έχουν Ομηρική προέλευση, κι ότι αντίστοιχα αρκετά των περιοχών Αχαΐας και Ηλείας.
Οι Κεφαλλήνες είναι λαός γηγενής που συνέβαλε στη διαμόρφωση του χαρακτήρα της Ομηρικής περιόδου λόγω και ΝΟΤΙΩΝ επιρροών… Σχέσεων δηλαδή με την ΗΛΙΔΑ ΔΙΑΝ και τους ΑΧΑΙΟΥΣ γι’ αυτό και συνεργάστηκαν τόσο στενά με τους Λαούς της Πελοποννήσου κατά την εκστρατεία της Τροίας. Οι σχέσεις του Οδυσσέα με τα Ηπειρωτικά ή Στερεοελλαδίτικα διαμερίσματα εκεί κοντά, είναι, αντίθετα πολύ ευκαιριακές. Ακόμα και το «μεγάλο νυφοπάζαρο» εκείνης της εποχής στη Σπάρτη εγένετο. Οι Επειοί από Ήλιδα σιγά-σιγά εισχωρούσαν προς τις Εχινάδες και το παλάτι του Οδυσσέα στην ΙΘΑΚΗ.
Αυτή η Νότια διείσδυση ανακόπηκε αργότερα με την υποτιθέμενη ΚΑΘΟΔΟ των ΔΩΡΙΕΩΝ.
Παρά την καταγωγή κατά το ήμισυ από τον Παρνασσό (παππούς
ΑΥΤΟΛΥΚΟΣ), ο Τηλέμαχος στην Πελοπόννησο καταφεύγει να ζητήσει πληροφορίες για τον πατέρα του…
…Σαν να θέλει ο Όμηρος να ομφαλοσκοπήσει τις ρίζες Του; Όπως και προς το τέλος της Οδύσσειας, όταν ανασύρεται ο Λαέρτης, τα νεανικά του κατορθώματα και οι ρίζες από τους ΤΑΦΙΟΥΣ.
Και κάτι τελευταίο, που μάλιστα εισάγει σε αυτό που θέλουμε να
καταλήξουμε:
Ο Οδυσσέας στις ψεύτικες περιγραφές πάντα λέει ότι είναι ΚΡΗΤΙΚΟΣ. Είναι σαν να γνωρίζει ο Όμηρος ΚΑΤΙ…
…Σαν να μας παραδίδει συνεχώς, πάλι και ξανά έναν ΚΩΔΙΚΟ.
…Σαν να θέλει να μας βοηθήσει να αποκρυπτογραφήσουμε το ζητούμενο.
ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΘΕΙΕΣ, Αθήνα 2004, σελ. 207:
«-Υπάρχει χωριό ΜΙΝΥΕΣ στο Αργοστόλι και περιοχή ΜΙΝΟΥΣ στο Ληξούρι
-Βρέθηκαν διπλά πελέκια στην Κεφαλονιά
-Βρέθηκε Κεφαλληνιακή ελάτη στο παλάτι της Κνωσσού αλλά και της Πύλου…
…ΟΙ ΑΙΓΥΠΤΙΟΙ ΟΝΟΜΑΖΑΝ ΤΟΥΣ ΚΡΗΤΕΣ Κ Ε Φ - Τ Ι Ο Υ
(στη γραμμή ΗΡΑΚΛΕΙΟ - ΤΥΜΠΑΚΙ, βλέπε ΚΝΩΣΣΟΣ - ΦΑΙΣΤΟΣ, έχουν σωθεί πολλά ονόματα με τη λέξη κεφαλές για λόφους με μνημεία, όπως του ΤΖΕΛΕΠΗ για τον αρχαιολογικό χώρο).
Αν έλθει από τη θάλασσα ένας ΚΕΦτιού θα ονομάζεται ΚΕΦ-ΑΛΟΣ (γενική).
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Αφού η ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ είναι η μόνη τοπική ονομασία που εμπεριέχει τη λέξη ΕΛΛΗΝΕΣ (με 2 λάμδα)…
…Το ΚΕΦ σαν πρώτο συνθετικό οριοθετεί και τη συνολική καταγωγή του ονόματος ΚΕΦ-ΕΛΛΗΝΕΣ, δηλαδή ΚΡΗΤΟΕΛΛΗΝΕΣ
ΚΕΦΑΛΛΗΝΕΣ...
( Η περιήγηση στο βιβλίο:ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΛΙΚΗ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ, θα συνεχιστεί. Σήμερα παρουσιάσαμε από τις σελίδες 37 και 38 και τις οποίες εμπλουτίσαμε με πλήθος φωτογραφιών οι οποίες βοηθούν να καταλάβουμε ότι η Κρήτη είχε στενούς δεσμούς με τους Κεφαλλήνες).