Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

Η ΠΕΡΙΟΔΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΗΓΥΡΙΟΥ ,,ΕΠΙΦΕΡΟΥΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ!

ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ    ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΥ  ,,ΜΕΤΑ  ΤΗΝ  ΔΙΑΜΑΝΤΙΝΑ ΠΑΠΑΔΗΜΑΤΟΥ ,
ΠΡΙΝ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ  ,,    ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΑΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΠΡΟΝΗΣΟ,, ΠΟΥ Η
ΑΠΟΦΑΣΗ  ΠΕΡΙΟΔΙΑΣ  ΟΠΩΣ  ΕΞΕΛΙΣΕΤΕ  ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ  ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ  ,,ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΟΙΑ ΕΠΙΣΗΜΗ  ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ  ΑΝΑΓΚΑΣΕ  ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΕ ΣΕ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ,, ΤΗΝ  ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΡΙΑ  ΤΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙΝΑΣ  ΤΟΤΕ,,ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΥ  ΕΛΕΝΗΣ ΓΚΙΑΦΗ  (Αδελφής μου)

ΘΑ  ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ,, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ  ΠΟΛΥΠΛΟΚΟ,,ΠΟΥ ΘΑ
ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΟΥΝ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΜΟΥ!!,,ΑΠΛΑ  ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ  ,,ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ  ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,, ΠΟΥ  ΙΣΩΣ  ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ  ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕς  ΔΡΑΣΕΙΣ,, ΤΩΡΑ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΕΝΑ ΛΟΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,, ΚΑΙ  ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ  ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΛΟΓΗ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑΣ  ΘΑ ΑΠΟΦΕΡΕΙ  ΠΙΘΑΝΟΝ  ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ  ΤΟΥ!!!
ΚΡΙΜΑ,,,,   !   ΚΑΛΟ  ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ,, ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ!


ακολουθεί  το  κείμενο  παραίτησης   της!!!!


Π Α Ρ Α Ι Τ Η Σ Η ΠΟΡΟΣ 2-8-2013 ΠΡΟΣ ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΡΟΝΗΣΟΣ
Κύριοι
Μετά τις τελευταίες εξελίξεις αναφορικά με την εκδήλωση του Πανηγυριού του χωριού μας και την επιμονή σας μετά την θύελλα αντιδράσεων της τοπικής κοινωνίας θέτω την παραίτηση μου από μέλος και Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. Δούλεψα επί 30 χρόνια με διάθεση, συνεργάστηκα αρμονικά με τα εκάστοτε μέλη του Δ.Σ,από τη θέση του απλού μέλους,μέλους του Δ.Σ. και Αντιπροέδρου του Δ.Σ.χωρίς σκοπιμότητεςκαι επιδίωξη προσωπικής προβολής. 
 Φιλοδοξούσα να δώσουμε ζωή στο χωριό μας στον όμορφο Πόρο της Κεφαλονιας. 
Αποψή και Πιστεύω μου είναι ότι '' Ο ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ'' και στον Πολιτισμό δεν χωράνε Σκοπιμότητες πολιτικές κοινωνικές και τοπικές.
 Οι προσωπικές συμπάθειες και αντιπάθειες παραμερίζονται για το συμφέρον του χωριου που αγαπάμε. 
 Η μεταφορά του Πανηγυριού που επί 30 χρόνια γινόταν στην πλατεία του χωριού μας, στο χώρο του Λιμένος του Πόρου, με βρίσκει εντελώς αντίθετη διότι θεωρώ τον χώρο ανασφαλές όσον αφορά την διεξαγωγή του Πανηγυριού και διχαστική για την τοπική κοινωνία που μόνο σκοπιμότητες μπορεί να υποκρύπτει. 
 Επειδή θέλω να έχω την συνειδησή μου καθαρή απέναντι στην οικογένειά μου και τους χωριανούς μου παραιτούμε από μέλος του Δ.Σ. και εύχομαι η εξέλιξη του Συλλόγου και του χωριού να μην θυσιαστει στο βωμό προσωπικών φιλοδοξιών.
 Εύχομαι '' ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ'' και ''ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ '' στο ΕΡΓΟ ΣΑΣ 

 ΕΛΕΝΗ ΓΚΙΑΦΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου