Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 15 Μαΐου 2018

ΔΕΛΤΙΟ ΔΗΜΟΥ - Γ Παπαναστασάτος

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑΣ
Προς απάντηση δημοσιευμάτων , που έχουν αναρτηθεί στο διαδίκτυο από
συγκεκριμένη ιστοσελίδα σε σχέση με δηλώσεις μου που προέβην κατά την
συνεδρίαση του Δημοτικού συμβουλίου Κεφαλληνίας την 14/5/2018 ,
μιλώντας ως Πρόεδρος του ΟΚΑΠ ( Οργανισμός Κοινωνικής αλληλεγγύης και
Παιδείας ) έχω να δηλώσω τα κάτωθι πραγματικά :
Έχω αναλάβει Πρόεδρος του ΟΚΑΠ από τον Μάιο του 2017 .
Στον ΟΚΑΠ υπάγεται η λειτουργία του Κοινωνικού Παντοπωλείου και άλλες
κοινωνικές δομές ( Βοήθεια στο σπίτι ) , που σκοπό έχει να βοηθήσει
πραγματικά άπορες οικογένειες .

Επομένως δεν διατελώ Πρόεδρος Δημοτικού Γηροκομείου , Ορφανοτροφείου
, ούτε αποτελώ μέλος του Φιλόπτωχου Της Ιεράς Μητρόπολης Κεφαλληνίας ,
τουτέστιν για τους έχοντας κοινή λογική οι δηλώσεις μου αφορούσαν μόνο το
Κοινωνικό Παντοπωλείο του οποίου τυχαίνει να προΐσταμαι .
Από την ημέρα που έχω αναλάβει την Προεδρεία του ΟΚΑΠ , δεν θυμάμαι να
έχει καταγραφεί στο Κοινωνικό παντοπωλείο κάποια προσφορά
επιχειρηματία , με πολιτική μάλιστα δραστηριότητα , προς το Κοινωνικό
παντοπωλείο το οποίο έχει ενισχυθεί μόνο από την ετήσια δωρεά του κ
Χιόνη επιχειρηματία εξωτερικού , και με κάποιες προφορές πολιτών της
Νήσου που έχουν προσφέρει με στέρημα δικό τους προϊόντα που οι
ίδιοι αγοράζουν όμως από μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ , τα οποία
προϊόντα έχουν παραδώσει σε εκδηλώσεις που έχει διοργανώσει ο
Πρόεδρος της ΚΕΔΗΚΕ κ Άγγελος Κωνσταντάκης με την βοήθεια των μελών
του ΔΣ των υπαλλήλων της ΚΕΔΗΚΕ , της κυρίας Μαρίας Κουνάδη , τους
οποίους ευχαριστώ για την συμβολή τους στο κοινωνικό έργο που
παρέχει ο ΟΚΑΠ .
Κατά την χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου έθεσα το
ερώτημα και την απορία συγχρόνως ποιος επιχειρηματίας της Νήσου
που προφανώς εμπλέκεται με μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων διατροφής
προέβην σε μια δωρεά προϊόντων προς το Κοινωνικό παντοπωλείο ή έστω
, όπως πραγματοποιείται σε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα , σε μια ενημέρωση
προς τους υπαλλήλους του ΟΚΑΠ που λειτουργούν το κοινωνικό

παντοπωλείο , ότι υφίστανται αδιάθετα προϊόντα ( ζυμαρικά – όσπρια –
αλεύρι κ.λ.π ) των οποίων η ημερομηνία λήξης δεν έχει διέλθει οπότε και
είναι άμεσα διαθέσιμα προς το Κοινωνικό παντοπωλείο για να καλυφτούν
ανάγκες των απόρων οικογενειών που έχουν δικαίωμα προς λήψη
προϊόντων , χωρίς να θίγω ουδέν επαγγελματία της Νήσου καθώς δεν το
συνηθίζω να σπιλώνω συνειδήσεις η να συκοφαντώ επαγγελματίες του
Νησιού όντας ο ίδιος γιός επαγγελματία που επί 45 έτη λειτουργούσε
κρεοπωλείο στο Αργοστόλι .
Επομένως εγώ μίλησα ξεκάθαρα ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ ,
απάντηση δεν έλαβα ούτε και θα λάβω διότι ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΚΑΤΙ
ΚΑΤΑΓΓΕΡΑΜΜΕΝΟ , αλλά κάποιοι που προφανώς θίχτηκαν όχι ως
επαγγελματίες , διότι δεν μίλησα για αυτούς , αλλά ως μεγαλοεπιχειρηματίες
με πολιτική δραστηριότητα μάλιστα έκαναν αόριστες αναφορές χωρίς να
μπορούν να μου δώσουν μια ξεκάθαρα απάντηση πότε και τι ποσότητα
προϊόντων παρείχαν στο κοινωνικό παντοπωλείο .
Ας έχουν γνώση οι φύλακες λοιπόν , και αναμένω ο υπογράφων το
συγκεκριμένο συκοφαντικό για εμένα άρθρο, να μου κατονομάσει επίσημα
μια δωρεά μεγάλου επιχειρηματία της Νήσου που διατηρεί κατάστημα
προϊόντων διατροφής και ασχολείται ενεργά με την πολιτική , που να έχει
πραγματοποιηθεί προς το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου για το χρονικό
διάστημα που εγώ έχω την Προεδρεία του ΟΚΑΠ .
Εάν δεν έχει απάντηση , ο υπογράφων το ανωτέρω δημοσίευμα ας
συνεχίσει να απολαμβάνει το καφεδάκι του μετά γλυκού η χωρίς στην
παραλιακή Αργοστολίου και ας μην προσπαθεί με ερμηνείες δικές του η
κατευθυντήριες να διαστρεβλώσει τα όσα εγώ ως Πρόεδρος του ΟΚΑΠ με
στοιχεία επίσημα εξέφρασα .
Με εκτίμηση
Γ Παπαναστασάτος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου