Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 27 Απριλίου 2018

Αρχαιρεσίες στην Αδελφότητα Κεφαλλήνων & Ιθακησίων Πειραιά

Ο Orestis Kappatos πρόσθεσε  σχόλια σε αυτό.
Στις 29 Απριλίου θα διεξαχθούν εκλογές για ανάδειξη του νέου ΔΣ της Αδελφότητας Κεφαλλήνων & Ιθακησίων Πειραιά. Αγαπητοί φίλοι/φίλες, θέτω πρώτη φορά υποψηφιότητα για μέλος νέου ΔΣ, του μεγαλύτερου Κεφαλλονίτικου Σωματείου, με πλούσια πολιτιστική δράση και πολύ μεγάλη ιστορία. Πιστεύω ότι η παρουσία μου, θα συνεισφέρει στην εμβάθυνση σχέσεων συνεργασίας με συλλόγους και φορείς, αλλά και στην περαιτέρω ανάδειξη του τεράστιου ιστορικού και λαογραφικού πλούτου των νησιών μας.
Θα ήθελα να προσκαλέσω τα μέλη, να στηρίξουμε την κορυφαία διαδικασία του συλλόγου και να δώσουμε ένα ακόμη βροντερό παρόν, στα δρώμενα της Αδελφότητας. Σε αυτήν την δύσκολη εποχή, δεν θα πρέπει να επιτρέψουμε την διάβρωση θεσμών & αξιών. Το μέλλον του τόπου, των νησιών μας, των φορέων πολιτισμού, επηρεάζεται και από τη δική μας παρουσία - συμμετοχή σε τέτοιες δράσεις. Η αγάπη για τα νησιά, ενώνει πάντα τους Κεφαλλήνες & Θιακούς. «αυτάρ Οδυσσεύς, ιέμενος και καπνόν αποθρώσκοντα νοήσαι ης γαίης, θανέειν ιμείρεται», (Ομ. Οδύσσεια Α΄, 58) . Στο ακόλουθο link μπορείτε να διαβάσετε τα ονόματα των υποψηφίων. Καλή επιτυχία σε όλους. (Δικαίωμα ψήφου έχουν οι ήδη εγγεγραμμένοι. Αν δεν γνωρίζετε αν είστε μέλος , παρακαλώ στείλτε μνμ να το ελέγξουμε)

Σε συνέχεια των προκηρυχθεισών αρχαιρεσιών για την εκλογή Μελών Διοικητικού Συμβουλίου, Εξελεγκτικής Επιτροπής και Εκλεκτόρων ΟΚΙΣ, οι οποίες θα διενε...
KEFALONIAMAS.GR

σχολιαμοι:

Chrysanthe Filippardos Εγώ Ορέστη μου θα στείλω επιστολική ψήφο. Τώρα αν δεν την υπολογίσουν ζήτα τους το λόγο.
Διαχείριση


Marina Anagnostatos-Pashos Καλή επιτυχία, που είμαι σίγουρη ότι θα την έχεις Ορέστη!
Διαχείριση


Nestor Papatheodoratos Καλή επιτυχία!!!
Διαχείριση


Orestis Kappatos Καλή επιτυχία σε όλους
Διαχείριση

...
Eleftheria Krikelis Εγω ειμαι μελος Ορεστη μου;
Διαχείριση


Orestis Kappatos Καλημέρα κυρά μου. Σου έχω στείλει μνμ
Mikaela Staveris Καλή επιτυχία Ορέστη μου!!!!! Είσαι ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση. Είμαι βέβαιη πως η δική σου δυναμική και οργανωτική παρουσία ως πρόεδρος θα εκτοξεύσει και την δυναμική του Συλλόγου !!!!!!!!!
Διαχείριση

Orestis Kappatos Όχι και ως Πρόεδρος σιόρα μου....Δεν επιθυμώ οφίτσια , απλό μέλος ΔΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου