ΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΠΙΣΩ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΑΡΑΘΕΤΟΝΤΑΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ 'ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ' ΠΟΥ ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΤΗΝ FAST FERRIES.
7 ΜΑΡΤΙΟΥ 2003 ΤΡΑΒΗΧΤΗΚΕ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ. ΤΟ ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΝΑΥΠΗΓΟΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΖΩΝΗ ΤΟΥ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ.
7 ΜΑΡΤΙΟΥ 2003 ΤΡΑΒΗΧΤΗΚΕ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ. ΤΟ ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΝΑΥΠΗΓΟΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΖΩΝΗ ΤΟΥ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ.
Ο ΕΡΧΟΜΟΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΙΣΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΡΙΝΤΖΗ ΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΗΣ STRINTZIS LINES ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΤΗΣ BLUE STAR FERRIES. ΜΕΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ ΟΙ ΣΤΡΙΝΤΖΑΙΟΙ ΞΑΝΑΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑΣ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟΤΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ H BLUE STAR FERRIES ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΣΤΟ ΣΑΜΗ-ΠΑΤΡΑ ΚΑΙ Η ΖΑΚΥΝΘΙΝΗ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΣΤΟ ΠΟΡΟΣ-ΚΥΛΛΗΝΗ ΚΑΙ ΚΥΛΛΗΝΗ-ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ ΜΕ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΗΣ ΕΚ ΠΕΡΙΤΡΟΠΗΣ.
ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ, ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΙΝΙΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΘΡΥΛΙΚΟ ΟΝΟΜΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΟΣΤΑ ΤΟ 2003
ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4 ΜΗΝΕΣ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ ‘ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ’ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΤΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΥΠΕΡΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΥΜΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΤΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΤΟΥ ΧΩΡΩΝ. Η ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΣΚΕΥΗΣ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ Α. ΚΟΠΟΥΚΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΕΚΠΟΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΜΕΤΑΣΚΕΥΕΣ ΤΗΣ ΤΟΤΕ STRINTZIS LINES ΠΛΟΙΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΥΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΒΕΒΑΙΩΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ.
ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΙΣ 26 ΙΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ 2003 ΤΟ ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ ΑΦΗΝΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ΤΟ ΠΕΡΑΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΛΕΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ. ΤΑ ΣΦΥΡΙΓΜΑΤΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ ΦΑΝΕΙ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΛΠΟ ΤΟΥ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ. ΠΛΗΘΟΣ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΔΕΜΕΝΟ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ ΑΦΟΥ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ
ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΙΣ 26 ΙΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ 2003 ΤΟ ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ ΑΦΗΝΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ΤΟ ΠΕΡΑΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΛΕΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ. ΤΑ ΣΦΥΡΙΓΜΑΤΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ ΦΑΝΕΙ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΛΠΟ ΤΟΥ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ. ΠΛΗΘΟΣ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΔΕΜΕΝΟ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ ΑΦΟΥ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ
..ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΣΤΙΣ 7 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2003 ΟΠΟΥ ΤΟ ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ ΛΥΝΕΙ ΚΑΒΟΥΣ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ-ΛΗΞΟΥΡΙ-ΚΥΛΛΗΝΗ ΚΑΙ ΠΟΡΟΣ-ΚΥΛΛΗΝΗ.
ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΠΛΟΙΟ ΠΟΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΟ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΠΡΩΤΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ, ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ, ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΟΥ.
Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ Η ΖΑΚΥΝΘΙΝΗ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΤΟΝΙΑ (ΝΥΝ ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ) ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.
ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΟΙ ΜΗΝΕΣ, ΤΟ ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΑΚΟΥΡΑΣΤΑ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΠΟΣΠΩΝΤΑΣ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΑΡΟΤΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΤΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕI ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ΝΕΟ ΕΤΑΙΡΙΚΟ ΣΧΗΜΑ ΤΗΣ STRINTZIS FERRIES.
ΥΓ. ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΤΟΥ 2004 ΤΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΛΟΓΩ ΖΗΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΥΠΕΣΤΗ ΣΤΟ ΒΑΘΥ ΤΗΣ ΙΘΑΚΗΣ ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΗΝΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΑΣΗΣ. Η BLUE STAR FERRIES ΝΑΥΛΩΝΕΙ ΤΟΤΕ ΤΟ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΠΛΟΙΟ ΠΟΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΟ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΠΡΩΤΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ, ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ, ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΟΥ.
Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ Η ΖΑΚΥΝΘΙΝΗ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΤΟΝΙΑ (ΝΥΝ ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ) ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.
ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΟΙ ΜΗΝΕΣ, ΤΟ ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΑΚΟΥΡΑΣΤΑ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΠΟΣΠΩΝΤΑΣ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΑΡΟΤΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΤΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕI ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ΝΕΟ ΕΤΑΙΡΙΚΟ ΣΧΗΜΑ ΤΗΣ STRINTZIS FERRIES.
ΥΓ. ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΤΟΥ 2004 ΤΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΛΟΓΩ ΖΗΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΥΠΕΣΤΗ ΣΤΟ ΒΑΘΥ ΤΗΣ ΙΘΑΚΗΣ ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΗΝΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΑΣΗΣ. Η BLUE STAR FERRIES ΝΑΥΛΩΝΕΙ ΤΟΤΕ ΤΟ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΠΤΕΡΥΓΙΩΝ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΕΜΦΑΝΙΖΕ ΣΥΧΝΑ ΕΝΤΟΝΟΥΣ ΔΙΑΤΟΙΧΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΡΑΝΤΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΛΩΡΗ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟΥ 2005 Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΠΛΩΡΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΑΛΟΤΕΡΗ ΚΑΜΠΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΣΚΑΣ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ.
Η ΜΕΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΠΛΩΡΗΣ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΠΑΡΑΤΡΟΠΙΔΙΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΣΤΟΝ ΚΑΙΡΟ. ΠΛΗΡΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΕΠΕΛΘΕΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ STABILIZERS ΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ Η ΝΕΑ ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ FAST FERRIES.
ΥΓ. ΑΠΟ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΤΟΥ 2004 ΕΧΕΙ ΑΓΟΡΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΣΤΟ ΣΤΟΛΟ ΤΗΣ STRINTZIS FERRIES ΤΟ 'ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ' ΠΑΡΑΜΕΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΙΘΑΚΗ-ΣΑΜΗ-ΠΑΤΡΑ. Συνεχίζεται...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου