Γεια σου Γιώργο με συγχωρείς αλλά τώρα έπιασα το διαδίκτυο και σε είδα.
Αρχικά ευχαριστώ για την ανάρτηση μάλλον για τις αναρτήσεις.
Κάνα δυο λίγο επικίνδυνες δεν στις είχα στείλει αλλά και εκεί που τις έστειλα κάμανε το κουνέλι.
Τους κινδύνους τους γνωρίζω λίγο πολύ και δε θέλω να σε μπλέκω, βέβαια και εσύ δεν είσαι πρωτάρης βλέπω χα χα.
Πιο παλιά από σένα υπήρχε ένα blog που τα έχωνε γενικώς αλλά μετά από λίγο καιρό έκλεισε.
Δεν έμαθα ποτέ ποιος το είχε. Αν θυμάμαι καλά λεγόταν Κέφαλος. Μπας και γνωρίζεις έτσι από περιέργεια τίποτε?
Τον aris σαν να τον αγριέψανε λίγο αλλά δε μασάει εύκολα με το γάντι τη πήγε την υπόθεση χα χα.
Εκείνο το βιβλίο του Μεταξά έχει κάποια κενά όπως όλες οι προτάσεις περί Ομηρικής Ιθάκης αλλά άμα μπορεί να κινήσει ανασκαφές μπράβο του.
Θέλει όμως κάποια διπλωματία το πράγμα γιατί οι Θιακιοί θα κάνουν πάντα κόντρα άσχετα αν και εκεί υπάρχουν περισσότερα «Ομηρικά» κενά.
Και η άποψη Πανταζή μη νομίζεις ότι στέκει και πολύ. Κάποτε τον γνώρισα πριν βγάλει βιβλία πριν 20 χρόνια και βάλε προσπάθησα να συνεργαστώ μαζί του όταν έμαθα ότι έχουμε κάποιες κοινές σκέψεις περί Ιθάκης αλλά μάλλον «ψώνιο» είναι. Αυτά μεταξύ μας φυσικά μην τα δω ανάρτηση γιατί δεν τις γλυτώνεις, αν και μου ρίχνεις κάτι χρόνια (ανάποδα) και ένα κεφάλι ύψος χα χα.
Με συγχωρείς για το πολυλόγησμα και καλό βράδυ.
Αρχικά ευχαριστώ φίλε μου για όλα.
Όταν ασχολείσαι με τα κοινά υπάρχουν προβλήματα και ιδίως στις μικρές κοινωνίες.
Πρώτα φίλαγε και «κοίταγε» το Γιώργο θα σε συμβούλευα γιατί ο κόσμος δεν έχει εμπιστοσύνη εκτός από όσους έχεις πραγματικά φίλους. Κάπως έτσι μου μίλησε και ο πατέρας μου κάποτε και ευτυχώς που τον άκουσα και άρχισα να «ψάχνομαι» όταν είχα βάλει στην κυριολεξία το κεφάλι μου στον ντορβά που λέμε Κεφαλλονίτικα. Έχω και εγώ τις εμπειρίες μου και πολύ άσχημες μάλιστα. Είναι ώρες που σου έρχεται εμετός !
Ξεκαθάρισε τη θέση σου ότι το blog το έχεις μόνο για τους σκοπούς που σου αρέσουν και όποιος θέλει κάτι περισσότερο ας φτιάξει δικό του γιατί υπάρχει κίνδυνος να βρεθείς εκεί στο φαράγγι με τη Σκύλα και τη Χάρυβδη του Αβραάμ χα χα.
Η γνώμη μου είναι να κρατάς μια ισορροπία ώστε άλλοι να σε ευχαριστιούνται και άλλοι να σε φοβούνται οπότε θα έχεις την ησυχία σου.
Αυτά για την ώρα ψυχραιμία, και βλέποντας και κάνοντας που λένε.
Καλημέρα πλέον γιατί το ξενύχτησα.
ΠΟΡΟΣΝΙΟΥς
σε πέρασα και σε ανάρτηση,, στο μπλοκ,, που εχω να ανεβάσω πολλά με την ομηρική μου λόξα
ΜΕΡΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Γειά σου φίλε μου Γιώργο.
Διάβασα αυτή την ανάρτηση του Μεταξά για την Μελισσάνη και άλλα.
Δεν μπορώ να πώ ότι με ενθουσίασε όχι για την παρουσίαση που ήταν ομολογουμένως ωραία αλλά για το πόσο σοβαρά είναι αυτά που γράφει. Τεκμηριώνει πράγματα γράφοντας ό, τι του αρέσει και όπως του αρέσει. Όταν κάνεις έρευνα χρειάζεται και λίγη ιστορική σοβαρότητα την οποία (άποψή μου βέβαια) μάλλον δεν έχει και είναι κρίμα γιατί στο όλο θέμα προσφέρει και έχει κουραστεί.
ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΗ,,ΠΟΥ Ας ΤΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ,, ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΗ ΣΕ ΜΕΡΙΚΕς ΑΠΟ ΤΙς ΑΠΑΝΤΗΣΕΙς ΜΟΥ
Eπίσης όσο αφορά τα αλογα,, λογικό ήταν σε Κεφαλονια με την γεωγραφική της παραξενια,,
(ακόμη και σημερα δυσκολοδιαβατη) να μην χρειαζόταν αλογα,, για μεσο μεταφορας,, όπως εκαναν
στην πεδινη λοιπη ελλάδα, και τα μ΄να στιλ αλόγων που θα μπορουσαν να χρειαζονται ειναι αυτα που θα
τα χρησιμοποιουσαν για οργωματα
|
Για τα άλογα έχεις δίκιο μόνο για υποζύγια τα χρησιμοποιούσαν τότε και για πολλούς αιώνες έπειτα.
Και δεν είναι γνώρισμα της Κεφαλονιάς ως προς αυτό,
Ο αγγελιαφόρος που πήγε από την Αθήνα στη Σπάρτη για να ζητήσει βοήθεια πριν τη μάχη του Μαραθώνα με τα πόδια πήγε τρέχοντας (Φειδιππίδης).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου