ΒΑΣΙΚΑ Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ 51ο ΔΗΜΑΡΧΟ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ,,
ΕΦΟΣΟΝ "ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ " ΜΑς ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ 26 ΜΑΙΟΥ!
5 -1-2 ΤΟ ΣΚΟΡ,, (ΠΑΡΙΣΗς - ΜΙΧΑΛΑΤΟΣ-ΦΟΡΤΕΣ)
ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ!! ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΠΟΓΕΥΜΑ
ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΤΡΙΤΗΣ 12 ΜΑΡΤΗ,, Ο ΦΟΡΤΕΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ!!
ΠΡΩΙ ΤΕΤΑΡΤΗΣ
ΚΑΙ ΠΡΩΙ ΠΕΜΠΤΗΣ
Πρωι Παρασκευης ,εχουν ψηφισει 200 ατομα,, και τους ευχαριστω για την συμμετοχη τους!
Το εχουν δει 600, και η νεα πιτα ειναι η κατωθι!
110 ψηφους ο Μακης Φορτες!
Μιχαλατος περασε τον Παριση φτανωντας τους 45, και ο Παρισης κολησε στους 25.
16 θελλουν καποιον Αλλον, και 5 θελουν Λαικη Συσπειρωση (Κουρουκλης)
Εσεις Ψηφισατε ακόμη?
Φετος στον Δημο μας θα εκλεγουν 4 δημοτικοι Συμβουλοι σε ,συνολο 27 του Δημοτικου Συμβουλιου.
Αυτο σημαινει οτι με τρεις δυνατους συνδιασμους θα εχουμε την αναλογια 2-1-1.
Τα τοπικα συμβουλια θα μπορουν να ειναι εκτος συνδιασμο Δημαρχου (αυτονομα),
οποτε και ψηφοφορια σε διαφορετικη καλπη!!
ΕΦΟΣΟΝ "ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ " ΜΑς ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ 26 ΜΑΙΟΥ!
5 -1-2 ΤΟ ΣΚΟΡ,, (ΠΑΡΙΣΗς - ΜΙΧΑΛΑΤΟΣ-ΦΟΡΤΕΣ)
ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ!! ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΠΟΓΕΥΜΑ
ΤΟ ΠΡΩΙ ΔΕΥΤΕΡΑΣ
ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΤΡΙΤΗΣ 12 ΜΑΡΤΗ,, Ο ΦΟΡΤΕΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ!!
ΠΡΩΙ ΤΕΤΑΡΤΗΣ
ΚΑΙ ΠΡΩΙ ΠΕΜΠΤΗΣ
Πρωι Παρασκευης ,εχουν ψηφισει 200 ατομα,, και τους ευχαριστω για την συμμετοχη τους!
Το εχουν δει 600, και η νεα πιτα ειναι η κατωθι!
110 ψηφους ο Μακης Φορτες!
Μιχαλατος περασε τον Παριση φτανωντας τους 45, και ο Παρισης κολησε στους 25.
16 θελλουν καποιον Αλλον, και 5 θελουν Λαικη Συσπειρωση (Κουρουκλης)
Εσεις Ψηφισατε ακόμη?
Φετος στον Δημο μας θα εκλεγουν 4 δημοτικοι Συμβουλοι σε ,συνολο 27 του Δημοτικου Συμβουλιου.
Αυτο σημαινει οτι με τρεις δυνατους συνδιασμους θα εχουμε την αναλογια 2-1-1.
Τα τοπικα συμβουλια θα μπορουν να ειναι εκτος συνδιασμο Δημαρχου (αυτονομα),
οποτε και ψηφοφορια σε διαφορετικη καλπη!!
