Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015

ΤΟ ΚΑΖΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ

ΑΠΟ  ΑΡΙς  ,, ΠΟΥ  ΤΟΝ ΧΑΣΑΜΕ  ΚΑΝΑ ΜΗΝΑ!

(Μάλλον του στοιχησε το Οχι που τελικά ήταν Ναι),,!  Κάτι που στοιχησε σε πολλους,, και  βλέπω αποτελέσματα τα άνω -κάτω.

Το κάζο του Έλληνα πολίτη.

Καθόμουνα λοιπόνε στο καναπέ και έγλεπα τα πολιτικά τεκταινόμενα όπως οι περισσότεροι Έλληνες, αλλά καλοκαίριασε και είπα να κάτσω σε καρέκλα τρυπουλάτη γιατί με έφαανε οι κάψες καλοκαιριάτικα!

Εκάπνιζα και χρόνια σαν αράπης από το άγχος για τη σωτηρία μου τόσο που είπα κόφτο μακάκα γιατί δε θα προλάβεις, έτσι που το πας περί τση αιωνίας σωτηρίας σου θα πρόκειται…

Αποφάσισα λοιπόνε να βάλω τα τασάκια απά στη καθήκλα και να κάτσω απάνου τσου για να μην έχω που να πετάω τσι στάχτες και να φοβάμαι τη συμβία μου που σα το Σόιμπλε μου βάζει μνημόνια για κάθε αταξία.

Εδώ σκέφτηκα ο Σόιμπλε έκοψε το φαί σε τόσους Ευρωπαίους, εμένα δε θα μου κόψει το τσιγάρο ετούτος που είναι και θηλυκός?

Έκατσα λοιπόνε στα τασάκια μου και ώ, του θάματος το τσιγάρο τέρμα!!

Γλέπε – γλέπε και άκουε όμως όλες αυτές τσι πολιτικές συζητήσεις ένοιωσα σα να ήμουνα καθιστός στο κουρέα μου που μπίτι για μπίτι καραφλός προσπαθούσε να μου πουλήσει ένα πασπαλισατήρι ταμάμ για την τριχόπτωση!

Ρε άντε και από αυτό είπα και σηκώθηκα να πάρω τον αέρα μου μη και παλαβώσω τελείως!

Σηκώνομαι λοιπόνε και ώ, του δεύτερου θάματος ένοιωσα πιο ανάλαφρος. Όπου έδεκει απά στην ευχαρίστηση  ακούω τη μέγαιρα:

Τι είναι αυτά που άφησες απά στη καθήκλα κακομοίρη μου??

Τηράω και τι να δώ?

 Ό,τι γλέπετε και εσείς στη φωτό!

10 πόντους διάμετρο και 8 κιλά βάρος το καθένα!

Τσούπ και ματακάθουμε απάνου τσου και ώ, του τρίτου θάματος ούτε γάτος, ούτε ζημιά.

Ρε σκέφτομαι, ο aris  Μαρία Αντουανέτα!

 Ρεντίκολο τση κοινωνίας με κάμανε!

Και πώς να σηκωθώ τώρα να πάω τη Κυριακή στη κάρπη???

Τα θάματα τέρμα, τριτώσανε και ο aris Αντουανέτα δε γένεται με τίποτις.

 

Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου