Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 17 Απριλίου 2023

Αποκολλήθηκαν βράχοι κι έπεσαν στον κεντρικό δρόμο Αργοστολίου- Πόρου

 Κεφαλονιά: Αποκολλήθηκαν βράχοι κι έπεσε σε κεντρικό δρόμο Αργοστολίου- Πόρου

Πτώση βράχων σημειώθηκε γύρω στις 6:30 σήμερα το πρωί της δευτέρας στον κεντρικό δρόμο Αργοστολίου – πόρου και πιο συγκεκριμένα στην στο ύψος του φαραγγιού του πόρου, κλείνοντας το ένα ρεύμα.
Οι βράχοι αποκολλήθηκαν από το πρανές του φαραγγιού πάνω από το δίκτυ βραχοπροστασίας και κατέληξαν στον δρόμο,
Ευτυχώς εκείνη την ώρα δεν περνούσε από το σημείο κάποιο όχημα και έτσι δεν σημειώθηκε ατύχημα.

Και οι σχολιασμοι σε φεις αμετρητοι ,,για την ανικανοτητα μας βασικα να φτιαξουμε κατι προστατευτικο στην κεντρικη εισοδο του νησιου
    • Ερνέστος Πιτσικγάλλο
      È una strada pericolosa no c'è che dire ma la morfologia del paesaggio obbliga a molta attenzione e la colpa non è di nessuno.
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • Δείτε τη μετάφραση
      • 9 ώρ.
    • Dimitris Armodoros
      Διεκδίκηση για χάραξη και κατασκευή τούνελ
      5
    • Pierros Tzamarias
      Ευτυχώς πάλι. Η τύχη έπαιξε τον ρόλο της.
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 8 ώρ.
    • Φωτης Γκιαφης
      Εγώ πιστεύω ειλικρινά ότι μέσα στο στενό του Πόρου είναι κάποιος άγιος πού προστατεύει τους ανθρώπους μπορούσε αυτό το συμβάν να γίνει σε ώρα που περνούσαν συνέχεια αυτοκίνητα και όμως έγινε σε ώρα που δεν κυκλοφορούσε τίποτα. Ας μην ξεχνάμε πόσα αυτοκίνιτικά ατυχήματα έχουν γίνει στην γέφυρα και ποιό πάνω που έχουν πέσει μέσα στο ποτάμι και ποτέ δεν έπαθαν ούτε γρατσουνιά κανένας άνθρωπος για αυτό νομίζω ότι κάτι συμβαίνει σ' αυτό το σημείο
      13
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 8 ώρ.
      Ο χρήστης Pierros Tzamarias απάντησε
       
      2 απαντήσεις
      8 ώρ.
    • Voula Kourkoumeli
      Πρέπει να θρηνήσουμε θύματα για να ληφθούν μέτρα προστασίας;;;;;
      6
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 8 ώρ.
      • Τροποποιήθηκε
  • Καλυψώ Νίκη
    " Δεί δή χρημάτων καί άνευ τούτων ουδέν " .
    Υπομονή , πρόεδρε !
    2
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 8 ώρ.
    • Dimitris Armodoros
      Καλυψώ Νίκη Χρήμα υπάρχει αλλά δεν περισσεύει για την προστασία των πολιτών... τα Τέμπη μας έδειξαν την ευαισθησία του κράτους και τις προταιρεότητες που βάζει. Η ζυγαριά κόστους - οφέλους κλείνει πάντα προς τη μια πλευρά...Καλημέρα Χρόνια πολλά !
      3
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 8 ώρ.
    • Καλυψώ Νίκη
      Dimitris Armodoros Συμφωνώ, τα χρήματα πάνε σε επιδόματα για την εξαγορά της ψήφου !
      2
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 8 ώρ.
    • Χρόνης Κεφαλλονια
      εχουμε 40000 κρατικοδίαιτους με μισθούς από 5000 -7000 το μηνα και ανω Εκλογές έρχονται , Αφήστε της ιδεολογικές σας αγκυλώσει και λειτουργήστε με λογική
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 8 ώρ.
    • Dimitris Armodoros
      Καλυψώ Νίκη Αυτά είναι τα ψίχουλα...
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 6 ώρ.
    • Dimitris Armodoros
      Χρόνης Κεφαλλονια Το ότι κάποιοι καλοπληρώνονται για να στηρίζουν αυτο το σύστημα είναι δεδομένο. Αλλά οποσδήποτε δεν είναι τα ποσά που κάνουν σήμερα τους φτωχούς φτωχότερους. Όμως ιδεολογική αγκύλωση είναι το γεγονός ότι μια μικρή κρατικοδίαιτη μερίδα λυμαίνεται δις μέσα από επιχορηγήσεις, από υπερτιμολογιμένες κατασκευές (βλέπε δρόμους και δημόσια έργα γενικά...) μέσα από πληθώρα φοροαπαλλαγών όταν εσύ με το πενιχρό σου εισόδημα δεν απαλλάσσεσαι ούτε για τα στοιχειώδη... Φυσικά και δεν είναι Ελληνικό μόνο φαινόμενο . Σήμερα το 1% του παγκόσμιου πληθυσμού κατέχει το 48,5% του παγκόσμιου πλούτου. Αν αυτό εσύ το θεωρείς λογική σκέψη φυσικά δικαίωμα σου.
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 5 ώρ.
    • Καλυψώ Νίκη
      Έτσι ήταν πάντα , δυστυχώς ! Από την εποχή του Περικλή και πιο παλιά , ακόμα !
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 5 ώρ.
    • Καλυψώ Νίκη
      Χρόνης Κεφαλλονια Σε τι διαφωνούμε , δεν κατάλαβα ! Όταν καταθέτουμε την άποψή μας , ας μη χρησιμοποιούμε προστακτική για τους άλλους . Ο Βολταίρος , νομίζω , δεν είχε πει " διαφωνώ με όσα λες , αλλά υποστηρίζω μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες " !
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 5 ώρ.
      • Τροποποιήθηκε
  • Georgios Maurogiannis
    Ήταν που θα άρχιζε ο δρόμος τέλη του 2022....
    3
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 8 ώρ.
  • Georgia Beritsi
    Και μιλάμε για το κεντρικό οδικό δίκτυο (και το μοναδικό, επίσης). Δυστυχώς, δεν θα είμαστε τυχεροί συνέχεια! Όταν γίνει το κακό και θρηνησουμε ανθρώπινες ζωές, θα είναι πολύ αργά! Πού είναι, λοιπόν, τα μέτρα προστασίας του στενού; Γιατί πρέπει κάθε μέρα να περνάμε κάνοντας τον σταυρό μας;
    5
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 8 ώρ.
  • Μαρία Δευτεραιου
    Φανταστείτε να γινόταν όταν θα περνούσαν τα σχολικά λεωφορεία, η όπως είπε και ο Φώτης σε ώρα εχμης που ο κόσμος πειγενει για τις δουλειές του η για το καράβι, θα πρέπει να θρηνισουμε θύματα για να θυμηθούν ότι εκτός από αλλά χωριά που υπάρχουν γύρο από τον έρμο τον πορο που περνούν ίσως ποιο πόλους ψήφους, κάπου στον χάρτη της Κεφαλονιάς υπάρχει και ένα ξεχασμένο χωριό που λέγεται Πόρος, είναι κρίμα να θυμούνται ότι το χωριό μας ,και λέω χωριό μας γιατί το νιώθω ότι είναι και δικό μου χωριό μετά από 25 χρόνια που είμαι εδώ νύφη, και πονάει να βλέπω το χωριό αυτό να βουλιάζει χρόνο με το χρόνο και τα γύρο χωριά να ανεβαίνουν και ο Πόρος να μένει στάσιμος, μήπως είναι καιρός τα μεγάλα κεφάλια που ειναι πανω από τον πρόεδρο μας (Οδυσσέα Γαλιατσατο) να κοιτάξουν και λίγο από που μπάζει η μπαρακα, και να μην κοιτάζουν πόσους ψήφους θα μετρήσουν.
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 8 ώρ.
  • Dimitris Skaripas
    Πολλά παράπονα για πετρούλες απ ότι βλέπω, φέτος πριν τα λαγκάδια έπεσε τεράστιος βράχος και δεν αντέδρασε ο κόσμος, όλη η Ελλάδα που είναι ορεινή έχει τέτοια θέματα, μπορούν να γίνουν παντού έργα μέχρι την κορυφή του βουνού για να μην γίνουν κατολίσθησεις;
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 8 ώρ.
  • Dimitris Skaripas
    Αυτό είναι επικίνδυνο όχι οι πετρούλες
    Μπορεί να είναι εικόνα δρόμος
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 8 ώρ.
    • Χρόνης Κεφαλλονια
      Χριστος Ανέστη , Δεν έχει σημασία το μέγεθος του λίθου Δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι την ίδια συμπεριφορά σε κάτι απρόοπτο
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 6 ώρ.
  • Ηλίας Βαλσαμης
    Μία λέξη ευτυχώς ως πότε όμως
    3
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 8 ώρ.
  • Stamatia Gkiafi
    Μπορεί πράγματι να υπάρχει κάτι 🙏🏼 και να προστατεύει το σημείο... και πάντα θα υπαρχει αρκεί ομως να ληφθούν και κάποια μέτρα γιατί όταν θα έρθει η κακιά η ώρα και θρηνήσουμε κάποιον τί θα λεμε...? Μπορει ΝΑΙ η μορφολογία και το τοπίο μοναδικο αποτομο, δύσκολο...🤔 αλλά ενα τούνελ_ σκεπαστρο ομως απο κατω ακριβως με ανοιγματα στα πλαϊνά ισως είναι αποτελεσματικό...... Την εικονα και την μοναδικοτητα του φαραγγιού δεν την χαλάει...!!!
    4
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 7 ώρ.
    • Τροποποιήθηκε
    • Galiatsatos Odysseas
      Η κοινότητα πόρου κατέθεσε πρόταση στις αρμόδιες υπηρεσίες για την προστασία των διερχομένων από το φαράγγι του πόρου. Το φαινόμενο της πτώσης των βραχοτεμαχίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες κατηγορίες επιπτώσεων για τις ανθρώπινες ζωές. Προκειμένου να αποφευχθούν οι καταστροφικές συνέπειες προτείνουμε κατά την γνώμη μας να κατασκευαστεί κλειστή επικλινής κατασκευή από οπλισμένο σκυρόδεμα σε μήκος 100 μέτρα πάνω στην οποία οι πέτρες που πέφτουν θα κυλάνε στο ρέμα. Σας παρακαλούμε να εγκρίνετε την προτεινόμενη κατασκευή ώστε να απαλλαχθούμε από τον φόβο, το άγχος και την ανασφάλεια κατά τη διέλευσή μας από την περιοχή”.
      4
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 7 ώρ.
    • Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.
      2
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 6 ώρ.
    • Stamatia Gkiafi
      Galiatsatos Odysseas πολυ σωστη η κινηση της κοινοτητας !🤗 Ευχομαι σε άμεση και αποτελεσματική ανταπόκριση!
      Εδω βρηκα ενα παράδειγμα στο τί εννουσα καπου στην Ιταλία ...
      σήραγγα αυτοκινήτων στον αυτοκινητόδρομο dolomites :
      Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 3 ώρ.
  • Πέτρος Αρμόδωρος
    Μεγάθυμοι Κεφαλλήνες ξυπνήστε .........
    Αυτό αφορά όλο τό νησί !!!!!!
    Το κοτετσόσυρμα πού βάλανε για
    προστασία είναι εμπαιγμός .
    Προσβάλει τη νοημοσύνη μας ....Μήπως οι υπεύθυνοι ταξιδεύουνε
    με αεροπλάνο ??????
    Αυτά προς το παρόν ..........
    10
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 7 ώρ.
  • Nikos Kalogiratos
    Η ανεξέλεγκτη βόσκηση, το ξεγύμνωμα των βουνών με ακραία καιρικά φαινόμενα
    Επακόλουθο οι κατολισθήσεις με ότι αυτό συνεπάγεται!!!
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 6 ώρ.
    Ο χρήστης Eleni Kagkadi απάντησε
     
    6 απαντήσεις
    1 ώρ.
  • Christopher Kotsoros
    Ευτυχώς και δεν έγινε σε ώρα αιχμής ώστε να έχουμε απρόβλεπτες συνέπειες για τους ανθρώπους....Τωρα συνεχώς με τις βροχοπτώσεις έχουμε καθίζηση οδοστρώματος η κατολισθήσεις η και κανέναν σεισμό που μακάρι να μην έχουμε .....Η μορφολογία του εδάφους σε πολλά μέρη της Κεφαλονιάς και της Ελλάδας χρίζει τεράστιας σημασίας προσοχή να υπάρχουν προστατευτικά κιγκλιδώματα αλλά και δίχτυα ασφαλείας αλλά και έργα όπου χρειάζονται ......Ας κοιτάξουν από την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων με προσοχή τα επικίνδυνα σημεία στα νησιά μας ....Θα πω τον Μύρτο και τους Πετανους ως παράδειγμα εκτός από το φαράγγι του Πόρου γιατί κάποια στιγμή η τύχη θα μας εγκαταλείψει .... Χρόνια Πολλά
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 6 ώρ.
  • Theodorakatos Christos
    Πέρασα από το σημείο 5 λεπτά νωρίτερα! Χριστός Ανέστη!!
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 5 ώρ.
  • Nico Pylarinos
    Χριστός Ανέστη!!
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 5 ώρ.
  • Πέτρος Αρμόδωρος
    Ρωτήστε κάποιον που έζησε το σεισμό
    του 1953 τι έγινε εκεί ......
    Αυτό τό Ρήγμα έχει ξαναδώσει μεγάλο σεισμό ?????
    Η στατιστική είναι η μεγαλύτερη πρόγνωση !!!!!
    Οι Σεισμολόγοι τί λένε ?????
    Καί τονίζω το θέμα αυτό αφορά όλο τό νησί !!!!!!
    3
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 4 ώρ.
  • Βασω Διαμαντατου
    Κάποια στιγμή αργά ή γρήγορα θα ρθουν όλα κάτω.Αλλα σ αυτό το σημείο τι βράχια έχουν έρθει κάτω τι αυτοκίνητα έχουν πέσει στο ποτάμι, όλοι βγήκαν σώοι Ποτέ κανείς δεν έπαθε κάτι σοβαρό Όλοι από θαύμα την γλίτωσαν.Μεχρι πότε κανείς δεν ξέρει.
    2
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 4 ώρ.
  • Victoria Pagoulatou
    Μάλλον λοιπόν και εγώ θα πρέπει να θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό όταν έπεσε ο βράχος πάνω στο αυτοκίνητο μου μέσα στη νύχτα
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 4 ώρ.
    • Τροποποιήθηκε
  • Stamatia Gkiafi
    Ως παράδειγμα σε παραπάνω σχόλιο μου .... :
    καπου στην Ιταλια ....
    Σήραγγα αυτοκινήτων στον αυτοκινητόδρομο dolomites...!!!
    Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.
    3
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 3 ώρ.
    • Τροποποιήθηκε
  • Xaralampos Anninos
    Μιά φωτογραφία χίλιες λέξεις . Μπορεί κάποιος υπεύθυνος να μας ενημερώσει.
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 2 ώρ.
    Ενεργός
    Ο χρήστης Galiatsatos Odysseas απάντησε
     
    1 απάντηση
    1 ώρ.
  • Leonidas Vandoros
    -Χθες που κατέβαινα Πόρο ,έπεσαν στο αντίθετο ρεύμα απο εμένα πέτρες.
    -Την στιγμή εκείνη ερχόταν αμαξι απο το αντίθετο ρεύμα και στην κίνηση του να τις αποφύγει πήγαμε να τρακάρουμε.
    -Ευτυχώς δεν έτρεχα ούτε εγώ ούτε το άλλο όχημα και έτσι δεν συνέβη κάτι χειρότερο.
    -Σταμάτησα και τις έβγαλα στην άκρη.
    -Φοβάμαι ότι κάποια ημέρα όμως θα γίνει το κακό.
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 2 ώρ.
  • Ρούλα Κουστουμπάρδη
    Μα αυτο ηταν ενα αχρηστο εργο...μια γελοιοτητα. Τα διχτυα προσταδιας επρεπε να τοποθετηθουν καθετα

2 σχόλια:

  1. Άματις επαίρναε κάνα όχημα με ανθρώπους και πέφτανε τα μπατικά απάνου τσου συνηθισμένα πράματα.
    Άματις και πέρνααν τίποτις αδέσποτα να γδεις τι θα γενότουνε…

    Η νέα τάξη πραγμάτων γλέπεις!
    Έχετε μείνει ολίγον τι πίσω αγαπητέ.
    Κάνω λάθος??
    Κά κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω ότι για είσοδος νησιού είμαστε απαραδεκτοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή