Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 4 Ιουνίου 2017

Ο ΡΟΚΚΟΣ ΚΟΓΙΟΝΑΡΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!




Ορέ με ευκείνη την Αθηνά έχω μπλέξει άσχημα. Πριν τρείς μέρες την είδα κατουρημένη στο γέλιο να μου λέει να έβρω τη καμιζιόλα τση νόνας μου και να πάω με δαύτηνε ντυμένος τσι 14 του μήνα στη γιορτή του Χάρακα! Και πώς να πάω ορέ έτσι που θα γένω το περίγελο των σκυλιώνε? Από αύριο λοιπόνε με χάνεις, κατεβαίνω να ψάξω στα μπαούλα για τη καμιζιόλα τσή νόνας και τη μπαρμπούτα που φόραε ο νόνος μου στα μελίσσια (εκείνη τη σιδερένια που ήτανε σα κόσκινο) και άμα με γνωρίσει κανένας γράψε μου. Και γιατί μου το΄πε? Δε την αρωτάς μπας και σου πεί? Κάκακακακακακακακα σε ωραια θεματακια και στο POROSTV, ΕΓΙΝΑ ΚΑΝΑΛΑΡΧΗς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου