Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017

ΤΕΛΙΚΑ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΓΕΝΈΘΛΙΑ ΝΑ ΚΆΜΩ,




Στα  μονοπάτια του ίντερνετ ,
Στα παρακλάδια των ειδήσεων 
με έφερε ή τύχη μου,μια Αυγουστιάτικη  βραδιά ,
πριν   7    χρόνια πάνε πια,
που ο μηνας ειχε  27!!!
και με το χέρι στην καρδιά 
είδα την μοίρα μου.


Έτσι ξεκινησα λοιπόν ,έτσι ξεκινησα,
αλλα περίμενα και άλλα όμως αντικρυσα
Ειδα τους φίλους μου πολλούς και όλο να αυξάνονται,
και ύστερα είδα πόσο γρήγορα αλαζανε
Με πολέμησαν πολλοί,δινοντας μου γνώση πιο πολυ, 
με την οποία συνεχιζουμε 
Έφτιαξα  μπλοκ,,,και αλλά μπλοκ,αλλα ποιος νοιάζεται,
και συνεχίσω γνωστής πια,πανω σε λάσπες και καρφιά,
ισοροπια σταθερη,και να προσέχω πλέον πια όπου την πατησα



 Αυτό το άλφα και το χι  στην σχολικη μου εποχη που πρωτοσυλλαβισα,,
όπου βρεθώ με ακολουθεί και ας σαρανταπενταρησα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου