Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

Ο Αρης σχόλιάζει τον Κεφαλονίτη γάϊδαρο!!Αλλά και τον παλιοαχυρώνα μου

  1. Έδεκει στο τέλος καλύτερα πάει και με το συμπάθιο αρχόντησά μου:
    «Μπονόρα μπονόρα ξεκινώ για να τα κάμω ούλα
    για δαύτο μη ζορίζετε για θα με πιάσει κούρλα!!».
    Χα χα χα χα.

    Λοιπόνε ετούτη η Κεφαλλονίτισσα μου έδωκε λύση για τσου Ρισσιάνους!
    Έλυσα το πρόβλημα του Χάρακα με το καλύτερο τρόπο!
    Έρκουνται οι τουρίστες μέχρι πλατέα Διβαράτων, παίρνουνε γαϊδάρους από την Περιφέρεια και το Δήμο (όχι μη πάει εκεί που πάει το μυαλό σας, μισθωμένους εννοώ), τσου καβαληκεύουνε, περνάνε τη γκρεμίλα του Χάρακα καβαλαρία, φτάνουνε έδεκει στη μύτη (Ξωμύτη τη λένε νομίζω) όπου έδεκει στο πλάτωμα τσου περιμένουνε λεωφορεία για Άσσο – Φισκάρδο!

    Να δείτε ουρές που θα γίνουνται για τσου γαϊδάρους!
    Κανείς δε θα κατεβαίνει στο Μύρτο για μπάνιο!
    Να μου πεις πού να βρεθούνε τόσοι γαϊδάροι??
    Ρε έεεεχει και παραέχει, απλά μας μπερδεύει η προβιά τσου.

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα
  2. και Ωραίοι! Καλό το ξεκίνημα αλλά το «αχυρώνας» δε μου αρέσει! Κάτι που να έχει σχέση με τον Εύμαιο θέλω και να είμαι κοντά του. Μην ξεχνάμε ότι πρώτα πρέπει να θυσιάσουμε για να εξευμενίσουμε τσου Θεούς και να σιγουρέψουμε την επιτυχία. Βουτάμε κάνα – δυο γουρουνόπουλα από τον Εύμαιο, τα ψήνουμε ένα βράδυ και έχουμε το τερπνό μετά του ωφελίμου! Από τον αχυρώνα τι να πάρουμε σανό?? Και τσου Θεούς ευχαριστημένους και τη κοιλιά γιομάτη για να αφήνει το μυαλό να δουλεύει άνετα, γιατί νηστικό μυαλό δε σκέφτεται. Εγώ θέλω και λίγο βοστιλίδι για να ξεκαθαρίσω τη προσωπική μου υπόθεση καθ΄ότι είμαι Θιακοκεφαλλονίτης, φίλος παλιός του Ρισσιάνου, των Ποριωτώνε, όπως και κάθε Ομηριστή και μάλλον το ξύλο δε θα το γλυτώσω. Μπας και μπορώ να το παίζω υπεράνω ανταγωνισμού??? Πέρα από τα αστεία πάντως είναι μια ωραία ιδέα, γιατί άμα μερικοί κουρλοί δεν πάνε μπροστά, στην Ελλάδα ποτέ δε γένεται τίποτις. Εγκρίνω με τη σειρά μου και επαυξάνω! Χουά χα χα χα χα χα χα χα. σε ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ
    ΓΙΩΡΓΟΣ  ,,ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ,, ΕΧΩ ΣΚΟΠΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΝΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΣΟΥΜΕ  ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ,,ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΨΟΥΝ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ,, ΝΑ ΚΑΜΟΥΝ ΤΟ ΚΟΠΟ ΝΑ ΜΕ ΠΥΡΠΟΛΗΣΟΥΝ,, ΜΠΑς ΚΑΙ ΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΜΑΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ,,!!  ΧΑΧΑΧΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου