-
Ορέ σε γκρίνιες με βάλετε!
Έχω και τον aris και μου λέει ότι τόνε συμφέρει αυτή η θεωρία γιατί για να ευσταθεί πρέπει οι αρχαίοι να γλέπανε τον κόσμο ανάποδα.
Και άμα λέει γυρίσουμε τη Κεφαλονιά ανάποδα του έρχεται «κουφέτο» και η σημερινή Ιθάκη έχει όλες τσι προϋποθέσεις τση Ομηρικής!
Τώρα να αρχίσω τσι μπόμπες για θα αρχινήσετε να μαθαίνετε?
Εκειό που δεν έχετε βρεί ακόμα είναι τί ώρα ξύπνησε ο Οδυσσέας στο λιμάνι του Φόρκυνα αλλά εμείς βρήκαμε τσι σημειώσεις του!
Κά κα κα κα κα κα κα κα κα.
-
ΑΣΕ ΤΣΙ ΜΠΟΜΠΕς ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΣΟΥ ΛΕΩ,,ΤΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΘΕΡΜΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ,, ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΠΥΡΟΜΑΧΙΚΑ,, ΚΑΙ ΑΝ ΘΕς ΝΑ ΜΕ ΑΚΟΥΣΕΙς,, ΚΑΤΣΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΣΥΧΑ, ΦΤΙΑΞΕ ΚΑΙ ΑΛΛΕς, ΕΤΟΙΜΑΣΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΑ ΤΣΙ ΑΣΣΟΥ,, ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ΒΑΜΕΝΗ! ΧΑΧΑΧΑΧΑ
-
Θα έπιανα το όνομα Αίνος για να αρχίσουμε από τα χοντρά – χοντρά αλλά άστο.
Για την ώρα μπες και δες στο "portoassos" το Δήμο Άσσου, να δεις πού σε κάμαμε γαμπρό και μας φέρνεις σε δύσκολη θέση να σε κοντράρουμε…
Χα χα χα χα χα χα.
-
Ευχαριστώ όπως και για την ανάρτηση.
Ό,τι μπορούμε κάνουμε που έλεε κι ο νόνος μας και εγώ και εσύ ακόμα περισσότερο.
Τα χωριά του Καλού Όρους φυσιολογικά παλιά είχανε πολύ περισσότερο κόσμο από την Άσσο που σχεδόν δεν θα υπήρχε λόγω πειρατών.
Εμείς όμως σα «πρωτευουσιάνοι» άμα τους βλέπαμε στο χωριό μας λέγαμε κατεβήκανε οι χωριάτες! Τώρα ποιοι ήτανε και ποιοι δεν ήτανε χωριάτες δε ξέρω. Χα χα χα χα.
-
Για το σχόλιό σου.
Άσε που μάλλον το κομπιούτερ μου δε σε κάνει κέφι και σε πέταξε στα ανεπιθύμητα κακακα.
Υπάρχουν απογραφές τουλάχιστον από το 1897 αλλά δε γνωρίζω αν είναι στο διαδίκτυο. Οι πληθυσμιακές πληροφορίες που έχω για το 1928 είναι από προπολεμική εγκυκλοπαίδεια και μου βγήκε η Παναγία.
Ψάξε – ψάξε ίσως κάτι καταφέρω όμως.
Σου είχα πεί πιο παλιά ότι γράφει γύρω στους πενήντα κατοίκους (48) ή(51) το 1928 σε Πόρο αλλά μου είπες ότι μάλλον είναι αδύνατο. Δεν γνωρίζω και πως γινόταν οι απογραφές τότε, αν δηλαδή παράδειγμα στην Άσσο είχανε κατέβει κάτοικοι από το κάστρο σαν εργάτες πού γραφόντουσαν σα κάτοικοι? Εκεί που τους έβρισκαν οι απογραφείς ή όχι??
-
ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΟ ΕΙΧΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΝ ΑΝΤ1 Ο ΛΙΑΓΚΑΣ,, ΠΟΣΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥς ΕΙΧΕ ΤΟ ΦΙΣΚΑΡΔΟ ΠΤΑ ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΠΡΙΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΝΑΝ ΑΙΩΝΑ! ,, ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΕ ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΜΑΖΙ,, ΚΑΙ ΕΝΩ ΤΟΥς ΕΙΠΕ ΤΟΥΣ ΤΩΡΙΝΟΥς,ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΟ ΒΡΟΥΝ ! ΧΑΧΑΧΑΧΑ,, ΤΟΤΕ ΣΕ ΠΟΡΟ ΠΟΥ ΛΕς,,ΠΡΙΝ ΡΘΕΙ ΤΟ ΣΟΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΚΑΛΑΜΟ, ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΙΑΦΑ ΣΟΥΛΙΟΥ, ΗΡΘΑΝΕ ΔΥΟ ΟΙΚΟΓΕΝΙΕς,, ΕΝ ΑΡΧΗ ΣΤΑΒΕΡΗ ΠΥΡΓΙ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΟΡΟ ΟΠΟΥ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΤΑΒΕΡΝΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟ 1920, ΕΝΩ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΕΜΕΝΕ ΣΕ ΑΡΑΓΙΑ ,,ΟΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΟΛΙ! ΟΠΩς ΚΑΙ ΤΑ ΤΖΑΝΝΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ ΥΠΗΡΧΑΝ ΞΙΝΑ , ΚΑΙ ΣΕ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ ΦΟΥΛ ΣΕ ΚΕΡΑΣΙΕς,,ΤΩΡΑ ΤΑ ΠΗΡΕ ΟΛΑ Ο ΔΙΑΟΛΟς!
ΚΙΟΣ Ο ΑΓΓΛΟΣ ΛΕΝΕ ΕΙΧΕ ΠΡΩΤΟΦΕΡΕΙ ΕΝΑΝ ΑΙΩΝΑ ΠΙΟ ΠΡΙΝ ΜΑΛΤΕΖΟΥς ΣΕ ΣΑΡΑΚΗΝΙΚΟ, ΚΑΙ ΙΣΩς ΣΤΗΝ ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΤΕ ΜΕΤΡΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ,,ΕΝΩ ΤΑ ΤΖΑΝΝΑΤΑ ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΠΌ ΠΟΤΕ ΑΚΡΙΒΩς ΠΗΡΑΝΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ, ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ! ΑΓΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΗΤΑΝ 4 ΧΩΡΙΑ,ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕς ΑΚΟΜΗ ΕΚΚΛΗΣΙΕς, ΕΝΩ ΠΙΟ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΗΜΙΣΙΑΝΑΤΑ (ΤΟ ΥΨΩΜΑ ΜΕ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ ΑΓ.ΑΝΤΩΝΙΟς, ΜΕ ΤΡΟΜΕΡΗ ΘΕΑ ΑΠΟ ΣΤΕΝΟ)ΥΠΗΡΧΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΟΣ ΟΙΚΙΣΜΟΣ (ΧΩΡΕς) ,ΟΠΟΥ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΝΗΣΙΑ ΤΟ ΣΥΝΑΝΤΑΜΕ ΕΝΝΟΟΝΤΑς ΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ (ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ)!
-
Αυτή τη στιγμή μπορώ να σου δώσω πληροφορίες για απογραφή του 1928.
Ασπρογέρακας κάτοικοι 304 ( ήταν και έδρα Δήμου Πρόννων το 1866)
Αννινάτα κατ. 245
Κορνέλου ,» 168
Πόρος ,» 47
Πεντόγαλο ?
Για τα Τζαννάτα αν θυμάμαι καλά είναι πάνω από 400.
Αλλά πρέπει να έχω χρόνο να πάω σε βιβλιοθήκη.
Τα Τζανάτα (με ένα (ν)] παρουσιάζονται το 1879 και την ίδια χρονολογία καταργείται ο οικισμός Τσανάκα μπας και τα λέανε έτσι παλιότερα? Κακακακα.
Ο Πόρος σαν οικισμός παρουσιάζεται το 1916 και ανήκει στον Ασπρογέρακα
Και το 1957 γίνατε εσείς κοινότητα Πόρου που προήλθε από τη μετονομασία της κοινότητας Ασπρογέρακα.
Όπου θα φάει τον άλλονε δηλαδής! (Εντάξει λόγω σεισμού)…
Κάκακακακακα.
-
«Τσανάκα» μάλλον σίγουρα τα τωρινά Τζανάτα
Η μεταβολή έγινε την 25- 7 - 1879
Το ένα χωριό καταργήθηκε και το άλλο εμφανίστηκε στον ίδιο Δήμο (Πρόννων), άρα??
«Παδέλα» δηλαδή Κεφαλλονίτικα!
Και π@π@ρ-- πρωτεύουσα ήτανε, απλά ανεξάρτητη κοινότητα χωρίς άλλα χωριά. Εσείς ανήκατε στη κοινότητα Ασπρογέρακα από εμφανίσεώς σας.
Κάκακακακακακα.
-
πολυ ενδιαφερουσες οι πληροφοριες! Μπραβο βρε Σπύρο,, Αγια Ειρηνη 4 χωρια ,βαλτες αλλα 4-5
Παλια Σκάλα 3-4 , και σιγουρα Πρωτευουσα δωθε ο Ασπρογερακας,, θα ανεβασω τσου σχολιασμους σε μια παλια αναρτηση με την δημιουργια των 2 σχολειων Πόρου μετασεισμικα,, ( μεχρι εποχη προεδρίας Μακη Μεταξα) ο τεραστιος αθλος να τα συννενωσει (σαρακηναδες,Λευκεςμε Ραγιάδες).
αυτο που υποτιθετα οτι ισως ηταν τα Τζαννατα το μεγαλυτερο χωριο ειναι η γνωση , οτι τομεγαλυτερο προβλημα τοτε ηταν με τους σεισμους που εκλεισε το στενο απο κατολισθισεις,, και νεκροι και περισσοτερο οι τραυματιες που ηταν σε μεγαλυτερο αριθμο τζαννιωτες επρεπε οι Ισραιλινοι να τους μεταφερουν απο τα κλειστα πια μονοπατια του παχνιου,, στα πλοια που ηταν Πόρο
-
Επισης και σε αλλα κοντινα χωρια ειχαμε πολλες απωλιες με την μεγαλυτερη το Τσακαρισιανο που εχω ακουσει για 300 νεκρους (οποτε φαντασου πληθυσμο που θα ειχε) και το οποιο το εσβησε απο το χαρτη τοτε
Ορέ σε γκρίνιες με βάλετε!
Έχω και τον aris και μου λέει ότι τόνε συμφέρει αυτή η θεωρία γιατί για να ευσταθεί πρέπει οι αρχαίοι να γλέπανε τον κόσμο ανάποδα.
Και άμα λέει γυρίσουμε τη Κεφαλονιά ανάποδα του έρχεται «κουφέτο» και η σημερινή Ιθάκη έχει όλες τσι προϋποθέσεις τση Ομηρικής!
Τώρα να αρχίσω τσι μπόμπες για θα αρχινήσετε να μαθαίνετε?
Εκειό που δεν έχετε βρεί ακόμα είναι τί ώρα ξύπνησε ο Οδυσσέας στο λιμάνι του Φόρκυνα αλλά εμείς βρήκαμε τσι σημειώσεις του!
Κά κα κα κα κα κα κα κα κα.
Έχω και τον aris και μου λέει ότι τόνε συμφέρει αυτή η θεωρία γιατί για να ευσταθεί πρέπει οι αρχαίοι να γλέπανε τον κόσμο ανάποδα.
Και άμα λέει γυρίσουμε τη Κεφαλονιά ανάποδα του έρχεται «κουφέτο» και η σημερινή Ιθάκη έχει όλες τσι προϋποθέσεις τση Ομηρικής!
Τώρα να αρχίσω τσι μπόμπες για θα αρχινήσετε να μαθαίνετε?
Εκειό που δεν έχετε βρεί ακόμα είναι τί ώρα ξύπνησε ο Οδυσσέας στο λιμάνι του Φόρκυνα αλλά εμείς βρήκαμε τσι σημειώσεις του!
Κά κα κα κα κα κα κα κα κα.
ΑΣΕ ΤΣΙ ΜΠΟΜΠΕς ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΣΟΥ ΛΕΩ,,ΤΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΘΕΡΜΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ,, ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΠΥΡΟΜΑΧΙΚΑ,, ΚΑΙ ΑΝ ΘΕς ΝΑ ΜΕ ΑΚΟΥΣΕΙς,, ΚΑΤΣΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΣΥΧΑ, ΦΤΙΑΞΕ ΚΑΙ ΑΛΛΕς, ΕΤΟΙΜΑΣΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΑ ΤΣΙ ΑΣΣΟΥ,, ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ΒΑΜΕΝΗ! ΧΑΧΑΧΑΧΑ
Θα έπιανα το όνομα Αίνος για να αρχίσουμε από τα χοντρά – χοντρά αλλά άστο.
Για την ώρα μπες και δες στο "portoassos" το Δήμο Άσσου, να δεις πού σε κάμαμε γαμπρό και μας φέρνεις σε δύσκολη θέση να σε κοντράρουμε…
Χα χα χα χα χα χα.
Για την ώρα μπες και δες στο "portoassos" το Δήμο Άσσου, να δεις πού σε κάμαμε γαμπρό και μας φέρνεις σε δύσκολη θέση να σε κοντράρουμε…
Χα χα χα χα χα χα.
Ευχαριστώ όπως και για την ανάρτηση.
Ό,τι μπορούμε κάνουμε που έλεε κι ο νόνος μας και εγώ και εσύ ακόμα περισσότερο.
Τα χωριά του Καλού Όρους φυσιολογικά παλιά είχανε πολύ περισσότερο κόσμο από την Άσσο που σχεδόν δεν θα υπήρχε λόγω πειρατών.
Εμείς όμως σα «πρωτευουσιάνοι» άμα τους βλέπαμε στο χωριό μας λέγαμε κατεβήκανε οι χωριάτες! Τώρα ποιοι ήτανε και ποιοι δεν ήτανε χωριάτες δε ξέρω. Χα χα χα χα.
Ό,τι μπορούμε κάνουμε που έλεε κι ο νόνος μας και εγώ και εσύ ακόμα περισσότερο.
Τα χωριά του Καλού Όρους φυσιολογικά παλιά είχανε πολύ περισσότερο κόσμο από την Άσσο που σχεδόν δεν θα υπήρχε λόγω πειρατών.
Εμείς όμως σα «πρωτευουσιάνοι» άμα τους βλέπαμε στο χωριό μας λέγαμε κατεβήκανε οι χωριάτες! Τώρα ποιοι ήτανε και ποιοι δεν ήτανε χωριάτες δε ξέρω. Χα χα χα χα.
Για το σχόλιό σου.
Άσε που μάλλον το κομπιούτερ μου δε σε κάνει κέφι και σε πέταξε στα ανεπιθύμητα κακακα.
Υπάρχουν απογραφές τουλάχιστον από το 1897 αλλά δε γνωρίζω αν είναι στο διαδίκτυο. Οι πληθυσμιακές πληροφορίες που έχω για το 1928 είναι από προπολεμική εγκυκλοπαίδεια και μου βγήκε η Παναγία.
Ψάξε – ψάξε ίσως κάτι καταφέρω όμως.
Σου είχα πεί πιο παλιά ότι γράφει γύρω στους πενήντα κατοίκους (48) ή(51) το 1928 σε Πόρο αλλά μου είπες ότι μάλλον είναι αδύνατο. Δεν γνωρίζω και πως γινόταν οι απογραφές τότε, αν δηλαδή παράδειγμα στην Άσσο είχανε κατέβει κάτοικοι από το κάστρο σαν εργάτες πού γραφόντουσαν σα κάτοικοι? Εκεί που τους έβρισκαν οι απογραφείς ή όχι??
Άσε που μάλλον το κομπιούτερ μου δε σε κάνει κέφι και σε πέταξε στα ανεπιθύμητα κακακα.
Υπάρχουν απογραφές τουλάχιστον από το 1897 αλλά δε γνωρίζω αν είναι στο διαδίκτυο. Οι πληθυσμιακές πληροφορίες που έχω για το 1928 είναι από προπολεμική εγκυκλοπαίδεια και μου βγήκε η Παναγία.
Ψάξε – ψάξε ίσως κάτι καταφέρω όμως.
Σου είχα πεί πιο παλιά ότι γράφει γύρω στους πενήντα κατοίκους (48) ή(51) το 1928 σε Πόρο αλλά μου είπες ότι μάλλον είναι αδύνατο. Δεν γνωρίζω και πως γινόταν οι απογραφές τότε, αν δηλαδή παράδειγμα στην Άσσο είχανε κατέβει κάτοικοι από το κάστρο σαν εργάτες πού γραφόντουσαν σα κάτοικοι? Εκεί που τους έβρισκαν οι απογραφείς ή όχι??
ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΟ ΕΙΧΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΝ ΑΝΤ1 Ο ΛΙΑΓΚΑΣ,, ΠΟΣΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥς ΕΙΧΕ ΤΟ ΦΙΣΚΑΡΔΟ ΠΤΑ ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΠΡΙΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΝΑΝ ΑΙΩΝΑ! ,, ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΕ ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΜΑΖΙ,, ΚΑΙ ΕΝΩ ΤΟΥς ΕΙΠΕ ΤΟΥΣ ΤΩΡΙΝΟΥς,ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΟ ΒΡΟΥΝ ! ΧΑΧΑΧΑΧΑ,, ΤΟΤΕ ΣΕ ΠΟΡΟ ΠΟΥ ΛΕς,,ΠΡΙΝ ΡΘΕΙ ΤΟ ΣΟΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΚΑΛΑΜΟ, ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΙΑΦΑ ΣΟΥΛΙΟΥ, ΗΡΘΑΝΕ ΔΥΟ ΟΙΚΟΓΕΝΙΕς,, ΕΝ ΑΡΧΗ ΣΤΑΒΕΡΗ ΠΥΡΓΙ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΟΡΟ ΟΠΟΥ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΤΑΒΕΡΝΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟ 1920, ΕΝΩ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΕΜΕΝΕ ΣΕ ΑΡΑΓΙΑ ,,ΟΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΟΛΙ! ΟΠΩς ΚΑΙ ΤΑ ΤΖΑΝΝΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ ΥΠΗΡΧΑΝ ΞΙΝΑ , ΚΑΙ ΣΕ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ ΦΟΥΛ ΣΕ ΚΕΡΑΣΙΕς,,ΤΩΡΑ ΤΑ ΠΗΡΕ ΟΛΑ Ο ΔΙΑΟΛΟς!
ΚΙΟΣ Ο ΑΓΓΛΟΣ ΛΕΝΕ ΕΙΧΕ ΠΡΩΤΟΦΕΡΕΙ ΕΝΑΝ ΑΙΩΝΑ ΠΙΟ ΠΡΙΝ ΜΑΛΤΕΖΟΥς ΣΕ ΣΑΡΑΚΗΝΙΚΟ, ΚΑΙ ΙΣΩς ΣΤΗΝ ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΤΕ ΜΕΤΡΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ,,ΕΝΩ ΤΑ ΤΖΑΝΝΑΤΑ ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΠΌ ΠΟΤΕ ΑΚΡΙΒΩς ΠΗΡΑΝΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ, ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ! ΑΓΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΗΤΑΝ 4 ΧΩΡΙΑ,ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕς ΑΚΟΜΗ ΕΚΚΛΗΣΙΕς, ΕΝΩ ΠΙΟ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΗΜΙΣΙΑΝΑΤΑ (ΤΟ ΥΨΩΜΑ ΜΕ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ ΑΓ.ΑΝΤΩΝΙΟς, ΜΕ ΤΡΟΜΕΡΗ ΘΕΑ ΑΠΟ ΣΤΕΝΟ)ΥΠΗΡΧΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΟΣ ΟΙΚΙΣΜΟΣ (ΧΩΡΕς) ,ΟΠΟΥ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΝΗΣΙΑ ΤΟ ΣΥΝΑΝΤΑΜΕ ΕΝΝΟΟΝΤΑς ΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ (ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ)!
ΚΙΟΣ Ο ΑΓΓΛΟΣ ΛΕΝΕ ΕΙΧΕ ΠΡΩΤΟΦΕΡΕΙ ΕΝΑΝ ΑΙΩΝΑ ΠΙΟ ΠΡΙΝ ΜΑΛΤΕΖΟΥς ΣΕ ΣΑΡΑΚΗΝΙΚΟ, ΚΑΙ ΙΣΩς ΣΤΗΝ ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΤΕ ΜΕΤΡΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ,,ΕΝΩ ΤΑ ΤΖΑΝΝΑΤΑ ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΠΌ ΠΟΤΕ ΑΚΡΙΒΩς ΠΗΡΑΝΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ, ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ! ΑΓΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΗΤΑΝ 4 ΧΩΡΙΑ,ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕς ΑΚΟΜΗ ΕΚΚΛΗΣΙΕς, ΕΝΩ ΠΙΟ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΗΜΙΣΙΑΝΑΤΑ (ΤΟ ΥΨΩΜΑ ΜΕ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ ΑΓ.ΑΝΤΩΝΙΟς, ΜΕ ΤΡΟΜΕΡΗ ΘΕΑ ΑΠΟ ΣΤΕΝΟ)ΥΠΗΡΧΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΟΣ ΟΙΚΙΣΜΟΣ (ΧΩΡΕς) ,ΟΠΟΥ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΝΗΣΙΑ ΤΟ ΣΥΝΑΝΤΑΜΕ ΕΝΝΟΟΝΤΑς ΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ (ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ)!
Αυτή τη στιγμή μπορώ να σου δώσω πληροφορίες για απογραφή του 1928.
Ασπρογέρακας κάτοικοι 304 ( ήταν και έδρα Δήμου Πρόννων το 1866)
Αννινάτα κατ. 245
Κορνέλου ,» 168
Πόρος ,» 47
Πεντόγαλο ?
Για τα Τζαννάτα αν θυμάμαι καλά είναι πάνω από 400.
Αλλά πρέπει να έχω χρόνο να πάω σε βιβλιοθήκη.
Τα Τζανάτα (με ένα (ν)] παρουσιάζονται το 1879 και την ίδια χρονολογία καταργείται ο οικισμός Τσανάκα μπας και τα λέανε έτσι παλιότερα? Κακακακα.
Ο Πόρος σαν οικισμός παρουσιάζεται το 1916 και ανήκει στον Ασπρογέρακα
Και το 1957 γίνατε εσείς κοινότητα Πόρου που προήλθε από τη μετονομασία της κοινότητας Ασπρογέρακα.
Όπου θα φάει τον άλλονε δηλαδής! (Εντάξει λόγω σεισμού)…
Κάκακακακακα.
Ασπρογέρακας κάτοικοι 304 ( ήταν και έδρα Δήμου Πρόννων το 1866)
Αννινάτα κατ. 245
Κορνέλου ,» 168
Πόρος ,» 47
Πεντόγαλο ?
Για τα Τζαννάτα αν θυμάμαι καλά είναι πάνω από 400.
Αλλά πρέπει να έχω χρόνο να πάω σε βιβλιοθήκη.
Τα Τζανάτα (με ένα (ν)] παρουσιάζονται το 1879 και την ίδια χρονολογία καταργείται ο οικισμός Τσανάκα μπας και τα λέανε έτσι παλιότερα? Κακακακα.
Ο Πόρος σαν οικισμός παρουσιάζεται το 1916 και ανήκει στον Ασπρογέρακα
Και το 1957 γίνατε εσείς κοινότητα Πόρου που προήλθε από τη μετονομασία της κοινότητας Ασπρογέρακα.
Όπου θα φάει τον άλλονε δηλαδής! (Εντάξει λόγω σεισμού)…
Κάκακακακακα.
«Τσανάκα» μάλλον σίγουρα τα τωρινά Τζανάτα
Η μεταβολή έγινε την 25- 7 - 1879
Το ένα χωριό καταργήθηκε και το άλλο εμφανίστηκε στον ίδιο Δήμο (Πρόννων), άρα??
«Παδέλα» δηλαδή Κεφαλλονίτικα!
Και π@π@ρ-- πρωτεύουσα ήτανε, απλά ανεξάρτητη κοινότητα χωρίς άλλα χωριά. Εσείς ανήκατε στη κοινότητα Ασπρογέρακα από εμφανίσεώς σας.
Κάκακακακακακα.
Η μεταβολή έγινε την 25- 7 - 1879
Το ένα χωριό καταργήθηκε και το άλλο εμφανίστηκε στον ίδιο Δήμο (Πρόννων), άρα??
«Παδέλα» δηλαδή Κεφαλλονίτικα!
Και π@π@ρ-- πρωτεύουσα ήτανε, απλά ανεξάρτητη κοινότητα χωρίς άλλα χωριά. Εσείς ανήκατε στη κοινότητα Ασπρογέρακα από εμφανίσεώς σας.
Κάκακακακακακα.
πολυ ενδιαφερουσες οι πληροφοριες! Μπραβο βρε Σπύρο,, Αγια Ειρηνη 4 χωρια ,βαλτες αλλα 4-5
Παλια Σκάλα 3-4 , και σιγουρα Πρωτευουσα δωθε ο Ασπρογερακας,, θα ανεβασω τσου σχολιασμους σε μια παλια αναρτηση με την δημιουργια των 2 σχολειων Πόρου μετασεισμικα,, ( μεχρι εποχη προεδρίας Μακη Μεταξα) ο τεραστιος αθλος να τα συννενωσει (σαρακηναδες,Λευκεςμε Ραγιάδες).
αυτο που υποτιθετα οτι ισως ηταν τα Τζαννατα το μεγαλυτερο χωριο ειναι η γνωση , οτι τομεγαλυτερο προβλημα τοτε ηταν με τους σεισμους που εκλεισε το στενο απο κατολισθισεις,, και νεκροι και περισσοτερο οι τραυματιες που ηταν σε μεγαλυτερο αριθμο τζαννιωτες επρεπε οι Ισραιλινοι να τους μεταφερουν απο τα κλειστα πια μονοπατια του παχνιου,, στα πλοια που ηταν Πόρο
Παλια Σκάλα 3-4 , και σιγουρα Πρωτευουσα δωθε ο Ασπρογερακας,, θα ανεβασω τσου σχολιασμους σε μια παλια αναρτηση με την δημιουργια των 2 σχολειων Πόρου μετασεισμικα,, ( μεχρι εποχη προεδρίας Μακη Μεταξα) ο τεραστιος αθλος να τα συννενωσει (σαρακηναδες,Λευκεςμε Ραγιάδες).
αυτο που υποτιθετα οτι ισως ηταν τα Τζαννατα το μεγαλυτερο χωριο ειναι η γνωση , οτι τομεγαλυτερο προβλημα τοτε ηταν με τους σεισμους που εκλεισε το στενο απο κατολισθισεις,, και νεκροι και περισσοτερο οι τραυματιες που ηταν σε μεγαλυτερο αριθμο τζαννιωτες επρεπε οι Ισραιλινοι να τους μεταφερουν απο τα κλειστα πια μονοπατια του παχνιου,, στα πλοια που ηταν Πόρο
Επισης και σε αλλα κοντινα χωρια ειχαμε πολλες απωλιες με την μεγαλυτερη το Τσακαρισιανο που εχω ακουσει για 300 νεκρους (οποτε φαντασου πληθυσμο που θα ειχε) και το οποιο το εσβησε απο το χαρτη τοτε
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΑΤ ΒΑΡΕΩΣ ΤΥΠΟΥ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Ο ΟΣΚ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΜΕΝΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΝ ΠΟΡΟ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΚΑΤ. ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΜΗ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Ο ΟΣΚ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΚΑΤ ΒΑΡΕΩΣ ΤΥΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΑ ΒΛΑΧΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΦΡΑΓΚΑΤΑ...
Ο ΠΟΡΟΣ ΤΙ;;;;;;;;;;;;;;
ακολουθεί και μια αλια ανάρτηση.., ενώ να σημειώσω επίσης ότι εως εποχη που πήγαινα και εγώ δημοτικό
ήταν ακόμη το δευτερο δημοτικό εκει, με την μεγάλη κόντρα των δυο σχολειων,, που το πρωτο μεγάλο
εεπίτευγμα (ΜΕΤΑΞΑ) ήταν να ενωθούν σε ένα πολυθέσιο,, αλλά αυτή η πολυ"εθνικοτητα " στην κατοικηση του Πόρου
από όλα τα χωριά της περιοχής ίσως είναι και το μεγάλο του πρόβλημα ασυνονωισίας,, , και στο να μην μπορεί ποτε να οργανωθεί ΤΊΠΟΤΕ σωστά.
Πέμπτη, 9 Αυγούστου 2012
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ
ΑΥΤΗ Η ΤΑΜΠΕΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΣΤΟ ΤΩΡΙΝΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ!!