Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 27 Αυγούστου 2017

7 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ - ΑΝΕΞΕΛΕΚΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΑ

Συνεχιζουμε  και  με πολλα ακομη   "Α"
Ασταματητα
ακουραστα
απιθανα
ΑΛΗΘΕΙΑς
ΚΑΙ  ΣΑςΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑς!!

Ενα  πολυ  μεγαλο ευχαριστω και σε ολους  τους φιλους μου,,
οχι τοσο  του  facebook, αλλα τους πραγματικους,,
και ευτυχως λογο  και της δουλειας μου  εχω πολλους, και
με ευχαριστει ιδιαιτερα,, που  συνεχως γνωριζω και νεους!!!
Ειδικα  θέλω λόγο της συγκεκριμένης μέρας  να πω ακόμη ενα τεράστιο
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,, Στον Ανθρωπο με τα πολλα  ΑΛΦΑ,, τον ΑΒΡΑΑΜ,
που  ισως θεια τυχη εχουμε κοινα γενεθλια,, Αυτος τα πραγματικά , και εγω του sait.
AΘΟΡΥΒΑ-ΑΛΑΝΘΑΣΤΑ-ΑΝΕΦ ΠΛΗΡΩΜΗς- Αποστελνει υλικο με τρομερή
δυνατότητα  να κατανοησουμε  την τεραστια ιστορία,, του Τόπου μας!
ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ-ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΕΣ-ΑΓΝΩΣΤΑ ΜΕΡΗ,  - ΑΛΑΓΕς ΣΤΟ ΜΑΚΡΥ ΧΡΟΝΟ.

Του ευχομαι τα χρονια μου Πόλλα, και την ευχη μου να συνεχιζει με τον ιδιο ζηλο, και
διάθεση  τις καλιτεχνίες του,, για να μαθαινουμε και εμεις ακόμη περισσοτερα για τις
μεγαλες στιγμες που εζησε ο τόπος μας!!
Ο Γιωργος Γκιαφης κοινοποίησε μια ομάδα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου