ΧΑΣΑΜΕ ΤΟΝ ΑΡΗ,, (ΘΑ ΞΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟ ΠΥΡΟΜΑΧΙΚΑ),, ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΙς
ΟΜΗΡΙΚΕς ΜΑΧΕΣ ΜΟΝΟ Ο ΑΣΙΩΤΗς ΣΠ.ΡΟΚΚΟΣ
Νομίζω οτι ενά σχόλιο ενός αναγνώστη Τάκη ,,λυνει και τον Γρίφο της Ιθάκης!
Σχολιάζει τα ορθογραφικά μου λάθη,, που όντως πάρα πολλές φορές είναι τραγικά!,,,,
Αυτό λοιπόν ενοχλεί,, πως ένας ανορθόγραφος (στραβος σαν τον Ομηρο) ειδε και γράφει κάτι τόσο απλό και εμφανές που δεν μπορέσανε να δούνε τόσοι άλλοι! Είναι μάλλον θα λεγα τελικά εγωισμου..!
Ας δούμε λοιπόν τι σχολιαστηκε σήμερα,, και τι λέει και η βικιπαίδεια.
2 σχόλια :ΣΕ
Επειδή ανήκω στο «ευρύ αναγνωστικό κοινό» χωρίς να καλύπτω τα πάντα με το «παραβάν» του αγνώστου όμως, θα πρόσθετα ότι το θέμα δεν είναι η αντιπαράθεση που πολλές φορές φαίνεται και κακοπροαίρετη, αλλά η όσο το δυνατόν τεκμηριωμένη άποψη. Πιστεύω ότι με τα τόσο παλαιά κείμενα δεν μπορεί να τεκμηριώσ…
POROSNEWS.BLOGSPOT.COM|ΑΠΟ E-POROS
ΜΑΛΛΟΝ,,ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΑ ,, Η ΜΑΧΗ ΕΓΙΝΕ ΑΝΙΣΗ!!
και αρχισε να γερνει νοτιοανατολικα τσι Κεφαλονιας
ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ
Η
Αίνος είναι μια από τις αρχαιότερες θρακικές πόλεις. Aρχικά ονομαζόταν
Πολυόμβρια, παίρνοντας το κλασικό της όνομα τον 6ο π.Χ. αιώνα. Πρόκειται για τη σύγχρονή πόλη
Ενέζ (Enez).
Χτισμένη στις εκβολές του
Έβρου ποταμού, που τότε ήταν πλωτός, μπόρεσε, χάρη στη θέση αυτή, να αναπτυχθεί ταχύτατα. Αναφέρεται στους περισσότερους αρχαίους Έλληνες γεωγράφους και Ιστορικούς, από τον
Όμηρο μέχρι τον
Στράβωνα. Στην
Ιλιάδα ο Όμηρος αναφέρει ότι οι ηγέτες των συμμάχων των Τρώων Θρακών ήσαν οι Ακάμας και Πείρος, προερχόμενοι από την Αίνο.
Προς τα τέλη του
Μεσαίωνα η Αίνος έγινε η έδρα κάστρου των
Γκαττιλούζιο, της γενοβέζικης οικογένειας που κυριάρχησε στο χώρο του βόρειου Αιγαίου κατά την εποχή εκείνη.
Η
Αίνος ήταν μια αρχαία πόλη στην Κοίλη (νότια)
Συρία.
Κατά την γνώμη άλλων ερευνητών ήταν μέσα στην Περαία του
Ιορδάνη. Ο ερευνητής Kiepert είκασε ότι προήλθε από την φοινικική
ain που σημαίνει νερό, αλλά δεν αποκλείεται να υπήρξε στρατιωτική αποικία
Θρακών κληρούχων από την
Αίνο του
Έβρου. Ο Waddington (1870) την ταυτίζει με την γειτονική
Φαινώ ή
Φαίνα.
Όλες οι υποθέσεις είναι πιθανές, χωρίς να έχει δοθεί μια σαφής τοποθέτηση.
Η ψηλότερη κορυφή του Αίνου είναι ο Μέγας Σωρός, απ' όπου φαίνονται καθαρά η
Ζάκυνθος και αμυδρά η
Λευκάδα και οι κοντινές ακτές της Πελοποννήσου και της Στερεάς Ελλάδος. Έχει ύψος 1628 μέτρα και ουσιαστικά είναι το μόνο υψηλό βουνό της Κεφαλονιάς. Δυστυχώς, ύστερα από πυρκαγιά, η πλευρά του βουνού προς την πρωτεύουσα του νησιού, το
Αργοστόλι, είναι σχεδόν ολοκληρωτικά καμμένη. Η άλλη πλευρά του Αίνου βρίσκεται στη μεριά προς την Πελοπόννησο, στους πρόποδες του οποίου είναι χτισμένο το όμορφο, παραδοσιακό χωριό
Πυργί. Από εκείνη την πλευρά το βουνό είναι καλυμμένο με το σπάνιο και προστατευόμενο έλατο.
Ο Αίνος, ένα μνημείο της φύσης, προσελκύει το ενδιαφέρον τόσο των τουριστών, όσο και των οικολόγων, οι οποίοι καταβάλλουν τα μέγιστα για να μείνει ζωντανός και να αναπαραχθεί ξανά στο μέγιστο βαθμό ο φυσικός πλούτος του βουνού που κοσμεί ολόκληρο το νησί.
Η Αινειάδα (Αινειάς, Aeneis στα λατινικά) είναι ένα επικό ποίημα (έπος) γραμμένο από τον Ρωμαίο ποιητήΒιργίλιο στα τέλη του 1ου αιώνα π.Χ. (29 π.Χ. ως 19 π.Χ.). Το έργο εξιστορεί τις μυθικές περιπέτειες του Αινεία, ενός Τρωαδίτη που ταξίδεψε με λίγους συντρόφους του στην Ιταλία μετά την άλωση της Τροίας και εκεί έγινε ο πρόγονος των Ρωμαίων. Το έπος είναι γραμμένο σε δακτυλικό εξάμετρο στίχο και χωρίζεται σε 12 βιβλία. Τα πρώτα 6 βιβλία αφηγούνται τις περιπλανήσεις του Αινεία από την Τροία μέχρι την άφιξή του στην Ιταλία, ενώ το δεύτερο μισό του έργου εξιστορεί τον πόλεμο μεταξύ των Τρώων και των Λατίνων.
Συνθέτοντας την Αινειάδα, ο Βιργίλιος άντλησε υλικό από πολλές πηγές και κυρίως από την Ιλιάδα και την Οδύσσεια. Είναι αδιαμφισβήτητο το γεγονός ότι μιμήθηκε τον Όμηρο, αναφορικά με τη δομή, το ύφος αλλά και την παρουσίαση ολόκληρων επεισοδίων (νεκρικοί αγώνες στο Βιβλίο V, επίσκεψη στον Κάτω Κόσμο στο Βιβλίο VI, περιγραφή της ασπίδας στο Βιβλίο VIII). Τα έξι πρώτα βιβλία (οι περιπλανήσεις του Αινεία) έχουν ως πρότυπο την Οδύσσεια και τα άλλη έξι (πολεμικά επεισόδια για την κατάκτηση της Ιταλίας) την Ιλιάδα. Επίσης άντλησε στοιχεία από τα Αργοναυτικά του Απολλώνιου του Ρόδιου, τους Έλληνες τραγικούς και τους αμέσως δικούς του προκατόχους, τον Έννιο, τον Λουκρήτιο και άλλους.
Ενω μια ακόμη πληροφόρηση που μας δινει η βικιπαιδεια ,, για τον Λαερτη,, που συμετειχε στην
Αργοναυτικη εκστρατεία τον αναφέρει ως εξης:
- Λαέρτης, γιος του Ακρίσιου από το Άργος, ενω ως ενημερωση,,και ο Οδυσσέας,, θεωρείτε οτι ο βιολογικός του πατέρας ήτάν ο Πανούργος Αθηναίος Σισσιφος, εφόσον ειχε αφήσει εγγυο την Αντίκλεια,, πριν την πάρει ο Λαέρτης, οπου και ο οποίος δεν έκανε άλλο αρσενικό παιδι!!
- Αυτα της Ομηρικής ενημέρωσης για Σήμερα,,αρκετές ανατροπες χαχα!
- ακολουθει νεος σχχολιασμος κατωθεν της ανάρτησης, από τον μαχιμο Σπύρο.
Και το κυριότερο είναι ότι αυτά τα κείμενα δεν είναι τα αρχικά αλλά έχουν υποστεί χίλιες δύο διορθώσεις, ή προσθήκες και μετατροπές. Αν παίρναμε λοιπόν αυτά σαν ακριβείς αναφορές θα έπρεπε να απορρίψουμε την θεωρία σας γιατί ο Αίνος στα «Αργοναυτικά», την εποχή δηλαδή του Λαέρτη λεγόταν με το ίδιο όνομα.
Καλή συνέχεια και καλή τύχη.
Σπ. Ρόκκος