Αυτό κρίθηκε σκόπιμο, καθώς για πρώτη φορά θα υπάρχουν τέσσερις διαφορετικές κάλπες, όλες με σταυροδοσία, (ευρωεκλογές, δημοτικές, περιφερειακές, κοινοτικές). Η σχετική τροποποίηση δίνει την ευχέρεια στον υπουργό Εσωτερικών, για λόγους διευκόλυνσης των εκλογέων και για να μην παρατηρηθούν φαινόμενα καθυστερήσεων λόγω των ταυτόχρονων πολλαπλών διαδικασιών, να καθορίσει τη διεξαγωγή των επιμέρους εκλογών σε χωριστά εκλογικά τμήματα, σημειώνουν οι ίδιες πηγές, οι οποίες προσθέτουν ότι «με τον τρόπο αυτό, θωρακίζεται η εκλογική διαδικασία και παρέχονται εγγυήσεις για την απρόσκοπτη και ομαλή διεξαγωγή των εκλογών, χωρίς επιπλέον, την υπέρμετρη επιβάρυνση όλων των παραγόντων της εκλογικής διαδικασίας (δικαστικών αντιπροσώπων, εφορευτικής επιτροπής κτλ)».
Να σημειωθεί ότι οι ρυθμίσεις αυτές αποτέλεσαν αντικείμενο επεξεργασίας των σχετικών, περί τις εκλογές, υπηρεσιών του υπουργείου Εσωτερικών και διατυπώθηκαν αφού ελήφθησαν υπόψη όλα τα στοιχεία και οι τεχνικές παράμετροι που σχετίζονται με την εκλογική διαδικασία και ύστερα από συνεργασία με άλλα υπουργεία, όπως το Δικαιοσύνης, το Παιδείας (για παροχή στοιχείων σχετικά πχ με τις σχολικές αίθουσες) καθώς και την εταιρεία υποστήριξης του πληροφοριακού συστήματος των εκλογών Singular logic.
Πλήρη αλλαγή σκηνικού στον τρόπο ανάδειξης τοπικών αρχών έχει φέρει το νέο θεσμικό πλαίσιο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης «Κλεισθένης 1». Με την απλή αναλογική ως εκλογικό σύστημα αλλάζει ριζικά η κατανομή εδρών στα δημοτικά και στα περιφερειακά συμβούλια, ωθώντας τις παρατάξεις σε συνεργασίες και προγραμματικές συγκλίσεις καθώς καθίσταται πολύ πιο δύσκολη η αυτοδυναμία.
Οι έδρες των αυτοδιοικητικών συμβουλίων θα κατανέμονται αναλογικά με βάση τις ψήφους που συγκεντρώνει κάθε συνδυασμός στον πρώτο γύρο. Τυχόν αδιάθετες έδρες θα κατανέμονται με βάση τα αχρησιμοποίητα υπόλοιπα. Σε περίπτωση που ένας συνδυασμός λάβει ποσοστό πάνω από το 50% κατά τον α’ γύρο τότε θα έχει την απόλυτη πλειοψηφία στο συμβούλιο και δεν θα απαιτηθεί νέα διαδικασία για την εκλογή Δημάρχου. Σε αντίθετη περίπτωση θα υπάρξει επαναληπτική διαδικασία, για την εκλογή μόνο του Δημάρχου, ανάμεσα στους επικεφαλής των δύο πρώτων συνδυασμών. Σημειώνεται ότι, το σύστημα της απλής αναλογικής εφαρμόζεται και στην κατανομή των εδρών των συμβούλων των Κοινοτήτων άνω των 300 κατοίκων. Υπενθυμίζεται ότι για τις τοπικές κοινότητες εισάγεται νέα κάλπη -τρίτη για τους εκλογείς, μαζί με αυτές για δήμους και περιφέρειες.
Όσον αφορά την διάρκεια των θητειών, επανέρχεται η 4ετία, αρχόμενη από 1η Ιανουαρίου με λήξη 31 Δεκεμβρίου του 4ου έτους, ενώ για την πρώτη εφαρμογή -δηλαδή τις αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου του 2019- ο πρώτος γύρος της εκλογικής διαδικασίας θα διεξαχθεί την Κυριακή κατά την οποία διενεργείται η ψηφοφορία για την εκλογή των αντιπροσώπων της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο του έτους 2019, με εγκατάσταση των νέων αρχών την 1η Σεπτεµβρίου 2019 και θητεία έως την 31η Δεκεµβρίου 2023.
Λόγω απλής αναλογικής προβλέπεται επίσης ότι αντιδήμαρχοι μπορούν πλέον να οριστούν δημοτικοί σύμβουλοι όχι μόνο από την παράταξη του δημάρχου, όπως γινόταν μέχρι τώρα, αλλά από όλες τις δημοτικές παρατάξεις, με έγκριση του ορισμού από την πλειοψηφία των συμβούλων της παράταξης στην οποία ανήκει ο οριζόμενος αντιδήμαρχος, εφ’ όσον η παράταξη αυτή αριθμεί πάνω από 2 μέλη. Επίσης, αναμορφώνεται ο αριθμός των αντιδημάρχων με βάση τον πληθυσμό του δήμου, ενώ προβλέπεται αύξηση του αριθμού των αντιδημάρχων σε δήμους που προήλθαν από συνένωση, ανάλογα με τον αριθμό των δημοτικών ενοτήτων.
Παρατάξεις
Σε αντίθεση με το ισχύον καθεστώς, ο «Κλεισθένης» παρέχει τη δυνατότητα σε δημοτικό σύμβουλο που ανεξαρτητοποιείται ή διαγράφεται από την παράταξη με την οποία εκλέχθηκε, να ενταχθεί σε άλλη παράταξη – με σχετική δήλωσή του προς το προεδρείο του Δ.Σ., η οποία υπογράφεται από το ίδιο και τα 2/3 τουλάχιστον των μελών της παράταξης στην οποία προσχωρεί, εφόσον αυτή έχει περισσότερα από 3 μέλη ή από όλα τα μέλη, εφ’ όσον αυτή έχει λιγότερα από 3 μέλη. Επιπλέον, θεσμοθετείται η δυνατότατα στις υπάρχουσες παρατάξεις να συνενώνονται και να δημιουργούν νέα παράταξη.
Κοινότητες
Με τον «Κλεισθένη» καταργείται η έννοια των δημοτικών και τοπικών κοινοτήτων -όπως ίσχυε με τον «Καλλικράτη»- οι οποίες αντικαθίστανται με Κοινότητες ανεξαρτήτως πληθυσμού. Επιπλέον και σε ότι αφορά τη διοίκηση τους, οι Κοινότητες διακρίνονται με βάση τον πληθυσμό που έχουν και αν αυτός υπερβαίνει ή όχι τους 300 κατοίκους. Έτσι, πλέον τα όργανά διοίκησης των κοινοτήτων είναι ο Πρόεδρος της Κοινότητας και το Συμβούλιο Κοινότητας (σε κοινότητες άνω των 300 κατοίκων). Σημαντικές αλλαγές που επέρχονται επίσης στο σύστημα διοίκησης και λειτουργίας των Κοινοτήτων, είναι ότι:
• ο θεσμός των συνελεύσεων κατοίκων επεκτείνεται σε όλες τις κοινότητες ενός Δήμου και δεν αφορά μόνο τις τοπικές κοινότητες έως 2.000 κατοίκους, όπως ίσχυε με τον «Καλλικράτη».
• καθιερώνεται η δυνατότητα σύγκλησης του συμβουλίου της Κοινότητας όποτε το ζητήσει το 1/3 τουλάχιστον των μελών του, καθώς και όταν το ζητήσουν τουλάχιστον 100 κάτοικοι της Κοινότητας με γραπτή αίτηση τους.
• παρέχεται η δυνατότητα στο Δ.Σ. και στο Δήμαρχο να μεταβιβάζουν με αποφάσεις τους συγκεκριμένες αρμοδιότητές τους στους προέδρους ή στα συμβούλια των Κοινοτήτων.
• ο θεσμός των συνελεύσεων κατοίκων επεκτείνεται σε όλες τις κοινότητες ενός Δήμου και δεν αφορά μόνο τις τοπικές κοινότητες έως 2.000 κατοίκους, όπως ίσχυε με τον «Καλλικράτη».
• καθιερώνεται η δυνατότητα σύγκλησης του συμβουλίου της Κοινότητας όποτε το ζητήσει το 1/3 τουλάχιστον των μελών του, καθώς και όταν το ζητήσουν τουλάχιστον 100 κάτοικοι της Κοινότητας με γραπτή αίτηση τους.
• παρέχεται η δυνατότητα στο Δ.Σ. και στο Δήμαρχο να μεταβιβάζουν με αποφάσεις τους συγκεκριμένες αρμοδιότητές τους στους προέδρους ή στα συμβούλια των Κοινοτήτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου