Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2016

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ Ο ΑΣΙΩΤΗς

ΧΑΣΑΜΕ ΤΟΝ ΑΡΗ,, (ΘΑ ΞΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟ ΠΥΡΟΜΑΧΙΚΑ),, ΚΑΙ  ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΙς
ΟΜΗΡΙΚΕς   ΜΑΧΕΣ   ΜΟΝΟ Ο ΑΣΙΩΤΗς  ΣΠ.ΡΟΚΚΟΣ

Νομίζω οτι ενά σχόλιο  ενός αναγνώστη Τάκη  ,,λυνει και τον Γρίφο της  Ιθάκης!
Σχολιάζει  τα ορθογραφικά μου λάθη,, που όντως πάρα πολλές φορές είναι τραγικά!,,,,
Αυτό λοιπόν  ενοχλεί,, πως ένας ανορθόγραφος  (στραβος σαν τον Ομηρο) ειδε και γράφει κάτι τόσο απλό και εμφανές που δεν μπορέσανε να δούνε τόσοι άλλοι! Είναι μάλλον θα  λεγα τελικά εγωισμου..!
Ας   δούμε  λοιπόν   τι σχολιαστηκε σήμερα,, και τι λέει και η βικιπαίδεια.

2 σχόλια :ΣΕ



Επειδή ανήκω στο «ευρύ αναγνωστικό κοινό» χωρίς να καλύπτω τα πάντα με το «παραβάν» του αγνώστου όμως, θα πρόσθετα ότι το θέμα δεν είναι η αντιπαράθεση που πολλές φορές φαίνεται και κακοπροαίρετη, αλλά η όσο το δυνατόν τεκμηριωμένη άποψη. Πιστεύω ότι με τα τόσο παλαιά κείμενα δεν μπορεί να τεκμηριώσ…
POROSNEWS.BLOGSPOT.COM|ΑΠΟ E-POROS
  1. Επειδή ανήκω στο «ευρύ αναγνωστικό κοινό» χωρίς να καλύπτω τα πάντα με το «παραβάν» του αγνώστου όμως, θα πρόσθετα ότι το θέμα δεν είναι η αντιπαράθεση που πολλές φορές φαίνεται και κακοπροαίρετη, αλλά η όσο το δυνατόν τεκμηριωμένη άποψη. Πιστεύω ότι με τα τόσο παλαιά κείμενα δεν μπορεί να τεκμηριώσει κανείς κάτι απόλυτα αλλά με πιθανότητες, πράγμα όμως που κάπως πρέπει να το δείχνουμε.
    Και το κυριότερο είναι ότι αυτά τα κείμενα δεν είναι τα αρχικά αλλά έχουν υποστεί χίλιες δύο διορθώσεις, ή προσθήκες και μετατροπές. Αν παίρναμε λοιπόν αυτά σαν ακριβείς αναφορές θα έπρεπε να απορρίψουμε την θεωρία σας γιατί ο Αίνος στα «Αργοναυτικά», την εποχή δηλαδή του Λαέρτη λεγόταν με το ίδιο όνομα.
    Καλή συνέχεια και καλή τύχη.
    Σπ. Ρόκκος

  2. ΚΟΙΤΑ ,,ΑΝ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΟΠΛΟ,,ΤΥΦΛΑ ΝΑ ΧΟΥΝ ΟΙ ΤΖΟΥΦΙΕς ΜΠΟΜΠΕς ΑΡΗ,, ΑΛΛΑ ΟΠΩς ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΣΕ ΔΥΟ-ΤΡΕΙς ΜΑΝΙΩΜΕΝΟΥΣ ΘΙΑΚΟΥς ΟΤΙ ΟΜΗΡΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ Η ΙΘΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ (ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ Η ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ) ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝ ΤΟΝ ΣΤΟΙΧΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ, ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ,,ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ ΠΟΥΘΕΝΑ,,ΜΑΛΛΟΝ ΨΑΧΝΟΥΝ ΑΚΟΜΗ!,, ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ,, ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩς ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΙΝΟΣ, ΓΙΑ ΕΔΩ, ΜΟΝΟ ΑΙΝΟ ΚΕΙ ΠΑΝΩ ΕΧΩ ΔΕΙ (ΒΟΡΕΙΑ ΠΟΥ ΑΝΕΒΗΚΑΝ ΟΙ ΑΡΓΟΝΑΥΤΕΣ) ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΙΝΕΙΑ ΤΟΝ ΤΡΩΑ, ΠΟΥ ΕΚΟΨΕ ΓΙΑ ΙΤΑΛΙΑ
ΜΑΛΛΟΝ,,ΜΕΤΑ  ΤΗΝ  ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΑ  ,, Η ΜΑΧΗ ΕΓΙΝΕ ΑΝΙΣΗ!!
και αρχισε να γερνει νοτιοανατολικα τσι Κεφαλονιας
ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ

Η Αίνος είναι μια από τις αρχαιότερες θρακικές πόλεις. Aρχικά ονομαζόταν Πολυόμβρια, παίρνοντας το κλασικό της όνομα τον 6ο π.Χ. αιώνα. Πρόκειται για τη σύγχρονή πόλη Ενέζ (Enez).
Χτισμένη στις εκβολές του Έβρου ποταμού, που τότε ήταν πλωτός, μπόρεσε, χάρη στη θέση αυτή, να αναπτυχθεί ταχύτατα. Αναφέρεται στους περισσότερους αρχαίους Έλληνες γεωγράφους και Ιστορικούς, από τον Όμηρο μέχρι τον Στράβωνα. Στην Ιλιάδα ο Όμηρος αναφέρει ότι οι ηγέτες των συμμάχων των Τρώων Θρακών ήσαν οι Ακάμας και Πείρος, προερχόμενοι από την Αίνο.
Προς τα τέλη του Μεσαίωνα η Αίνος έγινε η έδρα κάστρου των Γκαττιλούζιο, της γενοβέζικης οικογένειας που κυριάρχησε στο χώρο του βόρειου Αιγαίου κατά την εποχή εκείνη.
Η Αίνος ήταν μια αρχαία πόλη στην Κοίλη (νότια) Συρία.
Κατά τον χάρτη του Πόιτινγκερ απείχε 37 μίλια βορείως των Κανάθων (Qanawat) και 26 μίλια νοτίως της Δαμασκού.
Κατά την γνώμη άλλων ερευνητών ήταν μέσα στην Περαία του Ιορδάνη. Ο ερευνητής Kiepert είκασε ότι προήλθε από την φοινικική ain που σημαίνει νερό, αλλά δεν αποκλείεται να υπήρξε στρατιωτική αποικία Θρακών κληρούχων από την Αίνο του Έβρου. Ο Waddington (1870) την ταυτίζει με την γειτονική Φαινώ ή Φαίνα.
Όλες οι υποθέσεις είναι πιθανές, χωρίς να έχει δοθεί μια σαφής τοποθέτηση.
Αίνος ονομάζεται το ψηλότερο βουνό στην Κεφαλονιά (1,628 m), το οποίο αποτελεί εθνικό δρυμό από το 1962. Ο εθνικός δρυμός έχει έκταση σχεδόν 30.000 στρέματα, τα 2/3 της οποίας καλύπτονται από το μοναδικό στον κόσμο είδος ελάτου, το ενηδημικό abies chephalonica[1]. Μέσα στον εθνικό δρυμό βρίσκουν καταφύγιο επίσης αρκετά είδη πανίδαςόπως αλεπούδεςκουνάβια και πληθυσμός ημι-άγριων αλόγων.
Η ψηλότερη κορυφή του Αίνου είναι ο Μέγας Σωρός, απ' όπου φαίνονται καθαρά η Ζάκυνθος και αμυδρά η Λευκάδα και οι κοντινές ακτές της Πελοποννήσου και της Στερεάς Ελλάδος. Έχει ύψος 1628 μέτρα και ουσιαστικά είναι το μόνο υψηλό βουνό της Κεφαλονιάς. Δυστυχώς, ύστερα από πυρκαγιά, η πλευρά του βουνού προς την πρωτεύουσα του νησιού, τοΑργοστόλι, είναι σχεδόν ολοκληρωτικά καμμένη. Η άλλη πλευρά του Αίνου βρίσκεται στη μεριά προς την Πελοπόννησο, στους πρόποδες του οποίου είναι χτισμένο το όμορφο, παραδοσιακό χωριό Πυργί. Από εκείνη την πλευρά το βουνό είναι καλυμμένο με το σπάνιο και προστατευόμενο έλατο.
Ο Αίνος, ένα μνημείο της φύσης, προσελκύει το ενδιαφέρον τόσο των τουριστών, όσο και των οικολόγων, οι οποίοι καταβάλλουν τα μέγιστα για να μείνει ζωντανός και να αναπαραχθεί ξανά στο μέγιστο βαθμό ο φυσικός πλούτος του βουνού που κοσμεί ολόκληρο το νησί.

Η Αινειάδα (ΑινειάςAeneis στα λατινικά) είναι ένα επικό ποίημα (έπος) γραμμένο από τον Ρωμαίο ποιητήΒιργίλιο στα τέλη του 1ου αιώνα π.Χ. (29 π.Χ. ως 19 π.Χ.). Το έργο εξιστορεί τις μυθικές περιπέτειες του Αινεία, ενός Τρωαδίτη που ταξίδεψε με λίγους συντρόφους του στην Ιταλία μετά την άλωση της Τροίας και εκεί έγινε ο πρόγονος των Ρωμαίων. Το έπος είναι γραμμένο σε δακτυλικό εξάμετρο στίχο και χωρίζεται σε 12 βιβλία. Τα πρώτα 6 βιβλία αφηγούνται τις περιπλανήσεις του Αινεία από την Τροία μέχρι την άφιξή του στην Ιταλία, ενώ το δεύτερο μισό του έργου εξιστορεί τον πόλεμο μεταξύ των Τρώων και των Λατίνων.
Συνθέτοντας την Αινειάδα, ο Βιργίλιος άντλησε υλικό από πολλές πηγές και κυρίως από την Ιλιάδα και την Οδύσσεια. Είναι αδιαμφισβήτητο το γεγονός ότι μιμήθηκε τον Όμηρο, αναφορικά με τη δομή, το ύφος αλλά και την παρουσίαση ολόκληρων επεισοδίων (νεκρικοί αγώνες στο Βιβλίο V, επίσκεψη στον Κάτω Κόσμο στο Βιβλίο VI, περιγραφή της ασπίδας στο Βιβλίο VIII). Τα έξι πρώτα βιβλία (οι περιπλανήσεις του Αινεία) έχουν ως πρότυπο την Οδύσσεια και τα άλλη έξι (πολεμικά επεισόδια για την κατάκτηση της Ιταλίας) την Ιλιάδα. Επίσης άντλησε στοιχεία από τα Αργοναυτικά του Απολλώνιου του Ρόδιου, τους Έλληνες τραγικούς και τους αμέσως δικούς του προκατόχους, τον Έννιο, τον Λουκρήτιο και άλλους.
Ενω μια ακόμη πληροφόρηση που μας δινει η βικιπαιδεια ,, για τον Λαερτη,, που συμετειχε στην
Αργοναυτικη εκστρατεία τον αναφέρει ως εξης:
  1. Λαέρτης, γιος του Ακρίσιου από το Άργος, ενω ως ενημερωση,,και ο Οδυσσέας,, θεωρείτε οτι ο βιολογικός του πατέρας ήτάν ο Πανούργος Αθηναίος Σισσιφος, εφόσον ειχε αφήσει εγγυο  την Αντίκλεια,, πριν την πάρει ο Λαέρτης, οπου και ο οποίος δεν έκανε άλλο αρσενικό παιδι!!
  2. Αυτα  της Ομηρικής ενημέρωσης για Σήμερα,,αρκετές ανατροπες  χαχα!
  3. ακολουθει νεος σχχολιασμος κατωθεν της ανάρτησης, από τον μαχιμο Σπύρο.

4 σχόλια:

  1. Άν θέλεις λεπτομέρειες για το Αίνο να διαβάσεις την πατριώτισσά μας ψάχνοντας στη Google
    "Ο ΑΙΝΟΣ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
    Της Νίκης Ευθυμιάτου-Κατσούνη"

    Προς το τέλος λέει για τον Ζήτη τον Καλάι τις Άρπυιες και τον Αινήσιο Δία.
    Μην ξεχάσεις το πως ονομάστηκαν έτσι οι Στροφάδες μπορεί να τα πούμε αργότερα.
    Σπ.Ρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέμεινα από πυρομαχικά ορέ “Poros’’ αλλά παλαβός είμαι?
    Ότα βγάνουνε τα μάτια τσου οι «μεγάλες δυνάμεις» εγώ κάνω κοκοκό. Άσε που από ότα κατέβηκε ο «πρεζιτέντε» στη Μεσόγειο με τσου S – 400 αμόλαρα δυό δικούς μου και μου ήρτανε πίσω και μου τινάξανε τη μισή σπηλιά στον αέρα! Χα χα χα χα.
    Σα τσου Τούρκους που δε ξαναπετάξανε αεροπλάνα ούτε στο Αιγαίο την έπαθα.
    Τώρα βαράω μόνο μπούζους με τα κανόνια τα Εγγλεζοενετικά και δε τα πιάνει κανένας. Οι Θιακοκεφαλλονίτες πάντα βρίσκουνε τρόπους. Εγώ βαράω αλλά δε φαίνουμαι, σκέτα Στέλθ είναι οι σιδερόμπαλες!! Είδες που δε τσι κατάλαβες?
    Χουά χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και κάτι για τον «ορθογράφο» που δεν πρόσεξα πριν.
    Να γνωρίζει ότι οι ανορθόγραφοι έχουμε ένα προσόν γνωρίζουμε επιπλέον και μια άλλη γλώσσα την ανορθόγραφη αυτός μπορεί?? Χα χα χα.
    Έπειτα ο ανορθόγραφος δεν προσέχει τη λέξη όσο το νόημα αυτού που γράφει και μη μου πει ότι μια λέξη ανορθόγραφη χαλάει το νόημα, γιατί αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει μυαλό για περεταίρω σκέψη.
    Και άλλο "έπειτα": Ο ορθογράφος και ο καλλιγράφος είναι συνήθως πολιτισμένα άτομα.
    Και μετά συγχωρήσεως προσωπικά την καλλιγραφία και την ορθογραφία τσι είχα πάντα χεσμένες η ουσία με ενδιέφερε.

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαλλον εχουμε κοινο DNA,, με εχουν πρηξει,, από αρχη του μπλοκ,, οτι κάνω λάθη,,! Ισα ισα τους απάντω αποκτάει ενδιαφέρον και το κειμενο,, στην αναζητηση λαθων..,, και δευτερο αφηνω το στιγμα μου,, σε όσους με αντιγράφουν! χαχα,, αποδεικνυω αμεσα και χωρις πολλες ερευνες τον συγραφέα του αρθρου.,,! Πολές συστάσεις μου εουν κάνει που σε πολλες λέξξεις (οταν ειδικα γράφω με κεφαλαια) το σιγμα το γράφω με "΅ς" καλά μου λένε κουρλος εισαι ,,βγαζει ματι!!,, αααααα ,λεω ειναι η υπογραφή μου στο κείμενο,, για να ξέρουν ποιος το πρωτο'εγραψε,, γιατι αν βάζω το ονομα μου στο τέλος,, βγαινουν οι καλοθελητάδες να με κατηγορουν οτί το παιζω δημοσιογράφος, και επιδιώκω προβολή ΄. ΧΕΣΕ ΜΕΣΑ ΔΗΛΑΔΗς

    ΑπάντησηΔιαγραφή