Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 26 Μαρτίου 2019

Μαρία Μπεκατώρου: «Κάποτε ήμουν πολύ καλοπροαίρετη κι ευκολόπιστη»

Στον «Down Town Κύπρου» έδωσε συνέντευξη η Μαρία Μπεκατώρου, η οποία μίλησε και για την προδοσία που βίωσε στη ζωή της από φιλικό της πρόσωπο. Ποιο λάθος που έκανες δεν θα ήθελες με τίποτα να το επαναλάβεις; Κάποτε εμπιστεύτηκα λάθος άνθρωπο. Είχα μιλήσει σε «δικό μου» πρόσωπο για ένα θέμα και με πρόδωσε. Ήταν σε φιλικό επίπεδο η συγκεκριμένη προδοσία, και απογοητεύτηκα. Από τότε έχω, ως αρχή μου, να μη μιλάω σε ανθρώπους που δεν ξέρω καλά, μόνο και μόνο επειδή είμαι ευάλωτη. Πρέπει να τσεκάρεις πολλές φορές έναν φίλο σου για να πεις ότι είναι φίλος σου. Κι αν δεν ξέρεις κάποιον καλά, τότε καλό είναι να μην τα λες όλα. Εγώ, την πάτησα και πήρα το μάθημά μου! Παραμένεις, όμως, ευκολόπιστη κι ας προδόθηκες… Όχι, δεν είμαι πια. Έχεις δίκιο, κάποτε ήμουν πολύ καλοπροαίρετη κι ευκολόπιστη. Όχι πια.

Διαβάστε περισσότερα στο TheCaller.gr


Πληροφορίες για αυτόν τον ιστότοπο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου