Οπως μας την καταγραφει ο Σπυρος Ροκκος, και σε μηνυμα με παροτρυνει να ενημερωσω τον φιλο μας Καμπάνη , γιατι πιστευει πως ολο λαθη κανει!!!!
Η ΠΑΛΙΚΗ ΜΑς ΛΕΕΙ,, Βγαινει απο το Παλλαδα ,παρατσουκλι της Αθηνάς
Σκεφτομαι σαν Δημαρχος Ομηρικης Ιθακης,, να τον καμω Αντιδημαρχο, και προεδρο συμβουλιου
των ομηρικων τοποθετησεων τον Νικολα μας!
Τον Θοδωρη που θελει Ιθακη το Φισκαρδο, θα τον καμω παρεδρο Ερισσου!
οι τελευταιοι σχολιασμοι της προυγουμενης ομηρικης αναρτησης
απο το 6ο σχολιο και μετα:
- Η Παρασταση λοιπόν δεν ελαβε τελος,, Προνασους, και προννοι βλεπω να εχουν και το προβαδισμα στις πιθανοτητες, ορη μεγαλα και οι δυο, πετρες αφθονες, οι βενετοι οντως την ονομαζαν ιθακη πριν φτιαχτει το καστρο , Η Αστεριδα κολαει λιγο στην περιπτωση του Δασκαλιου με υπαρξη Πορθμου, και ειναι και πιο δυτικα ολων! Κατα τα αλλα ο Πόρος εχει ακομη προβαδισμα! Παλλαδα και παλη δεν το βλεοω να κολαει και εγω,,απλα ετυχε το λεξοπαιχνιδο
- Υπάρχουν δύο ονομασίες Πάλη και Παλική
Υπάρχουν και δύο φοινικικές Θεότητες η Πάλη και οι Παλικοί και κάτοικοι Τάφιοι (μάλλον φοίνικες) επί της Παλικής, όλα αυτά δύσκολο να είναι συμπτώσεις δε νομίζεις?
Άλλωστε στα νησιά μας υπήρχαν Φοίνικες με το τσουβάλι τότενες και σα ξύπνοι και έμποροι πού θα καθόντουσαν πάνω στα όρη και τ΄ άγρια βουνά?
Στη καλοπέσουλη από όλες τσι πλευρές Πάλη νομίζω.
Κά κα κα κα κα κα. - Και άματις προβληματίζεσαι περισσότερο και έχεις κάνα κουάρτο χρόνο έμπα και διάβασε στο:Thodoris Androutsopoulos Γιωργος Γκιαφης Γιωργο,σου εχω πει απο την αρχη η ερευνα μου ειναι πολυμερης.Απο πολλα στοιχεια. Ερασια για την ΚΕΡΚΥΡΑ ,το νησι των Φαιακων. Την ΛΕΥΚΑΔΑ τοαρχαιο Δουλιχιον που ηταν αποικια των Ηλειων,Την ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ που ειναι το νησι ΙΘΑΚΗ,το σημερινο ΘΙΑΚΙ που ειναι η αρχαια ΣΑΜΗ του ΕΥΡΥΛΟΧΟΥ, το νησι ΚΑΛΑΜΟΣ που ειναι το αρχαιο νησι ΚΡΟΚΥΛΕΙΑ και το νησι ΚΑΣΤΟΣ που ειναι το αρχαιο νησι ΑΙΓΙΛΙΨ..Και το Μεγανησι εχει σχεση με τον ΜΕΓΗ ,γιατι φαινεται οτι στο κεντρο του υπηρχε κτηριο,πιθανον εξοχικη κατοικια, Τελος η ΖΑΚΥΝΘΟΣ ειναι η αρχαια Ζακυνθος που ειναι μοναδικο που δεν αλλαξε ονομα απο την αρχαιοτητα. Καποτε θα υπαρξει η αναδειξη τους,.Τιποτε αλλο. Και για το φιλο Σπυρο, η ΑΣΣΟΣ ηταν το λιμανι ΦΟΡΚΥΣ,Ας διαβασει τι λεει η Οδυσσεια εκει.Πως περικλειεται απο δυο αποκρημνες προεξοχες που καταληγουν σε ακρωτηρια και προστατευουν το λιμανι.Εκει επεστρεψαν και ο Οδυσσεας και μετα ο Τηλεμαχος.Προσφατως εμαθα για τις δυο σπηλιες που αναζητουσα καιρο. Καλο διαβασμα.
www.portoassos.gr/η-αρχαία-ονομασία-πάλη-παλική.
Και πες και στο κ Καμπάνη μπας και έχει αντιρρήσεις καθότι ευχάριστο θα μου ήτανε…
Κά κα κα κα κα κα κα κα - Thodoris Androutsopoulos Γιωργος Γκιαφης Η αποσταση απο το λιμανι μεχρι το ανακτορο του Οδυσσεα [Φισκαρδο] ειναι ακριβς 9580 μετρα = Δια του 10 = 958 = ΓΕΡΩΝ. κωδικος αριθμος της αρχαιοτητας αλλα και των λεξαριθμων. Ο ΦΟΡΚΥΣ λεγοταν θαλασσιος ΓΕΡΩΝ. Οχι τυχαιο .
Πάμε λοιπόνε:
Δε θέλω να σε στενοχωρήσω κύριε Καμπάνη μου αλλά όλο αυτό το κατεβατό στηρίζεται σε παρωχημένα επιχειρήματα πλέον.
Δεν αναφέρετε και σε πιο σημείο της Παλικής ήταν το μέγαρο – σπίτι του Οδυσσέα αλήθεια για να σας το ανατρέψω και αυτό.
Στηρίζετε το μέγεθος παράδειγμα της Ιθάκης στα κυνήγια των αίγαγρων και ζαρκαδιών λες και ο Οδυσσέας με τον Άργο παρέα δε μπορούσε να πάει από οποιοδήποτε σημείο της Κεφαλονιάς όπως παράδειγμα στην Πάλη να κυνηγήσει!
Εδώ μέχρι την Αιτωλοακαρνανία πήγαινε όπου και το σημάδι στον μηρό από τον κάπρο, άσε που αν υπήρχαν τέτοια ζώα εγκλωβισμένα στη Παλική μέσα σε λίγα χρόνια θα τα είχανε εξαφανίσει κυνηγώντας τα. Χα χα.
Αλήθεια το κατάσπαρτο από πέτρα έδαφος της Ιθάκης το «εξαφανίσατε»??
Η Πάλη λεγόταν και Πάλη και Παλική όχι από την θεά Αθηνά, αλλά από φοινικικής προελεύσεως θεούς όπως αναφέρω στο portoassos, με πολύ περισσότερες πιθανότητες.
Η Παλική εκτός του ότι μάλλον κρύβει πετρέλαια δεν κρύβει τίποτις άλλο από πλευράς που εσείς θα θέλατε.
Είναι ένα μέρος που έχει ελάχιστες έως μηδενικές πιθανότητες να ήταν ο τόπος κατοικίας του Οδυσσέα.
Έχω τη δυνατότητα να σας ανατρέψω μάλλον όλα τα στοιχεία που αναφέρεστε προσδιορίζοντάς την σαν την Ομηρική Ιθάκη, Και γνώμη μου πάντα είναι ότι πρέπει να εξετάσετε με μεγαλύτερη ευρύτητα το όλο θέμα και όχι φανατισμένα όπως δυστυχώς οι περισσότεροι Ομηριστές.
Και θα μπω στον πειρασμό να σας ρωτήσω μια και λέτε ότι το έχετε ψάξει ποιό από όλα αυτά τα επιχειρήματα που αναφέρεστε δεν προσαρμόζεται στη θεωρία μου περί Άσσου = Ιθάκης ???
Σπύρος Ρόκκος