Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 1 Ιουνίου 2017

ΟΜΗΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Αυτά στην Κέρκυρα......προς δόξαν ημών των Κεφαλλήνων .............. Η ομιλία του αντιπροέδρου της Εταιρείας Μελετών Προϊστορικής Κεφαλληνίας Yangos Metaxas προς τους απανταχού Κεφαλλήνες και κατ' επέκταση προς τους αρμοδίους πριν από λίγα χρόνια στο συνέδριο των Αποδήμων με θέμα: "Η σημασία των Αρχαιολογικών Ερευνών στην ανάπτυξη της Κεφαλονιάς " έγινε ως φαίνεται αποδεκτή από τους Κερκυραίους !!! Εμείς ως συνήθως μοιραίοι και άβουλοι θα βλέπουμε για μια ακόμη φορά τα τρένα να περνούν.....

Ο δήμος σχεδιάζει τη δημιουργία θεματικού πάρκου με θέμα την Οδύσσεια.
KATHIMERINI.GR
Yangos Metaxas Makis, συγχαρητήρια στους Κερκυραίους. Ξέρουν να παίζουν τα χαρτιά τους. Όσο για τους Κεφαλονίτες, θα σου θυμίσω εκείνο το τραγουδάκι της Αλκηστης Πρωτοψάλτη: "Κοιμάστε ακόμη ζωντανοί..."

Makis Metaxas θλίψη και μόνο θλίψη Yangos ...είμαστε δυστυχώς μοιραίοι και άβουλοι ... και άξιοι της τύχης μας ..αυτά.

Giannis Potamianos Υango λιγοι ειναι οι επιβατες στο σκαφος.....

Georgia Likoudi Pollatou Μπράβο στους Κερκυραίους Μάκη μου. Όσο για μάς μερικά ξεγυρισμένα φάσκελα μας αρμόζουν και μάλιστα να τα χώσουμε οι ίδιοι στα μάτια μας.

Makis Metaxas Αγαπητή μου Γεωργία αφού πρώτα σε καλημερίσω θέλω να σου πω πως οι σύγχρονοι Κεφαλλήνες έχουν μεγάλες ευθύνες για την προστασία της πατρώας γης και της ιστορικής μνήμης του τόπου μας μέσα σε αυτό το έντονα ανταγωνιστικό παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον που ζούμε. Εάν δεν το κάνουμε θα χαθούμε ως σύγχρονοι λωτοφάγοι έτσι όπως χάθηκαν οι αμνήμονες σύντροφοι του Οδυσσέα.
Αγγελικη Μαρκετου Φαντασου να ηταν η Κερκυρα η Ομηρικη Ιθακη τι θα γινοταν.. Παρ'ολ αυτα εκμεταλλευονται την φιλοξενια των Φαιακων, και προωθουν ετσι προτζεκτ με διατροφη κλπ.. Οπως ειπες κοιμομαστε. Ορθιοι, θα προσεθετα..

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση
1
22 Μαΐου στις 1:07 π.μ.
Makis Metaxas Αγγελική μου δεν κοιμόμαστε μόνο όρθιοι αλλά πληρώνουμε και ξενοδοχείο !!! Έχεις την καλημέρα μου !
Διαβάζοντας αυτό το άρθρο Αγγελική μου ήλθαν οι μνήμες που ακόμη συγκρατώ από την εποχή που εγώ νέος τότε γύρω στα 37 αναζητώντας τις αρχαιότητες στην περιοχή των Πρόννων έπαιρνα σχεδόν πάντα συντροφιά τον μεγάλο μου γιο τον Οδυσσέα που ήταν τότε περίπου δέκα χρονών με την κρυφή ελπίδα να του ενισχύσω το πάθος που είχε για τον κόσμο της αρχαιολογίας. Τα χρόνια πέρασαν ο γιος μου έγινε αρχαιολόγος και εγώ ακολουθώ τώρα όσο μπορώ και όπως μπορώ τον γιο μου στις δικές του πορείες. Η ζωή έχει όπως λένε πολλά γυρίσματα και ως φαίνεται είχα την τύχη να ζήσω για αυτές τις στιγμές.
Ο Γιωργος Γκιαφης κοινοποίησε τη σημείωση του Yangos Metaxas.

Ο Yangos Metaxas δημοσίευσε μια σημείωση.
Ο θολωτός τάφος άνακτος στα Τζανάτα, γύρω στο 1992Ο θολωτός τάφος άνακτος στα Τζανάτα, γύρω στο 1992

1 σχόλιο:

  1. Να δείτε που έδεκει στο κήπο του Αχίλλειου όπου να είναι θα βρούνε και τη τεφροδόχο του Αχλλέα! Χα χα χα.
    Και οι πιθανότητες μάλλον δείχνουν ότι η Κέρκυρα ουδεμία σχέση έχει με την Οδύσσεια εκτός από κάτι ρεσάλτα που τση είχανε κάμει οι Κεφαλλήνες και δεν τση είχανε αφήσει ζωντανό για ζωντανό.
    Απλά οι Θιακοκεφαλλονίτες όπως σωστά ειπώθηκε δε βλέπουμε ούτε πιο πέρα από τη μύτη μας.
    Εύχομαι κάποτε να αλλάξουμε.
    Κομμάτι δύσκολο θα έλεγα…

    Κά κα κα κα κα κα κα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή