Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 25 Αυγούστου 2017

Η ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΙΑΣ ΙΝΔΗΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΔΑΣ



KEFALONIA THROUGH THE EYES OF AN INDIAN ARTIST
Η ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΙΑΣ ΙΝΔΗΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΔΑΣ
Open  Invitation /Ανοικτή Πρόσκληση  
VALLIANOU SQUARE, Saturday August 26th , 20.30 pm
"Στα έργα μου είμαι πάντα πρόθυμη να βρω τις διαδρομές του τόπου μου, τη χώρα μου Ινδία ... και βλέποντας τα Ιόνια Νησιά νομίζω ότι είμαι ερωτευμένη με τον τόπο. Αν και αυτή είναι η πρώτη μου φορά στην Ελλάδα, νιώθω σαν στο σπίτι . Η Ινδία είναι πολύχρωμη χώρα όπως και η Ελλάδα……………………… με το έργο μου προσπάθησα να απεικονίσω τα συναισθήματά μου ανέπαφα σε σχέση με τα νησιά του Ιονίου. Η Κεφαλονιά είναι πανέμορφη πάντα και έτσι είναι η χώρα μου η Ινδία ... Η επιθυμία μου είναι  να ζωγραφίζω………….
Preety Nigam : https://www.facebook.com/rangayartgallery/
C:\Users\ionio_000\Desktop\basic LOGOS\logo_kefallonia.jpg









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου