consolas1 Μαρτίου 2019 - 11:36 μ.μ. σε https://porosnews.blogspot.com/2019/03/blog-post_85.html...
Με δύσκολα θέματα καταπιάνεται η ιστοσελίδα τελευταίως γλέπω!!
Θα εστιάσω στο συμπέρασμα: «Αν δεν αφυπνιστούμε, κινδυνεύουμε να είμαστε μόνο οι υπηρέτες ενός οργανωμένου σχεδίου διάλυσης φυσικών και πνευματικών πόρων».
Για να αφυπνιστεί κανείς πρέπει να υπάρχουν πνευματικοί πόροι λοιπόνε.
Οι Έλληνες αυτούς τσου πόρους τσου έχουμε κλεισμένους μέσα στις βαλίτζες με τα βιβλία των 10 και βάλε κιλώνε που υποχρεώνουμε τα εφτάχρονα παιδάκια να κουβαλάνε στο σχολειό τσου, πετυχαίνοντας την πρώτη αντιπάθεια σε δαύτα.
Αλήθεια στραγάλια είναι τα βιβλία μήπως και μείνουνε νηστικά?
Εμείς γλέπεις που δεν είχαμε ούτε τα μισά μείναμε αμόρφωτοι…
Η άποψη που απέκτησα είναι ότι η παιδεία εδώ και δεκαετίες για τα Ελληνόπουλα είναι ως επί το πλείστον φρου - φρου και αρώματα, προσφέροντας εξειδικευμένες γνώσεις χωρίς καμία πρακτική ευρύτητα πάνω στην εφαρμογή τους ως προς το ζην και ειδικότερα στο ευ ζην.
Από εκεί και πέρα ό,τι στραβό συμβαίνει είναι βασικά απόρροια αυτού του είδους της παιδείας μας και είναι στη κρίση του καθενός να αποδώσει όλο αυτό το τουρλουμπούκι σε οργανωμένο ή απλά ωχαδελφιστικό σύστημα.
Να μη ξεχάσω αλήθεια τα «χαιρετίσματά» μου στο μεγαλύτερο ποσοστό των εκπαιδευτικών μας, δεν αμφισβητώ βέβαια και κάποια διαμάντια στους οποίους υποκλίνομαι, γιατί αυτή η μικρή «μαγιά» αφήνει κάποια περιθώρια ελπίδας για το μέλλον …
Σπύρος Ρόκκος
ΚΑΙ
Θα εστιάσω στο συμπέρασμα: «Αν δεν αφυπνιστούμε, κινδυνεύουμε να είμαστε μόνο οι υπηρέτες ενός οργανωμένου σχεδίου διάλυσης φυσικών και πνευματικών πόρων».
Για να αφυπνιστεί κανείς πρέπει να υπάρχουν πνευματικοί πόροι λοιπόνε.
Οι Έλληνες αυτούς τσου πόρους τσου έχουμε κλεισμένους μέσα στις βαλίτζες με τα βιβλία των 10 και βάλε κιλώνε που υποχρεώνουμε τα εφτάχρονα παιδάκια να κουβαλάνε στο σχολειό τσου, πετυχαίνοντας την πρώτη αντιπάθεια σε δαύτα.
Αλήθεια στραγάλια είναι τα βιβλία μήπως και μείνουνε νηστικά?
Εμείς γλέπεις που δεν είχαμε ούτε τα μισά μείναμε αμόρφωτοι…
Η άποψη που απέκτησα είναι ότι η παιδεία εδώ και δεκαετίες για τα Ελληνόπουλα είναι ως επί το πλείστον φρου - φρου και αρώματα, προσφέροντας εξειδικευμένες γνώσεις χωρίς καμία πρακτική ευρύτητα πάνω στην εφαρμογή τους ως προς το ζην και ειδικότερα στο ευ ζην.
Από εκεί και πέρα ό,τι στραβό συμβαίνει είναι βασικά απόρροια αυτού του είδους της παιδείας μας και είναι στη κρίση του καθενός να αποδώσει όλο αυτό το τουρλουμπούκι σε οργανωμένο ή απλά ωχαδελφιστικό σύστημα.
Να μη ξεχάσω αλήθεια τα «χαιρετίσματά» μου στο μεγαλύτερο ποσοστό των εκπαιδευτικών μας, δεν αμφισβητώ βέβαια και κάποια διαμάντια στους οποίους υποκλίνομαι, γιατί αυτή η μικρή «μαγιά» αφήνει κάποια περιθώρια ελπίδας για το μέλλον …
Σπύρος Ρόκκος
ΚΑΙ
2 σχόλια: ΣΕ
- Οι πεπαιδευμένοι2 Μαρτίου 2019 - 2:37 μ.μ.Εκτός των γεώμηλων στον Πόρο εκεί την εποχή καλλιεργήθηκαν και για πρώτη φορά φράουλες (1821 -1827 ).
- ΠΟΡΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ2 Μαρτίου 2019 - 7:01 μ.μ.ειχα συμετασχει πολυ παλια (στα νιατα μου) σε ενα σεμιναριο απο εναν Σαμικο Γεοπωνο,, (νομιζω τον ελεγαν ατζουλατο)και στην εκθεση που ειχε γινει τοτε,, και δυστηχως δεν την εχω μας εξηγουσε τις παλιες καλιεργιες (ποροσ πολλες Σταφιδες., μοναστηρακι βυσσινα και κερασια) και τα Τζαννατα παρα πολλα δεντρα ,,ειδικα ξινα (λεμονιες και πορτοκαλιες),, βασικο τοτε στα Τζανννατα τα πολλα κατοικισιμα σπιτια.., και οι συνεχεις καυσεις απο τζακια και σομπες δημιουργουσαν ενα παρα πολυ ευφορο κλιμα,, καμοια σχεση με την τωρινη παγωνια και υγρασια που συνηθως εχουν τωρα